hr | en
Tema, osoba/tijelo: Muzej moderne i suvremene umjetnosti
  • Filter

Zbirka

Vrsta građe

Autor

Godina

Nakladnik

Mjesto

Produkcija

Tema

Tema, osoba/tijelo

Tema, zemljopisna

Tema, vremenska

Materijal

Tehnika

Viewing results 1 - 6 of 6
autor:
Redesign (dizajner)
mjesto:
godina:
2012. g.

polje za pretragu:

(Ne)poznato? : (Ne)viđeno? iz Zbirki MMSU
(Ne)poznato? : (Ne)viđeno? iz Zbirki MMSU
18.5. - 30.6. 2012.
Međunarodni dan muzeja
Redesign (dizajner)
Muzej moderne i suvremene umjetnosti
Rijeka
2012.
offset
papir
cjelina: š = 44.5cm;v = 60cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
11623
2012
izložba
katalog
Međunarodni dan muzeja
muzejski predmet
zbirka
Muzej moderne i suvremene umjetnosti
naslov:
autor:
Salamon, Sara (montaža) ; Crnković, Igor (kamera, redatelj) ; Grönlund, Tommi (snimatelj zvuka)
mjesto:
godina:
2019. g.
zbirka:

polje za pretragu:

Imminence
Muzej moderne i suvremene umjetnosti
Salamon, Sara (montaža)
Crnković, Igor (redatelj , kamera )
Grönlund, Tommi (snimatelj zvuka)
Zagreb
2019.
video
Videoteka
vdt-472
2019
umjetnički rad
MUVI 08/2020
Rijeka
Franke, Ivana
Muzej moderne i suvremene umjetnosti
Kratki video zapis "Imminence" dokumentira istoimenu instalaciju postavljenu u prizemlju Muzeja moderne i suvremene umjetnosti, u nerenoviranom i nekorištenom muzejskom prostoru 2019. godine. Instalacija je nastala kao suradnički projekt hrvatske umjetnice Ivane Franke i finskih umjetnika Tommija Grönlunda i Petterija Nisunena, u sklopu programa intervencija u javnom prostoru Rijeke 2020 – EPK, programskog pravca Slatko i slano. Sjedinjujući elemente vode, svjetla i zvuka, rad aktualizira naličje novog gradskog kulturnog centra koji nastaje u postinudstrijskom kompleksu Benčić. Smjestivši se u oronuli dio Muzeja, rad komunicira ideju vode kao regenerativnog i dinamičkog elementa, ugroženog nastupajućim klimatskim promjenama koje narušavaju naše životne uvjete kao i cijeli ekosustav. (Sabina Salamon, Muzej moderne i suvremene umjetnosti - sadržaj filma i tehnički podatci)

polje za pretragu:

Izvješće i analiza stanja i problema riječkih muzeja
Muzejski dokumentacijski centar (autor)
Hrvatsko muzejsko vijeće (primatelj)
izvještaj
Arhiv
A-6036
Izvješća
1999.
Rijeka
Moderna galerija Rijeka-muzej moderne i suvremene umjetnosti
Muzej grada Rijeke
Muzej moderne i suvremene umjetnosti
Prirodoslovni muzej Rijeka
Primorsko-Goranska županija, Ured za prosvjetu, kulturu, informiranje prkupio je sve podatke o stanju i problemima u riječkim muzejima: Muzeju grada Rijeke, Modernoj galeriji. Prirodoslovnome muzeju, Pomorskom i povijesnome muzeju Hrvatskog primorja.

polje za pretragu:

Otpis građe Zbirke plakata Muzeja moderne i suvremene umjetnosti
Muzej moderne i suvremene umjetnosti (ustanova)
Orelj, Ksenija (voditeljica Zbirke plakata)
Rijeka
2016.
dopis
Arhiv
A-6472
2016
otpis građe
2016.
Rijeka
Muzej moderne i suvremene umjetnosti
Muzej moderne i suvremene umjetnosti obavještava Muzejski dokumentacijski centar o otpisu dijela građe iz Zbrike plakata, u želji za registriranjem Zbrike plakata kao kulturnog dobra.

polje za pretragu:

