Museums 2000 : politics, people, professionals and profit 0-415-071291 Zbornik stručnih i znanstvenih skupova engleski Knjižnica MDC-a Boylan, Patrick J.(urednik) Routledge Museum Association London knjiga Knjižnica 1994 Odnosi s javnošću Marketing Muzeologija Urednik Patrick Boylan sabrao je tekstove referata i diskusija s medunarodne konferencije "Muzeji 2000." održane u svibnju 1989. u Londonu. Autori (L. S. Roman, E. Moody, D. Horne, S. Ghose, T. Šola, N. Cossons, P. Perrot, F. Verbaas) nastojali su definirati muzej buducnosti problematizirajuci ulogu muzeja na pragu 21. stoljeca. Cetiri osnovne teme konferencije bile su - buducnost muzeja u odnosu na njihovu politiku, ljude/publiku, profesiju/profesionalizam i profit. Tekstovi više autora.- Index.
The museum trading handbook 0-907164-35-8 Priručnik Knjižnica MDC-a Blume, Hilary (Blume, Hilary) Charities Advisory Trust London knjiga Knjižnica 1987 Odnosi s javnošću Marketing Muzeologija Prirucnik obraduje problematiku marketinga u muzejima. U uvodnim poglavljima obrazložena je potreba muzejskih prodavaonica kao jedne od sastavnih djelatnosti muzeja u njihovom suvremenom odnosu s posjetiteljima. Muzejske prodavaonice predstavljene su kao promidžbene aktivnosti kulturne i muzejske baštine. Autorica opisuje djelatnost muzejske prodavaonice od nacina njihova osnivanja i financiranja, prodajnih predmeta koje trebaju sadržavati (suveniri, razglednice, publikacije), nacina njihova postavljanja u prostoru muzejske prodavaonice, osoblja koje ce u njima raditi te odnose s posjetiteljima. Summary
Koristimo kolačiće
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više