hr | en
Tema: komunikacija
  • Filter

Zbirka

Vrsta građe

Autor

Suradnik

Godina

Nakladnik

Mjesto

Tema

Materijal

Tehnika

Viewing results 1 - 6 of 6
autor:
Ljubičić, Boris (autor koncepta, dizajner)
suradnik:
Dabac, Petar (fotograf) ; Gotovac, Tom (izvođač performansa) ; Moro, Maja (fotograf) ; Studio International (realizator)
mjesto:
godina:
2003. g.

polje za pretragu:

Dobrodošli u muzej
Dobrodošli u muzej
Wellcome to the Museum
Ljubičić, Boris (dizajner, autor koncepta)
Dabac, Petar (fotograf)
Gotovac, Tom (izvođač performansa)
Moro, Maja (fotograf)
Studio International (realizator)
Zagreb
2003.
offset
papir
cjelina: š = 90.5cm;v = 68.7cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7978
2003
baština
komunikacija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzejski predmet
muzeologija
posjetitelj
promocija
Plakat je napravljen za MDM 2003., međutim naručitelj ga nije bio prihvatio stoga nije bio u službenoj upotrebi.
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner)
suradnik:
AKD d.o.o. (tisak) ; Ljubičić, Boris (fotograf) ; Studio International (priprema)
mjesto:
godina:
2003. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2003.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2003.
International Museum Day
Muzeji i prijatelji muzeja
Museums & Friends
Ljubičić, Boris (dizajner)
AKD d.o.o. (tisak)
Ljubičić, Boris (fotograf)
Studio International (priprema)
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2003.
offset
papir
cjelina: š = 97.8cm;v = 68cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7329
2003
komunikacija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
posjetitelj
promocija
slikarstvo
Ovom temom međunarodna zajednica nastoji upozoriti na to da rast i razvoj muzeja ovise o potpori javnosti. Kako su prijatelji muzeja osobe najrazličitijih dobi i profesija, autor plakata, predočio je situaciju, kojom se razbija iluzija o nedostupnosti muzeja i njegovu elitizmu. Glavni je motiv plakata djevojka koja na pločniku kredom vješto oslikava umjetninu, a oko nje je publika koja je promatra (simbolički predočena parom cipela). Tako popularan način prezentiranja baštine ugodan je onome tko je prima, a zabavan onome tko je stvara.
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner)
suradnik:
Sitopapir (tisak) ; Studio International (priprema)
mjesto:
godina:
2005. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2005.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2005.
International Museum Day
Muzeji spone kultura
Museum bridging cultures
Museum
Ljubičić, Boris (dizajner)
Sitopapir (tisak)
Studio International (priprema)
HMD
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2005.
sitotisak
papir
cjelina: š = 67cm;v = 97cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7591
2005
baština
komunikacija
kultura
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
promocija
Poruku teme obilježavanja Međunarodnog dana muzeja 2005. "Muzeji spone kultura" autor plakata grafički je predočio oblikovanjem riječi MUSEUM. Odabrana tipografija oblikovana je tako da je plakat postao sofisticirana suvremena grafika, ali i vizualni kôd muzeja. Pozicioniranjem slova po osi okomice i njihovim spajanjem, posebno slova M, grafički je ilustriran most, koji u kontekstu teme predočuje ideju spajanja. Podloga plakata vizualno ilustrira sinergijski učinak. Ona je zrcalna, tako da omogućuje odražavanje okoline. Mijene koje se događaju ovisno o prilikama i mjestu gdje je plakat postavljen oslikavaju suživot s okolinom, ali i, kada je riječ o muzeju, s različitim kulturama.
autor:
suradnik:
Studio International (realizator)
mjesto:
godina:
2006. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2006.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2006.
International Museum Day
Museum
Muzeji i mladi posjetitelji
Museums and young people
Ljubičić, Boris (dizajner)
Studio International (dizajner)
Studio International (realizator)
HMD
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2006.
offset
papir
cjelina: š = 97.8cm;v = 67.8cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7777
2006
baština
komunikacija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
mladi
muzeologija
posjetitelj
promocija