Tomislav Gotovac: Anticipator kriza - Kuda idemo ne pitajte / trailer 4
Muzej moderne i suvremene umjetnosti
Projekt Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture
Quicktime
Rijeka
Rijeka
2017.
video
Videoteka
vdt-417
2017
izložba
suvremena umjetnost
Muzej moderne i suvremene umjetnosti
Gotovac, Tomislav
Serija od četiri promocijska videa (najave) nastala je u povodu retrospektivne izložbe 'Tomislav Gotovac: Anticipator kriza – Kuda idemo ne pitajte', koja se od 22. rujna do 26. studenoga 2017. održavala u novootvorenoj zgradi Muzeja moderne i suvremene umjetnosti na lokaciji Benčić. Za tri najave autori Sara Salamon i Zoran Medved izabrali su isječke iz filmova Plastični Isus i Dead Man Walking u kojima se u različitim radnjama kao glavni protagonist pojavljuje Tomislav Gotovac. Tomislav Gotovac (1937. - 2010.) jedan je od najznačajnijih hrvatskih umjetnika druge polovice dvadesetog stoljeća, koji je obilježio filmsku, likovnu i izvođačku praksu, te je ostavio neizbrisiv trag na generacije umjetnika. Balansirajući između različitih medija ostvario je intrigantan opus baziran na proklamaciji da nema razlike između života i umjetnosti. Ili, njegovim riječima, Kad ujutro otvorim oči, ja vidim film. Posljednjih petnaestak godina njegov je opus dobio zasluženu valorizaciju na internacionalnoj umjetničkoj sceni, a njegova djela su postala dio kolekcija istaknutih muzeja, poput Centre Pompidou u Parizu, Museum of Modern Art u New Yorku i Art Institute of Chicago. Njegova djela su po prvi put bio cjelovito predstavljena na retrospektivnoj izložbi održanoj u MMSU-u u Rijeci 2017. godine.
autor:
Barišić, Kristina (kamera, montaža, redatelj, scenarij) ; Lučić, Ivana (redatelj, scenarij)
mjesto:
godina:
2013. g.
zbirka:

polje za pretragu:

Trailer međunarodnog projekta ''Antologije krijumčarenja/Smuggling Anthologies''.
Muzej moderne i suvremene umjetnosti
1920x1080 .mpg
Barišić, Kristina (scenarij, kamera , montaža, redatelj )
Lučić, Ivana (redatelj , scenarij)
Rijeka
2013.
video
Videoteka
vdt-339
2013
međunarodni projekt
siva ekonomija
MUVI 05/2014
krijumčarenje
Rijeka
Muzej moderne i suvremene umjetnosti
Trailer međunarodnog projekta ''Antologije krijumčarenja/Smuggling Anthologies''. snimljen za potrebe promocije prve faze projekta u Muzeju moderne i suvremene umjetnosti u Rijeci koji se održavao od 22.10. do 4.12.2013. Izazov teme krijumčarenja sastoji se u iznalaženju načina kako o nečem što držimo nezakonitim djelom govoriti i predstaviti u muzejskom kontekstu. Krijumčarenje se nametnulo kao zanimljivo polazište muzeografske obrade i predstavljanja teme ilegalnog kao muzejski legitiman sadržaj. Kratki najavni film snimljen je u trenutku kad su u muzej prispjela tek prva tri rada primljena na javnom pozivu za prijedloge radova. Potaknuti željom da uoči otvorenja projekta pojačamo promociju projekta, muzejskim pripravnicama koje su asistirale na projektu, postavili smo zadatak da naprave najavu za muzejski web i blog. Suočene s oskudnim brojem pristiglih radova izložbe, zadatku su doskočile izašavši na gradsku tržnicu, snimajući iz ruke živi materijal iz svakodnevice. Rezultat je video koji u brzom ritmu spotova prikazuje prizore s ulice, tržnice, a potom i izložbenog prostora u kojem su zetekle netom raspakirane muzejske izloške. Isprepleten s isječcima iz dokumentarnog materijala iz prijavnica s javnog poziva, uradak je u samo 19 sekundi iz 'nevidljivog' i sadržajno nejasnog materijala uspio prenijeti ideju projekta. (Sabina Salomon, Muzej moderne i suvremene umjetnosti - sadržaj filma i tehnički podaci)