Europe 2020. Europe 2020. Great men of the European culture are supporting pillars of its identity. Ljubičić, Boris (dizajner) Studio International (dizajner, autor koncepta) Kerschoffset (tisak) Ljubičić, Boris (autor koncepta) Studio International Zagreb 2002. offset papir cjelina: š = 98cm;v = 68cm plakat Zbirka muzejskih plakata 7980 2002 akcija aktivizam dizajn muzejski predmet slikarstvo 2020. Europa Mona Lisa
How will Europe look in the year 2020? How will Europe look in the year 2020? Ljubičić, Boris (dizajner) Studio International (dizajner, autor koncepta) Kerschoffset (tisak) Ljubičić, Boris (autor koncepta) Studio International Zagreb 2002. offset papir cjelina: š = 98cm;v = 68cm plakat Zbirka muzejskih plakata 7979 2002 akcija aktivizam dizajn međunarodna izložba muzejski predmet 2020. Europa
Integrity / Identity Integrity / Identity Integration of their identities into a unique picture which is yet to be designed by the designers. Ljubičić, Boris (dizajner) Studio International (dizajner, autor koncepta) Kerschoffset (tisak) Ljubičić, Boris (autor koncepta) Studio International Zagreb 2002. offset papir cjelina: š = 98cm;v = 68cm plakat Zbirka muzejskih plakata 7981 2002 akcija aktivizam međunarodna izložba muzejski predmet 2020. Europa
Međunarodni dan muzeja, 18. 5. 2002. Međunarodni dan muzeja, 18. 5. 2002. GLOBALOCAL Museum International Day Muzeji i globalizacija Museums and globalisation Ljubičić, Boris (autor koncepta, dizajner) Fabijanić, Damir (fotograf) Laszlo, Želimir (autor teksta) Ljubičić, Boris (fotograf) Studio International (priprema, realizator) Muzejski dokumentacijski centar Zagreb 2002. offset papir cjelina: š = 98cm;v = 68cm plakat Zbirka muzejskih plakata 7144 2002 baština globalizacija kravata manifestacija Međunarodni dan muzeja muzejski predmet muzeologija promocija Hrvatska Plakat integrira nekoliko ideja, a njegov je središnji motiv kravata. Izborom tog motiva autor je želio podsjetiti da je taj tipično hrvatski modni detalj postao svjetska općeprihvaćena baština.
Gornji dio plakata definiraju dvije vrpce: gornju oblikuju "svjetske zastave" kojima autor upućuje na multikulturalnost motiva, a drugom se vrpcom autor referira na temu obilježavanja ispisivanjem riječi GLOBAL i LOCAL. Vrpca je oblikovana tako da podsjeća na oznaku na suvremenim komercijalnim proizvodima.
Autor je na plakatu uputio i poziv hrvatskim muzealcima da realiziraju projekt Muzeja kravate u Kuli Lotršćak u Zagrebu (projekt iz 1991.).
Koristimo kolačiće
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više