hr | en
Tehnika: offset Tema: baština
  • Filter

Zbirka

Vrsta građe

Autor

Suradnik

Godina

Nakladnik

Mjesto

Tema

Tema, osoba/tijelo

Tema, zemljopisna

Materijal

Tehnika

1 - 12 od 21
Viewing results 1 - 12 of 21
autor:
Bućan, Boris (dizajner)
suradnik:
mjesto:
godina:
1991. g.

polje za pretragu:

DUBROVNIK : CROATIA
DUBROVNIK : CROATIA
Bućan, Boris (dizajner)
Grafokarton (tisak)
Hrvatska tiskara d.o.o. (priprema)
Bućan, Boris
Zagreb
1991.
offset
papir
cjelina: š = 94cm;v = 97.5cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
4562
1991
akcija
baština
Domovinski rat
rat
zaštita
autor:
Bućan, Boris (dizajner)
suradnik:
mjesto:
godina:
1991. g.

polje za pretragu:

DUBROVNIK : CROATIA
DUBROVNIK : CROATIA
Bućan, Boris (dizajner)
Grafokarton (tisak)
Hrvatska tiskara d.o.o. (priprema)
Bućan, Boris
Zagreb
1991.
offset
papir
cjelina: š = 94cm;v = 97.5cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
4563
1991
akcija
baština
Domovinski rat
rat
zaštita
autor:
Ljubičić, Boris (autor koncepta, dizajner)
suradnik:
Dabac, Petar (fotograf) ; Gotovac, Tom (izvođač performansa) ; Moro, Maja (fotograf) ; Studio International (realizator)
mjesto:
godina:
2003. g.

polje za pretragu:

Dobrodošli u muzej
Dobrodošli u muzej
Wellcome to the Museum
Ljubičić, Boris (dizajner, autor koncepta)
Dabac, Petar (fotograf)
Gotovac, Tom (izvođač performansa)
Moro, Maja (fotograf)
Studio International (realizator)
Zagreb
2003.
offset
papir
cjelina: š = 90.5cm;v = 68.7cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7978
2003
baština
komunikacija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzejski predmet
muzeologija
posjetitelj
promocija
Plakat je napravljen za MDM 2003., međutim naručitelj ga nije bio prihvatio stoga nije bio u službenoj upotrebi.
autor:
Picelj, Ivan (dizajner)
suradnik:
godina:
1984. g.

polje za pretragu:

Drevna kineska kultura
Drevna kineska kultura
3. 09. - 3. 12. 1984.
Picelj, Ivan (dizajner)
Pomurski tisak (tisak)
Muzejski prostor
Mursaka Sobota
Zagreb
1984.
offset
papir
cjelina: š = 68cm;v = 97.5cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
4006
1984
arheologija
baština
etnologija
izložba
likovna umjetnost
međunarodna izložba
primijenjena umjetnost
Kina
autor:
Bućan, Boris (dizajner)
suradnik:
mjesto:
godina:
1991. g.

polje za pretragu:

GOD IS OUR TRUST : CROATIA
GOD IS OUR TRUST : CROATIA
Bućan, Boris (dizajner)
Grafički zavod Hrvatske (priprema)
Grafokarton (tisak)
Art Directors Club
Zagreb
1991.
offset
papir
cjelina: š = 93cm;v = 95cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
4560
1991
akcija
baština
Domovinski rat
rat
zaštita
autor:
suradnik:
godina:
2018. g.

polje za pretragu:

Konjićevo novo ruho
26.1. - 28.2. 2018.
Konjićevo novo ruho
Pejković, Božidar (dizajner)
ArTresor naklada (priprema)
Tiskara Zelina d.d. (tisak)
Vujčić, Davorin (fotograf)
Muzeji Hrvatskog zagorja - Galerija Antuna Augustinčića
Klanjec
Zagreb
Zelina
2018.
offset
papir
cjelina: š = 30cm;v = 63cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
12041
2018
baština
fauna
izložba
skulptura

