hr | en
Tema, vremenska: 20. st. Tema: Povijest školstva
Viewing results 1 - 4 of 4

polje za pretragu:

(U)okviri svoje školsko ponašanje : (disciplina u školama krajem 19. stoljeća i danas)
Rukopis
Stručni rad
Knjižnica MDC-a
Gverić, Kristina (Gverić, Kristina)
Hrvatski školski muzej (Zagreb)(ustanova)
Vlast. nakl.
Zagreb
rukopis
Knjižnica
2009
Muzejska igra
Povijest školstva
20. st.
Uz temu muzejsko-edukativne akcije za 2009. g. Sekcije za muzejsku pedagogiju i akciju Hrvatskoga muzejskoga društva (U)okvir(i), Hrvatski školski muzej priredio je program (U)okviri svoje školsko ponašanje: (disciplina u školama krajem 19. stoljeća i danas). U radu je dan opis toga programa, koji je ponajprije bio usmjeren prema učenicima osnovnih i srednjih škola, a uključivao je vodstva po stalnom postavu i tematskoj izložbi, radionice, debate i prigodni katalog. Posebno su naglašene aktivnosti muzejskoga pedagoga - osobe koja povezuje muzej s javnošću.
Stručni rad 2009.- Mentorica: Malina Zuccon Martić.- Bibliografija

polje za pretragu:

ABC za odrasle : opismenjavanje odraslih u 20. stoljeću
953-7262-01-4
Katalozi izložaba Hrvatskog školskog muzeja
Katalog izložbe
hrvatski
Knjižnica MDC-a
Ujaković, Branka (Ujaković, Branka)
Hrvatski školski muzej
Zagreb
knjiga
Knjižnica
2005
Izložba, kulturno-povijesna
Povijest školstva
20. st.
Hrvatska
Hrvatski školski muzej. Zbirka udžbenika i priručnika (Zagreb)
Opismenjivanje odraslih bila je tema povremene izložbe i popratnog kataloga Hrvatskoag školskog muzeja autorice i kustosice Branke Ujaković. Katalog s naslovom "ABC… za odrasle" sadržava tekstove u kojima autorica tumači UNESCO-ove definicije pojmove (ne)pismenosti, međunarodne i nacionalne strategije za suzbijanje nepismenosti, početke organiziranog obrazovanja odraslih u Hrvatskoj i pokrete za suzbijanje nepismenosti od 19. stoljeća do danas. Velika pozornost pridana je analizi udžbenika za opismenjivanje odraslih u 20. stoljeću dostupnih u Zbirci udžbenika i priručnika Hrvatskoga školskog muzeja i Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu. Upozoravanjem na taj segmente pisane baštine autorica je željela naglasiti njegovu značajnu ulogu koju je imao u suzbijanju analfabetizma među odraslima u Hrvatskoj. Udžbenike je analizirala s obzirom na raspored i strukturu gradiva, način obrade gradiva, upotrebu ilustracija i tekstova, popratne sadržaje, računice i metodički instrumentarij. Kataloški dio publikacije sadržava popis 190 jedinica (knjiga, brošura, školskog pribora i namještaja, arhivskoga gradiva, fotografija itd.) od kojih je većina popraćena i ilustrativnom građom. Uz osnovne kataloške podatke, jedinice su predstavljene i tekstualnim opisom. U prilogu su zaključci na njemačkome i engleskom jeziku, bibliografski popisi te ilustrativni prilozi s izložbe.
Summary.- Zusammenfassung.- Bibliografija.

polje za pretragu:

Razvoj pučkog školstva u Koprivnici i okolici do 1940. godine : Muzej grada Koprivnice, 7.9. 2018. - 7.12. 2018.
978-953-8138-31-7
Katalog izložbe
Knjižnica MDC-a
Krušelj, Ksenija(autor)
Posedi, Ivana(autor)
Valent, Ivan(fotograf)
Peršić Kovač, Vesna(autor uvoda, predgovora)
Mesarić, Marija(autor)
Mesarić, Marija(fotograf)
Anić, Božica(autor uvoda, predgovora)
Kušenić, Helena(autor)
Zamljačanec, Maša(autor)
Muzej grada Koprivnice
Koprivnica
knjiga
Knjižnica
2018
Povijest školstva
Izložba, kulturno-povijesna
20. st.
Koprivnica
Tekstovi više autora.- Bibliograf. bilj. uz tekst.- Bibliografija.

polje za pretragu:

Školstvo trogirskog kraja u XIX. i XX. stoljeću
953-96933-7-3
Knjižnica Matice hrvatske Trogir
Monografija
Spremište
Pažanin, Ivan (Pažanin, Ivan)
Matica hrvatska Trogir
HAZU, Zavod za povijesne znanosti
Zadar
Trogir
knjiga
Knjižnica
2001
Povijest školstva
20. st.
19. st.
Trogir
Poseban otisak iz "Radovi Zavoda za povijesne znanosti HAZU u Zadru", sv. 42 (2000.) .- Bibliograf. bilješke ispod teksta.- Summary