hr | en
Tema: posjetitelj
  • Filter

Zbirka

Vrsta građe

Autor

Suradnik

Godina

Nakladnik

Mjesto

Tema

Materijal

Tehnika

Viewing results 1 - 4 of 4
autor:
Ljubičić, Boris (autor koncepta, dizajner)
suradnik:
Dabac, Petar (fotograf) ; Gotovac, Tom (izvođač performansa) ; Moro, Maja (fotograf) ; Studio International (realizator)
mjesto:
godina:
2003. g.

polje za pretragu:

Dobrodošli u muzej
Dobrodošli u muzej
Wellcome to the Museum
Ljubičić, Boris (dizajner, autor koncepta)
Dabac, Petar (fotograf)
Gotovac, Tom (izvođač performansa)
Moro, Maja (fotograf)
Studio International (realizator)
Zagreb
2003.
offset
papir
cjelina: š = 90.5cm;v = 68.7cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7978
2003
baština
komunikacija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzejski predmet
muzeologija
posjetitelj
promocija
Plakat je napravljen za MDM 2003., međutim naručitelj ga nije bio prihvatio stoga nije bio u službenoj upotrebi.
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner)
suradnik:
AKD d.o.o. (tisak) ; Ljubičić, Boris (fotograf) ; Studio International (priprema)
mjesto:
godina:
2003. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2003.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2003.
International Museum Day
Muzeji i prijatelji muzeja
Museums & Friends
Ljubičić, Boris (dizajner)
AKD d.o.o. (tisak)
Ljubičić, Boris (fotograf)
Studio International (priprema)
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2003.
offset
papir
cjelina: š = 97.8cm;v = 68cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7329
2003
komunikacija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
posjetitelj
promocija
slikarstvo
Ovom temom međunarodna zajednica nastoji upozoriti na to da rast i razvoj muzeja ovise o potpori javnosti. Kako su prijatelji muzeja osobe najrazličitijih dobi i profesija, autor plakata, predočio je situaciju, kojom se razbija iluzija o nedostupnosti muzeja i njegovu elitizmu. Glavni je motiv plakata djevojka koja na pločniku kredom vješto oslikava umjetninu, a oko nje je publika koja je promatra (simbolički predočena parom cipela). Tako popularan način prezentiranja baštine ugodan je onome tko je prima, a zabavan onome tko je stvara.
autor:
suradnik:
Studio International (realizator)
mjesto:
godina:
2006. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2006.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2006.
International Museum Day
Museum
Muzeji i mladi posjetitelji
Museums and young people
Ljubičić, Boris (dizajner)
Studio International (dizajner)
Studio International (realizator)
HMD
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2006.
offset
papir
cjelina: š = 97.8cm;v = 67.8cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7777
2006
baština
komunikacija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
mladi
muzeologija
posjetitelj
promocija
Plakat je oblikovan kao kompjutorski crtež složen od potpuno ravnih crta u tri osnovne boje. Linije gustoćom razmještaja na površini oblikuju riječ MUSEUM. Pri ilustriranju teme autor Boris Ljubičić objašnjava da je želio naglasiti specifična obilježja muzeja i mladih. Kako mladi najbolje poznaju nove tehnologije i suvereno se koriste njima, kao sredstvo za izradu crteža plakata odabran je kompjutor. Drugi kriterij koji je bio važan, objašnjava autor, jest vrijeme rada / aktivnosti. Muzeji se upravo s mladima - tom posebnom skupinom posjetitelja, dotiču / razilaze glede pitanja vremena "rada". Za posjetitelje su otvoreni tijekom dana (samo se posebna događanja organiziraju do kasno u noć). Suprotno tome, u kulturi življenja mladih bitan je "noćni život", stoga odlazak u muzej jedan dio te populacije zamišlja upravo u to vrijeme. Stoga autor, poštujući različitosti između muzeja i mladih, konceptualno oblikuje plakat u dvije boje podloge: crnoj (Inv. br. 7777), koja simbolizira noć / noćni život, i bijeloj (Inv. br. 7778), koja obilježava dan / dnevni rad. Dio koncepta bila je i zamisao da muzeji dobiju plakate slučajnim odabirom, neovisno o boji podloge.
autor:
suradnik:
mjesto:
godina:
2006. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2006.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2006.
International Museum Day
Museum
Muzeji i mladi posjetitelji
Museums and young people
Ljubičić, Boris (dizajner)
Studio International (dizajner)
Studio International (priprema)
HMD
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2006.
offset
papir
cjelina: š = 97.8cm;v = 67.8cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7778
2006
baština
komunikacija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
mladi
muzeologija
posjetitelj
promocija
Plakat je oblikovan kao kompjutorski crtež složen od potpuno ravnih crta u tri osnovne boje. Linije gustoćom razmještaja na površini oblikuju riječ MUSEUM. Pri ilustriranju teme autor Boris Ljubičić objašnjava da je želio naglasiti specifična obilježja muzeja i mladih. Kako mladi najbolje poznaju nove tehnologije i suvereno se koriste njima, kao sredstvo za izradu crteža plakata odabran je kompjutor. Drugi kriterij koji je bio važan, objašnjava autor, jest vrijeme rada / aktivnosti. Muzeji se upravo s mladima - tom posebnom skupinom posjetitelja, dotiču / razilaze glede pitanja vremena "rada". Za posjetitelje su otvoreni tijekom dana (samo se posebna događanja organiziraju do kasno u noć). Suprotno tome, u kulturi življenja mladih bitan je "noćni život", stoga odlazak u muzej jedan dio te populacije zamišlja upravo u to vrijeme. Stoga autor, poštujući različitosti između muzeja i mladih, konceptualno oblikuje plakat u dvije boje podloge: crnoj (Inv. br. 7777), koja simbolizira noć / noćni život, i bijeloj (Inv. br. 7778), koja obilježava dan / dnevni rad. Dio koncepta bila je i zamisao da muzeji dobiju plakate slučajnim odabirom, neovisno o boji podloge.