O (ne)vidljivosti muzejske knjige : uz 40. izložbu izdavačke djelatnosti hrvatskih muzeja i galerija Stručni članak hrvatski Radovanlija Mileusnić, Snježana (Radovanlija Mileusnić, Snježana) članak Knjižnica Izdavačka djelatnost hrvatskih muzeja i galerija (izložba) Marketing Muzejska izdavačka djelatnost Hrvatska Već sama činjenica da se kumulativna izložba muzejskih publikacija na Interliberu kontinuirano održava već četiri desetljeća upućuje na potrebu muzeja da njihovi nakladnički proizvodi budu viđeni izvan muzejskih prodavaonica ili pultova.
Organizacija stručnoga skupa Kako postati vidljiv(iji) – promidžba i marketing muzejskih publikacija, odaziv brojnih predavača i sudionika, potreba za međumuzejskom razmjenom iskustava te pozorno slušanje savjeta teoretičara, knjižara i dizajnera potvrdili su zasad jedino što je jasno vidljivo – muzejska knjiga ne dobiva toliko publike koliko zaslužuje, muzejska je knjiga tu, ali je nevidljiva. Bibliograf. bilj. uz tekst.- Summary
Predgovor uz 38. izložbu izdavačke djelatnosti hrvatskih muzeja i galerija Stručni članak hrvatski Radovanlija Mileusnić, Snježana (Radovanlija Mileusnić, Snježana) članak Knjižnica 2019 Izdavačka djelatnost hrvatskih muzeja i galerija (izložba) Muzeji, galerije i zbirke Muzejska izdavačka djelatnost 2019. Hrvatska
Predgovor uz 43. izložbu izdavačke djelatnosti hrvatskih muzeja i galerija Stručni članak hrvatski Radovanlija Mileusnić, Snježana (Radovanlija Mileusnić, Snježana) članak Knjižnica Muzejska izdavačka djelatnost Muzejske publikacije 2024. Hrvatska Bilješke
25 - 27 od 27
Odaberite stranicu:
Koristimo kolačiće
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više