hr | en
Suradnik: Stega tisak Tema: društvena povijest
  • Filter

Zbirka

Vrsta građe

Autor

Suradnik

Godina

Nakladnik

Mjesto

Tema

Tema, osoba/tijelo

Tema, zemljopisna

Materijal

Tehnika

Viewing results 1 - 1 of 1
autor:
Puntijar, Marta (dizajner)
suradnik:
mjesto:
godina:
2013. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18.5. 2013.
Međunarodni dan muzeja, 18.5. 2013.
International Museum Day
Muzej (memorija + kreativnost) = društvena promjena
Museums (Memory + Creativity) = Social Change
Puntijar, Marta (dizajner)
Cuculić, Vanja (dizajner)
Hrvatsko dizajnersko društvo (realizator)
Stega tisak (tisak)
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2013.
offset
papir
cjelina: š = 70cm;v = 100cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
9777
2013
arheologija
društvena povijest
Međunarodni dan muzeja
memorija
promocija
Vučedol
Arheološki muzej u Zagrebu
Twitter
Plakat za Međunarodni dan muzeja 2013. kao odgovor na temu "Muzej (memorija + kreativnost) = društvena promjena" ukazuje na dva vremena, dva vida komuniciranja i dvije razine stvarnosti - materijalnu i virtualnu. Izabrana su dva motiva koja u sadašnjem vremenu prezentiraju ova dva različita pristupa baštini - Vučedolska golubica te logo društvenog servisa Twitter. Motiv Vučedolske golubice u ovom kontekstu amblematski je primjer hrvatske materijalne baštine kakva se čuva, interpretira i komunicira u muzejima. Dok logo u obliku ptice Twitera predstavlja virtualnu stvarnost. Ovaj motiv postao je sveprisutni simbol današnje kulture društvenih mreža, koja je općenito otvorila put novim vidovima izražavanja, kreacije, komunikacije i razmjene mišljenja, novim identitetima i novim društvenim vrijednostima i odnosima. Koliko god se ovakvom vidu komuniciranja i umreženosti još uvijek pripisuje efemernost i privremenost, činjenica je da on briše dosadašnje kulturne granice i nedvojbeno postaje dijelom buduće zajedničke baštine, ma koliko bio neuhvatljiv u vremenu i prostoru. Dvije ptice, dvije ikone, ogledaju se jedna u drugoj i podsjećaju kako muzeji, i čitavo društvo, moraju pronaći nove načine komuniciranja materijalne kulture i baštine uz pomoć novih tehnologija. Ono ukazuje koliko je važno osluškivati bilo vremena i prilagoditi i baštinske teme komunikacijskoj svakodnevici sa svim konceptima, idejama, emocijama i simbolikom koja kroz nju protječu, makar i elektronskim putem.