hr | en
Mjesto: London Tema: Odnosi s javnošću
  • Filter

Zbirka

Vrsta građe

Autor

Ostali autori

Godina

Nakladnik

Mjesto

Jezik

Tema

Žanr

Viewing results 1 - 2 of 2
ostali autori:
nakladnik:
London :  Routledge , 1994 ; London :  Museum Association , 1994
vrsta građe:
zbirka:
Knjižnica - Zbirka monografskih publikacija

polje za pretragu:

Museums 2000 : politics, people, professionals and profit
0-415-071291
Zbornik stručnih i znanstvenih skupova
engleski
Knjižnica MDC-a
Boylan, Patrick J.(urednik)
Routledge
Museum Association
London
knjiga
Knjižnica
1994
Odnosi s javnošću
Marketing
Muzeologija
Urednik Patrick Boylan sabrao je tekstove referata i diskusija s medunarodne konferencije "Muzeji 2000." održane u svibnju 1989. u Londonu. Autori (L. S. Roman, E. Moody, D. Horne, S. Ghose, T. Šola, N. Cossons, P. Perrot, F. Verbaas) nastojali su definirati muzej buducnosti problematizirajuci ulogu muzeja na pragu 21. stoljeca. Cetiri osnovne teme konferencije bile su - buducnost muzeja u odnosu na njihovu politiku, ljude/publiku, profesiju/profesionalizam i profit.
Tekstovi više autora.- Index.
nakladnik:
vrsta građe:
zbirka:
Knjižnica - Zbirka monografskih publikacija

polje za pretragu:

The museum trading handbook
0-907164-35-8
Priručnik
Knjižnica MDC-a
Blume, Hilary (Blume, Hilary)
Charities Advisory Trust
London
knjiga
Knjižnica
1987
Odnosi s javnošću
Marketing
Muzeologija
Prirucnik obraduje problematiku marketinga u muzejima. U uvodnim poglavljima obrazložena je potreba muzejskih prodavaonica kao jedne od sastavnih djelatnosti muzeja u njihovom suvremenom odnosu s posjetiteljima. Muzejske prodavaonice predstavljene su kao promidžbene aktivnosti kulturne i muzejske baštine. Autorica opisuje djelatnost muzejske prodavaonice od nacina njihova osnivanja i financiranja, prodajnih predmeta koje trebaju sadržavati (suveniri, razglednice, publikacije), nacina njihova postavljanja u prostoru muzejske prodavaonice, osoblja koje ce u njima raditi te odnose s posjetiteljima.
Summary