Le tournant commercial des musees en France et a l'etranger 2-11-003006-2 Monografija francuski Knjižnica MDC-a Bayart, Denis, Benghozi, Pierre-Jean (Bayart, Denis, Benghozi, Pierre-Jean) Documentation Francaise Paris knjiga Knjižnica 1993 Marketing Odnosi s javnošću Muzeologija, teorija Francuska Autori u ovoj knjizi s naslovom "Prekretnica u ekonomiji muzeja u Francuskoj i inozemstvu" razmatraju suvremenu problematiku marketinga u muzejima - utjecaj razvoja trgovine na poslovanje muzeja te trgovina unutar njih u kojima se prodaje muzejski propagandni materijal. Knjiga se može smatrati priručnikom za organizaciju museum-shopa u suvremenim muzejima. Bibliographie
Sensibiliation et acces les musees a la rencontre du public francuski Knjižnica MDC-a Leclair, Louise (Leclair, Louise) Services d'information Communications Canada Ottawa knjiga Knjižnica 1988 Odnosi s javnošću Posjetitelji Bibliographie
Koristimo kolačiće
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više