Međunarodni dan muzeja, 18. 5. 2002. Međunarodni dan muzeja, 18. 5. 2002. GLOBALOCAL Museum International Day Muzeji i globalizacija Museums and globalisation Ljubičić, Boris (autor koncepta, dizajner) Fabijanić, Damir (fotograf) Laszlo, Želimir (autor teksta) Ljubičić, Boris (fotograf) Studio International (priprema, realizator) Muzejski dokumentacijski centar Zagreb 2002. offset papir cjelina: š = 98cm;v = 68cm plakat Zbirka muzejskih plakata 7144 2002 baština globalizacija kravata manifestacija Međunarodni dan muzeja muzejski predmet muzeologija promocija Hrvatska Plakat integrira nekoliko ideja, a njegov je središnji motiv kravata. Izborom tog motiva autor je želio podsjetiti da je taj tipično hrvatski modni detalj postao svjetska općeprihvaćena baština.
Gornji dio plakata definiraju dvije vrpce: gornju oblikuju "svjetske zastave" kojima autor upućuje na multikulturalnost motiva, a drugom se vrpcom autor referira na temu obilježavanja ispisivanjem riječi GLOBAL i LOCAL. Vrpca je oblikovana tako da podsjeća na oznaku na suvremenim komercijalnim proizvodima.
Autor je na plakatu uputio i poziv hrvatskim muzealcima da realiziraju projekt Muzeja kravate u Kuli Lotršćak u Zagrebu (projekt iz 1991.).
Međunarodni dan muzeja, 18.05. 1991. Međunarodni dan muzeja, 18.05. 1991. International Museum Day Vrč ide na vodu dok se ne razbije A jug can go to the well until it breaks Kokusaihakubutsukan'nohi Guójì bówùguǎn rì Ljubičić, Boris (dizajner, autor koncepta) Fabijanić, Damir (fotograf) Studio International (realizator) Turistkomerc (tisak) Muzejski dokumentacijski centar Zagreb 1991. offset papir cjelina: š = 98.5cm;v = 68.5cm plakat Zbirka muzejskih plakata 4835 1991 kulturna povijest manifestacija Međunarodni dan muzeja muzeologija politička povijest promocija Svijet sastavljen od niza krhotina razbijenog vrča izvrsno oslikava političku situaciju s kraja 1980-ih i početka 1990-ih godina, posebice u zemaljama južne i istočne Europe. Taj motiv predočen na plakatu uz Međunarodni dan muzeja 1991. osobito je ilustrativan za Hrvatsku. Tada je njome harao rat odnoseći mnoge živote, sustavno uništavajući baštinu i zatirući povijest.
Autoru je inspiracija za ovaj plakat bila narodna poslovica "Vrč ide na vodu dok se ne razbije".
Koristimo kolačiće
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više