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1989.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1989.
International Museum Day
Mednarodni dan muzejev
Megunaroden den na muzeite
Novi izazovi
Suhadolc, Janez (dizajner)
Tiskarna Tone Tomšić (tisak)
Muzejski dokumentacijski centar
Ljubljana
Zagreb
1989.
offset
papir
cjelina: š = 66.8cm;v = 97cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
4275
1989
animirani film
baština
dizajn
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzejski predmet
muzeologija
novi mediji
promocija
Mickey Mouse
Autor oblikuje plakat postmodernistički - spaja različite stilove, sadržaje i medije. Na ornamentalno dekoriranoj podlozi uz dominantni prikaz hodnika s bačvastim svodom i antičke skulpture glave mlade žene, prikazana je scena u kojoj razgovaraju dva lika iz svijeta crtanog filma - Mickey Mouse i Mini. Motiv hodnika i skulptura simboliziraju poimanje baštine i svijet muzeja karakterističan za početke muzejske struke, dok likovi iz crtanog filma pripadaju suvremenosti i novim medijima, koji u vrijeme objavljivanja plakata postaju sve zastupljnijima i u muzejima. Predočivanjem raznorodnih sadržaja na plakatu autor šalje poruku različitim kategorijama posjetitelja muzeja, osobito mladima.
autor:
Ljubičić, Boris (autor koncepta, dizajner)
suradnik:
mjesto:
godina:
1999. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1999.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1999.
International Museum Day
Ljepota otkrića
Otkrijte našu baštinu
Pleasures of Discovery
Discover our heritage
Ljubičić, Boris (autor koncepta, dizajner)
Ljubičić, Boris (fotograf)
Studio International (priprema)
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
1999.
offset
papir
cjelina: š = 98cm;v = 68cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
6156
1999
baština
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzejski predmet
muzeologija
promocija
Hrvatska
Jurandvor
Krk
Osnovni motiv plakata je plitki kvadratični reljef u kamenu čiju dekoraciju oblikuju izmjenični kvadrati (viši i niži) organizirani u osam horizontalnih i vertikalnih polja. Taj je reljef u funkciji spolije ugrađene u zidnu strukturu starohrvatske crkve sv. Lucije u Jurandvoru pokraj Baške na otoku Krku. Na plakatu se multucipliraju i preklapaju fotografije različito odabranih kadrova glavnog motiva. One prekrivaju plakat u obliku zemljovida Hrvatske. Tako oblikovan, plakat djeluje nedovršeno, kao da i sam autor još istražuje. Naslovom "Otkrijmo našu baštinu" autor upućuje na važnost razotkrivanja nepoznatoga i neistraženoga. To se ne odnosi samo na prikazani, nedovoljno istraženi kameni spomenik koji se nalazi u crkvi gdje je nađena i "Bašćanska ploča", najvrjedniji kameni spomenik starije hrvatske povijesti, već i na mnoge druge neistražene spomenike kulture te hrvatske baštine uopće.
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner)
suradnik:
AKD d.o.o. (tisak) ; Ljubičić, Boris (fotograf) ; Studio International (priprema)
mjesto:
godina:
2004. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2004.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2004.
International Museum Day
Muzeji i nematerijalna baština
Museums and Intagible Heritage
Ljubičić, Boris (dizajner)
AKD d.o.o. (tisak)
Ljubičić, Boris (fotograf)
Studio International (priprema)
HMD
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2004.
offset
papir
cjelina: š = 68cm;v = 98cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7384
2004
baština
etnologija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
nematerijalna baština
promet
promocija
Na plakatu su predstavljene fotografije dvaju sličnih predmeta / znakova - alke i automobilske marke mercedes. Alka je dvostruki kružni metalni predmet čije je polje izmedu unutrašnjega i vanjskog kruga razdjeljeno na tri dijela. Služi kao meta na viteškom turniru koji se već gotovo 300 godina tradicionalno organizira u Sinju. Mercedesova "zvijezda" kružni je metalni znak sličan alci. Polazeći od središta, i on je razdijeljen na tri dijela. Ta dva predmeta / znaka prema objašnjenju autora Borisa Ljubičića ilustriraju zadanu temu - nematerijalnu baštinu: alka je izabrana kao motiv koji simbolizira nematerijalnu baštinu Hrvatske, a znak mercedesa, iako simbol automobilske marke i kvalitete, s vremenom je stekao status kvalitete uopće. Izborom tih dvaju sličnih znakova za ilustriranje zadane teme autor je, vodeći se oblikovnim elementima, hrvatsku nematerijalnu baštinu stavio u međunarodni kontekst.
autor:
suradnik:
Studio International (realizator)
mjesto:
godina:
2006. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2006.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2006.
International Museum Day
