hr | en
Tema: Odnosi s javnošću Zbirka: Knjižnica
  • Filter

Zbirka

Vrsta građe

Autor

Ostali autori

Godina

Nakladnik

Mjesto

Jezik

Tema

Tema, osoba/tijelo

Tema, zemljopisna

Tema, vremenska

Žanr

25 - 36 od 65
Viewing results 25 - 36 of 65

polje za pretragu:

Moderna sredstva za vezu između muzeja i publike kao pratnje muzejskoj ekspoziciji : prijedlog za magistarski rad
Magistarski rad
Rukopis
Spremište
Spremište
Spremište
Spasovska, Desa (Spasovska, Desa)
Vlast. nakl.
Zagreb
rukopis
Knjižnica
1972
Odnosi s javnošću
Posjetitelji
Prijedlog za magistarski rad-muzeologija.- Ustanova: Prirodoslovno-matematički fakultet / Zagreb.- Literatura.- Prilozi u posebnom fasciklu (inv. br. R-183c).
ostali autori:
nakladnik:
vrsta građe:
zbirka:
Knjižnica - Zbirka monografskih publikacija

polje za pretragu:

Museum, media, message
0-415-11672-4
Monografija
Knjižnica MDC-a
Hooper-Greenhill, Eilean(ed.)
Routledge
London ; New York
knjiga
Knjižnica
1995
Odnosi s javnošću
Muzeologija, teorija
Knjiga sadržava tekstove izlaganja sudionika na Trecoj medunarodnoj konferenciji Museum studies na University of Leicester, održanoj u travnju 1993. godine. Izmedu 120 sudionika iz cijelog svijeta, jedan od sudionika bio je i prof. Ivo Maroevic iz Hrvatske. Tekstovi objedinjeni u ovoj knjizi problematiziraju muzej kao jedan od komunikacijskih medija u suvremenom društvu koje svojim evolutivnim procesima neminovno uvjetuju i promjene u nacinu i principu komuniciranja muzeja sa svojom publikom i društvom opcenito.
Tekstovi više autora .- Bibliografske bilješke ispod teksta.- Index
ostali autori:
nakladnik:
London :  Routledge , 1994 ; London :  Museum Association , 1994
vrsta građe:
zbirka:
Knjižnica - Zbirka monografskih publikacija

polje za pretragu:

Museums 2000 : politics, people, professionals and profit
0-415-071291
Zbornik stručnih i znanstvenih skupova
engleski
Knjižnica MDC-a
Boylan, Patrick J.(urednik)
Routledge
Museum Association
London
knjiga
Knjižnica
1994
Odnosi s javnošću
Marketing
Muzeologija
Urednik Patrick Boylan sabrao je tekstove referata i diskusija s medunarodne konferencije "Muzeji 2000." održane u svibnju 1989. u Londonu. Autori (L. S. Roman, E. Moody, D. Horne, S. Ghose, T. Šola, N. Cossons, P. Perrot, F. Verbaas) nastojali su definirati muzej buducnosti problematizirajuci ulogu muzeja na pragu 21. stoljeca. Cetiri osnovne teme konferencije bile su - buducnost muzeja u odnosu na njihovu politiku, ljude/publiku, profesiju/profesionalizam i profit.
Tekstovi više autora.- Index.
nakladnik:
vrsta građe:
zbirka:
Knjižnica - Zbirka monografskih publikacija

polje za pretragu:

Museums and Well-being
978-0-367-75671-0
Routledge Guides to Practice in Museums, Galleries and Heritage
Priručnik
engleski
Knjižnica MDC-a
Cull, Rose, Cull, Daniel (Cull, Rose, Cull, Daniel)
Routledge
London ; New York
knjiga
Knjižnica
2022
Odnosi s javnošću
Društvena uloga muzeja
Ovogodišnji Međunarodni dan muzeja održan uz temu Muzeji, održivost i dobrobit naglašava značajan doprinos muzeja dobrobiti i održivom razvoju naših zajednica. Koliko je ta tema aktualna potvrđuje i najnovija knjiga iz respektabilne muzeološke edicije Routledge Guides to Practice in Museums, Galleries and Heritage. Njezini autori, Rose Cull i Daniel Cull, profesori sa Sveučilišta Johns Hopkins, započeli su ju pisati prije pandemije COVID-19, a objavili ju u post-pandemijskoj 2023. godini. Upravo u vrijeme kada se cijeli svijet bavi očuvanjem globalnoga zdravlja, a muzeji se pitaju da li dovoljno rade za dobrobit svih? Ako ne, što mogu napraviti i kako pomoći u izlasku iz kolektivne traume. Njihova knjiga Muzeji i dobrobit (Museums and Well-being) u fokus stavlja aktivnosti i programe koje muzeji provode za dobrobit ljudi i to: potičući inkluziju i empatiju, smanjujući stres i razvijajući unutrašnji mir, ublažavajući posljedice društvene izolacije koja je rezultat svjetske pandemije, promičući mentalno zdravlje, ublažavajući narušene demokratske procese u suvremenim društvima. Knjiga je sadržajno podijeljena u dva dijela, unutar jedanaest poglavlja. U prvom se dijelu nastojalo odgovoriti zašto je tema utjecaja muzeja na dobrobit ljudi važna upravo sada, zašto ovdje i za koga (poglavlja 2-4). Dana je i definicija pojma „dobrobit“, koji se u hrvatskom jeziku tumači kao stanje dobra zdravlja, sigurnosti, sreće i prosperiteta pojedinaca ili grupe; boljitak, dobro. Autori ističu da se pojam dobrobit odnosi na proširenu definiciju ljudskoga zdravlja uključujući aspekte njihovog psihičkog, mentalnog i sveukupnog zadovoljstva životom. Nadalje iznose osnovnu tezu knjige kako je dobrobit pojedinca rezultat kolektivnog djelovanja. Dobrobit zajednice utječe na dobrobit pojedinca, i obratno – zadovoljni ljudi čine zajednicu sretnih ljudi. Drugi dio knjige (poglavlja 5-10) posvećen je modelu za dobrobit koji se ostvaruje unutar pet načina. To su: Poveži se (Connect) – muzejske zbirke povezane su s poviješću i raznim kulturama; posjetitelji muzeja povezani su međusobno istim ili sličnim interesima i potrebama te s muzejskim zbirkama i predmetima na različite načine; Budi aktivan (Be Active) – dobrobit se gradi na temelju akcija i aktivnosti. Uobičajeno kretanje kroz muzej može se upotpuniti npr. i s vrlo popularnim „aktivnim razgledavanjem“ muzejskih izložaba; Nastavi učiti (Keep Learning) – samo tako će se uvijek otkrivati nešto novo ili drugačije, a stvaranje i prenošenje znanja temeljna je uloga muzeja; Pružaj (Give) – altruizam je bit djelovanja muzeja pri čemu utječu i na razvoj altruizma kod posjetitelja što se ogleda u užitku pružanju pomoći, svojega vremena i pažnje drugima, prijenosa vještina, njegovanja ljubaznosti, ali i opraštanja sebi i drugima; Primijeti (Take Notice) – budi pozoran, gledaj, uoči – uvijek ćeš pronaći nešto novo. Svaki od navedenih pet načina protumačen je analizom određenoga muzejskog predmeta ilustrirajući važnu ulogu koju zbirke mogu imati u muzejskom utjecaju na dobrobiti posjetitelja. Pri tome, autori naglašavaju kako se muzejski predmeti mogu interpretirati na različite načine te nude kritički odnos prema trenutnim muzejskim praksama. Iscrpne bibliografske bilješke uz svako poglavlje, nude pak čitačima smjernice za daljnje istraživanje teme. Knjiga je vrlo inspirativna za sve muzeje koji svojim postojećim programima žele dodati komponentu dobrobiti, ili pak preispitati postojeće programe iz perspektive dobrobiti, a završava porukom: We hope this is just a beginning. / We belive in a museology of collective well-being. / We hope you find your own personal approach to well-being in the museum, and we support and wish you well on your jurney. / We encurage you now to... / Connect. Be active. Keep Learning. Give. Take Notice. (Snježana Radovanlija Mileusnić)
Index

polje za pretragu:

Museums and public participation : report of a debate on 20 April 1994. at the Koninklijk Instituut voor de Tropen, Amsterdam
90-71465-30-6
Zbornik stručnih i znanstvenih skupova
Knjižnica MDC-a
Leeuw, Riet de (Leeuw, Riet de(ed.))
Rijksdienst Beeldende Kunst
Hague
knjiga
Knjižnica
1994
Muzeologija
Posjetitelji
Marketing
Odnosi s javnošću
Knjiga donosi zakljucne ideje i stavove diskusije održane (20.IV. 1994., Amsterdam) o ulozi muzeja u suvremenom društvu i sudjelovanju njihove publike u oblikovanju muzejskog suvremenog djelovanja. Diskusija je sažeta u tri teme: I. Vrijednosti i uzori (Values and standards) - da li su uzori i vrijednosti koje muzeji prezentiraju svojoj publici zaista i njihovi; II. Koji muzeji/koje ciljane grupe (Which museums/Which target groups?) - koji muzeji za kakve interesne, starosne, socijalne (itd.) grupe posjetilaca; III. Pristup - unutrašnji i vanjski pogled (The Approach.An inside view/an outside view) - utjecaj i važnost marketinga na relaciji muzej-publika.
Bibliography
nakladnik:
vrsta građe:
zbirka:
Knjižnica - Zbirka monografskih publikacija

polje za pretragu:

