Dobrodošli u muzej Dobrodošli u muzej Wellcome to the Museum Ljubičić, Boris (dizajner, autor koncepta) Dabac, Petar (fotograf) Gotovac, Tom (izvođač performansa) Moro, Maja (fotograf) Studio International (realizator) Zagreb 2003. offset papir cjelina: š = 90.5cm;v = 68.7cm plakat Zbirka muzejskih plakata 7978 2003 baština komunikacija manifestacija Međunarodni dan muzeja muzejski predmet muzeologija posjetitelj promocija Plakat je napravljen za MDM 2003., međutim naručitelj ga nije bio prihvatio stoga nije bio u službenoj upotrebi.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2003. Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2003. International Museum Day Muzeji i prijatelji muzeja Museums & Friends Ljubičić, Boris (dizajner) AKD d.o.o. (tisak) Ljubičić, Boris (fotograf) Studio International (priprema) ICOM Hrvatska Muzejski dokumentacijski centar Zagreb 2003. offset papir cjelina: š = 97.8cm;v = 68cm plakat Zbirka muzejskih plakata 7329 2003 komunikacija manifestacija Međunarodni dan muzeja muzeologija posjetitelj promocija slikarstvo Ovom temom međunarodna zajednica nastoji upozoriti na to da rast i razvoj muzeja ovise o potpori javnosti. Kako su prijatelji muzeja osobe najrazličitijih dobi i profesija, autor plakata, predočio je situaciju, kojom se razbija iluzija o nedostupnosti muzeja i njegovu elitizmu. Glavni je motiv plakata djevojka koja na pločniku kredom vješto oslikava umjetninu, a oko nje je publika koja je promatra (simbolički predočena parom cipela). Tako popularan način prezentiranja baštine ugodan je onome tko je prima, a zabavan onome tko je stvara.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2006. Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2006. International Museum Day Museum Muzeji i mladi posjetitelji Museums and young people Ljubičić, Boris (dizajner) Studio International (dizajner) Studio International (realizator) HMD ICOM Hrvatska Muzejski dokumentacijski centar Zagreb 2006. offset papir cjelina: š = 97.8cm;v = 67.8cm plakat Zbirka muzejskih plakata 7777 2006 baština komunikacija manifestacija Međunarodni dan muzeja mladi muzeologija posjetitelj promocija Plakat je oblikovan kao kompjutorski crtež složen od potpuno ravnih crta u tri osnovne boje. Linije gustoćom razmještaja na površini oblikuju riječ MUSEUM.
Pri ilustriranju teme autor Boris Ljubičić objašnjava da je želio naglasiti specifična obilježja muzeja i mladih. Kako mladi najbolje poznaju nove tehnologije i suvereno se koriste njima, kao sredstvo za izradu crteža plakata odabran je kompjutor. Drugi kriterij koji je bio važan, objašnjava autor, jest vrijeme rada / aktivnosti. Muzeji se upravo s mladima - tom posebnom skupinom posjetitelja, dotiču / razilaze glede pitanja vremena "rada". Za posjetitelje su otvoreni tijekom dana (samo se posebna događanja organiziraju do kasno u noć). Suprotno tome, u kulturi življenja mladih bitan je "noćni život", stoga odlazak u muzej jedan dio te populacije zamišlja upravo u to vrijeme. Stoga autor, poštujući različitosti između muzeja i mladih, konceptualno oblikuje plakat u dvije boje podloge: crnoj (Inv. br. 7777), koja simbolizira noć / noćni život, i bijeloj (Inv. br. 7778), koja obilježava dan / dnevni rad.
Dio koncepta bila je i zamisao da muzeji dobiju plakate slučajnim odabirom, neovisno o boji podloge.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2006. Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2006. International Museum Day Museum Muzeji i mladi posjetitelji Museums and young people Ljubičić, Boris (dizajner) Studio International (dizajner) Studio International (priprema) HMD ICOM Hrvatska Muzejski dokumentacijski centar Zagreb 2006. offset papir cjelina: š = 97.8cm;v = 67.8cm plakat Zbirka muzejskih plakata 7778 2006 baština komunikacija manifestacija Međunarodni dan muzeja mladi muzeologija posjetitelj promocija Plakat je oblikovan kao kompjutorski crtež složen od potpuno ravnih crta u tri osnovne boje. Linije gustoćom razmještaja na površini oblikuju riječ MUSEUM.
Pri ilustriranju teme autor Boris Ljubičić objašnjava da je želio naglasiti specifična obilježja muzeja i mladih. Kako mladi najbolje poznaju nove tehnologije i suvereno se koriste njima, kao sredstvo za izradu crteža plakata odabran je kompjutor. Drugi kriterij koji je bio važan, objašnjava autor, jest vrijeme rada / aktivnosti. Muzeji se upravo s mladima - tom posebnom skupinom posjetitelja, dotiču / razilaze glede pitanja vremena "rada". Za posjetitelje su otvoreni tijekom dana (samo se posebna događanja organiziraju do kasno u noć). Suprotno tome, u kulturi življenja mladih bitan je "noćni život", stoga odlazak u muzej jedan dio te populacije zamišlja upravo u to vrijeme. Stoga autor, poštujući različitosti između muzeja i mladih, konceptualno oblikuje plakat u dvije boje podloge: crnoj (Inv. br. 7777), koja simbolizira noć / noćni život, i bijeloj (Inv. br. 7778), koja obilježava dan / dnevni rad.
Dio koncepta bila je i zamisao da muzeji dobiju plakate slučajnim odabirom, neovisno o boji podloge.
Koristimo kolačiće
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više