Museum
Muzeji i mladi posjetitelji
Museums and young people
Ljubičić, Boris (dizajner)
Studio International (dizajner)
Studio International (realizator)
HMD
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2006.
offset
papir
cjelina: š = 97.8cm;v = 67.8cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7777
2006
baština
komunikacija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
mladi
muzeologija
posjetitelj
promocija
Plakat je oblikovan kao kompjutorski crtež složen od potpuno ravnih crta u tri osnovne boje. Linije gustoćom razmještaja na površini oblikuju riječ MUSEUM. Pri ilustriranju teme autor Boris Ljubičić objašnjava da je želio naglasiti specifična obilježja muzeja i mladih. Kako mladi najbolje poznaju nove tehnologije i suvereno se koriste njima, kao sredstvo za izradu crteža plakata odabran je kompjutor. Drugi kriterij koji je bio važan, objašnjava autor, jest vrijeme rada / aktivnosti. Muzeji se upravo s mladima - tom posebnom skupinom posjetitelja, dotiču / razilaze glede pitanja vremena "rada". Za posjetitelje su otvoreni tijekom dana (samo se posebna događanja organiziraju do kasno u noć). Suprotno tome, u kulturi življenja mladih bitan je "noćni život", stoga odlazak u muzej jedan dio te populacije zamišlja upravo u to vrijeme. Stoga autor, poštujući različitosti između muzeja i mladih, konceptualno oblikuje plakat u dvije boje podloge: crnoj (Inv. br. 7777), koja simbolizira noć / noćni život, i bijeloj (Inv. br. 7778), koja obilježava dan / dnevni rad. Dio koncepta bila je i zamisao da muzeji dobiju plakate slučajnim odabirom, neovisno o boji podloge.
autor:
suradnik:
mjesto:
godina:
2006. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2006.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2006.
International Museum Day
Museum
Muzeji i mladi posjetitelji
Museums and young people
Ljubičić, Boris (dizajner)
Studio International (dizajner)
Studio International (priprema)
HMD
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2006.
offset
papir
cjelina: š = 97.8cm;v = 67.8cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7778
2006
baština
komunikacija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
mladi
muzeologija
posjetitelj
promocija
Plakat je oblikovan kao kompjutorski crtež složen od potpuno ravnih crta u tri osnovne boje. Linije gustoćom razmještaja na površini oblikuju riječ MUSEUM. Pri ilustriranju teme autor Boris Ljubičić objašnjava da je želio naglasiti specifična obilježja muzeja i mladih. Kako mladi najbolje poznaju nove tehnologije i suvereno se koriste njima, kao sredstvo za izradu crteža plakata odabran je kompjutor. Drugi kriterij koji je bio važan, objašnjava autor, jest vrijeme rada / aktivnosti. Muzeji se upravo s mladima - tom posebnom skupinom posjetitelja, dotiču / razilaze glede pitanja vremena "rada". Za posjetitelje su otvoreni tijekom dana (samo se posebna događanja organiziraju do kasno u noć). Suprotno tome, u kulturi življenja mladih bitan je "noćni život", stoga odlazak u muzej jedan dio te populacije zamišlja upravo u to vrijeme. Stoga autor, poštujući različitosti između muzeja i mladih, konceptualno oblikuje plakat u dvije boje podloge: crnoj (Inv. br. 7777), koja simbolizira noć / noćni život, i bijeloj (Inv. br. 7778), koja obilježava dan / dnevni rad. Dio koncepta bila je i zamisao da muzeji dobiju plakate slučajnim odabirom, neovisno o boji podloge.
autor:
suradnik:
Bruketa & Žinić OM (priprema) ; Kunić, Domagoj (fotograf)
mjesto:
godina:
2007. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2007.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2007.
International Museum Day
Muzeji i univerzalna baština
Museum and Universal Heritage
Univerzalna baština / Individualna odgovornost - Individualna baština / Univerzalna odgovornost
Universal Heritage / Individual Responsibility : Individual Heritage / Universal Responsibility Universal Heritage / Individual Responsibility : Individual Heritage / Universal Responsibility
Bruketa & Žinić OM (dizajner)
Bruketa & Žinić OM (priprema)
Kunić, Domagoj (fotograf)
HMD
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2007.
offset
papir
cjelina: š = 68cm;v = 98cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7982
2007
baština
Međunarodni dan muzeja
promocija
univerzalna baština
Osnovni motiv plakata je fotografija ready-made objekta načinjena od sjedala i upravljača bicikla složenog po uzoru na Picassov rad u formu bikove glave. Za razliku od Picassova rada koji je sastavljen od djelova bicikla s početka 20. st. na ovom je plakatu bikova glava složena od djelova bicikla marke Shimano brzinca. Autor plakata izborom motiva, kojeg oblikuje u suvremenom duhu, naglašava njegovu univerzalnost kroz vrijeme.
1 - 12 od 21