Museums and their visitors
0-415-06857-6
Monografija
engleski
Knjižnica MDC-a
Hooper-Greenhill, Eilean (Hooper-Greenhill, Eilean)
Routledge
London ; New York
knjiga
Knjižnica
1996
Posjetitelji
Muzejska pedagogija
Odnosi s javnošću
Muzeologija
Autorica mnogih muzeoloških studija, ovaj put predstavlja odnos muzeja i njihovih posjetitelja koji se mijenja usporedo s promjenama koje dolaze s krajem našeg stoljeca. Obrada ove složene teme tematizirana je u devet poglavlja: 1.Ubrzane promjene (Forces for change) - suvremeno doba te ubrzani razvoj znanosti i tehnologije namece i promjene u odnosu muzeja prema svojoj publici koji se odražava i novim odnosom muzeja i odgojno-obrazovnih ustanova; 2. Komunikacija u teoriji i praksi (Communication in theory and practice) - odnos teorije komunikacije i prakse u suvremenim muzejima; 3.Tko posjecuje muzeje (Who goes to museums?) - analiza posjetitelja i njihovih kulturnih potreba; 4. Istraživanje i razvoj (Research and evaluation) - upitnici, intervjui, analize ciljanih grupa neophodni za istraživanje i unapredivanje odnosa; 5. Dobrodošli (Welcoming visitors) - kako privuci posjetitelje i kojim sadržajima; 6. Reagiranje na potrebe posjetitelja (Responding to visitor needs); 7. Jezik i tekst (Language and texts) - katalozi, plakati, legende, reklame; 8.Muzeji-idealno okružje za ucenje (Museums: ideal learning environments); 9. Organiziranje muzeja za posjetitelje (Managing museums for visitors).
Glossary .- Bibliography.- Index

polje za pretragu:

Muzej i javnost : razmišljanja vezana uz moj rad u muzeju
Rukopis
Stručni rad
hrvatski
Spremište
Delić-Gozze, Vesna (Delić-Gozze, Vesna)
Dubrovački muzeji, Kulturno-povijesni muzej (Dubrovnik)(ustanova)
Vlast. nakl.
Dubrovnik
rukopis
Knjižnica
1987
Odnosi s javnošću
Stručna radnja 1987.

polje za pretragu:

Muzej za umjetnost i obrt - vizualni identitet
Ljubičić, Boris (Ljubičić, Boris)
članak
Knjižnica
1994
Dizajn
Vizualni identitet
Odnosi s javnošću
Muzej za umjetnost i obrt (Zagreb)
Summary
nakladnik:
Zagreb :  Vlast. nakl. , 1979
vrsta građe:
zbirka:
Knjižnica - Zbirka magistarskih radova i doktorskih disertacija

polje za pretragu:

Muzeji i turizam u Boki Kotarskoj : magistarski rad
Magistarski rad
Rukopis
Spremište
Knjižnica MDC-a
Pedišić, Tomo (Pedišić, Tomo)
Vlast. nakl.
Zagreb
rukopis
Knjižnica
1979
Muzeji i turizam
Odnosi s javnošću
Boka Kotorska
Kako muzeji trebaju iskoristiti sve veći razvoj turizma? Što tebaju ponuditi i kako privući posjetioce u muzejske dvorane? Radnja predstavlja stanje u Boki Kotarskoj s osvrtom na odnos muzeji-turizam u hrvatskom Primorju.
Magistarski rad-muzeologija obranjen u Centru za postdiplomski studij Sveučilišta u Zagrebu.- Mentor: prof. dr Antun Bauer.- Bibliografija.- Rad sadrži ex libris prof. dr. Antuna Bauera.

polje za pretragu:

Muzeji, arhivi i biblioteke u dnevnoj štampi 1954. god.
Muzejski arhiv : građa za muzeologiju
Bibliografija članaka
Rukopis
Spremište
Spremište
Simić, Vuk (Simić, Vuk)
Bauer, Antun(urednik)
Vlast. nakl.
Zagreb
rukopis
Knjižnica
1954
Odnosi s javnošću
1954.
Prvi kustos Muzeja pošte i telekomunikacije bio je dr. Vuk Simić Vakanović, ugledni filatelist i veliki poznavatelj povijesti pošte. Autor je bibliografije članaka s tematikom muzeja, arhiva i knjižnica objavljenih u dnevnom tisku tijekom 1954. godine. Ta je bibliografija nastavak bibliografije za 1953. god. koja je sadržavala 77 bibliografskih jedinica, a objavljena je u časopisu „Muzeologija“ (br. 1, 1953.). Bibliografija donosi 13 bibliografskih jedinica za 1953.g i 369 bibliograf. jedinica za 1954.g., a rađena je uvidom u 211 listova koji su izlazili u FNRJ. Autor predgovora je Antun Bauer (A.B.)
numerički podaci:
2 (1953). Str. 69 - 123
vrsta građe:
zbirka:
Knjižnica - Analitika

polje za pretragu:

Muzejska propaganda i povremene muzejske izložbe
Bauer, Antun (Bauer, Antun)
članak
Knjižnica
1953
Odnosi s javnošću
Izložbe, povremene
Propaganda
1952.
Muzej za umjetnost i obrt (Zagreb)
U Dodatku: Povremene izložbe u Muzeju za umjetnost i obrt u Zagrebu 1952. godine

polje za pretragu:

Muzeum w sluzbie czlowieka : materialy IX Konferenciji Generalnej ICOM, Pariz-Grenoble, 1971.
Knjižnica MDC-a
ICOM (ICOM )
Polski Komitet Narodovi ICOM
Warszawa
knjiga
Knjižnica
1972
Muzeologija
Odnosi s javnošću
Tekstovi više autora
25 - 36 od 65