Plakat je oblikovan kao kompjutorski crtež složen od potpuno ravnih crta u tri osnovne boje. Linije gustoćom razmještaja na površini oblikuju riječ MUSEUM. Pri ilustriranju teme autor Boris Ljubičić objašnjava da je želio naglasiti specifična obilježja muzeja i mladih. Kako mladi najbolje poznaju nove tehnologije i suvereno se koriste njima, kao sredstvo za izradu crteža plakata odabran je kompjutor. Drugi kriterij koji je bio važan, objašnjava autor, jest vrijeme rada / aktivnosti. Muzeji se upravo s mladima - tom posebnom skupinom posjetitelja, dotiču / razilaze glede pitanja vremena "rada". Za posjetitelje su otvoreni tijekom dana (samo se posebna događanja organiziraju do kasno u noć). Suprotno tome, u kulturi življenja mladih bitan je "noćni život", stoga odlazak u muzej jedan dio te populacije zamišlja upravo u to vrijeme. Stoga autor, poštujući različitosti između muzeja i mladih, konceptualno oblikuje plakat u dvije boje podloge: crnoj (Inv. br. 7777), koja simbolizira noć / noćni život, i bijeloj (Inv. br. 7778), koja obilježava dan / dnevni rad. Dio koncepta bila je i zamisao da muzeji dobiju plakate slučajnim odabirom, neovisno o boji podloge.
autor:
suradnik:
mjesto:
godina:
2006. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2006.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2006.
International Museum Day
Museum
Muzeji i mladi posjetitelji
Museums and young people
Ljubičić, Boris (dizajner)
Studio International (dizajner)
Studio International (priprema)
HMD
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2006.
offset
papir
cjelina: š = 97.8cm;v = 67.8cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7778
2006
baština
komunikacija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
mladi
muzeologija
posjetitelj
promocija
Plakat je oblikovan kao kompjutorski crtež složen od potpuno ravnih crta u tri osnovne boje. Linije gustoćom razmještaja na površini oblikuju riječ MUSEUM. Pri ilustriranju teme autor Boris Ljubičić objašnjava da je želio naglasiti specifična obilježja muzeja i mladih. Kako mladi najbolje poznaju nove tehnologije i suvereno se koriste njima, kao sredstvo za izradu crteža plakata odabran je kompjutor. Drugi kriterij koji je bio važan, objašnjava autor, jest vrijeme rada / aktivnosti. Muzeji se upravo s mladima - tom posebnom skupinom posjetitelja, dotiču / razilaze glede pitanja vremena "rada". Za posjetitelje su otvoreni tijekom dana (samo se posebna događanja organiziraju do kasno u noć). Suprotno tome, u kulturi življenja mladih bitan je "noćni život", stoga odlazak u muzej jedan dio te populacije zamišlja upravo u to vrijeme. Stoga autor, poštujući različitosti između muzeja i mladih, konceptualno oblikuje plakat u dvije boje podloge: crnoj (Inv. br. 7777), koja simbolizira noć / noćni život, i bijeloj (Inv. br. 7778), koja obilježava dan / dnevni rad. Dio koncepta bila je i zamisao da muzeji dobiju plakate slučajnim odabirom, neovisno o boji podloge.
autor:
Redesign (dizajner)
suradnik:
Stega tisak (tisak)
mjesto:
godina:
2011. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18.5. 2011.
Muzej i sjećanje
Predmeti pričaju tvoju priču
Međunarodni dan muzeja, 18.5. 2011.
Museum and Memory
Objects tell your story
International Museum Day
Redesign (dizajner)
Stega tisak (tisak)
Hrvatsko muzejsko društvo
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2011.
offset
papir
cjelina: š = 68cm;v = 98cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
9000
2011
baština
komunikacija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzejski predmet
muzeologija
promocija
U skladu s temom Međunarodnog dana muzeja za 2011. godinu "MUZEJ I SJEĆANJE - Predmeti pričaju tvoju priču" osmišljen je dizajn plakata koji se temelji na grafizmu dvodimenzionalnog QR koda. Zašto QR kod? Internet kao istinski globalni medij današnjice svakodnevno raste i prerasta u kolektivni um naše civilizacije. Kolektivni um pohranjuje podatke u baze podataka koje možemo smatrati kolektivnom memorijom, kolektivnim sjećanjem. Razvojem tehnologije mobilnih komunikacijskih uređaja QR kod se nametnuo kao novi standard za smještaj "virtualnih linkova" u stvarni prostor. U ovom slučaju kod je generiran iz internetske poveznice www.mdc.hr/muzej i putem fotografiranja smartphone aplikacijom direktno nas vodi u bazu podataka hrvatskih muzeja unutar internet stranica Muzejskog dokumentacijskog centra. Estetika mreže naizmjeničnih kvadrata koda pokazala se zahvalnom u smislu decentne asocijacije na nacionalni identitet, a usađivanjem kolaža fotografija predmeta iz fundusa hrvatskih muzeja dodatno se podsjeća na značaj i opseg cjelokupne baštine, baštine koja priča našu i tvoju priču. (Redesign)