hr | en
Type: Book Theme: Odnosi s javnošću
  • Filter

Collection

Type

Author

Cooperator

Year

Publisher

Place

Language

Theme

Theme, person

Theme, place

Genre

1 - 12 from 21
Viewing results 1 - 12 of 21

search field:

1988
Leclair, Louise (Leclair, Louise)
MDC library
Ottawa
Information Services Communications Canada
Bibliography
Access and awareness : bringing museum and people together
Book
Odnosi s javnošću
Library

search field:

978-1-62958-191-0
2017
Samis, Peter, Michaelson, Mimi (Samis, Peter, Michaelson, Mimi)
engleski
MDC library
London ; New York
Routledge
Bibliography.- Index.
Creating the visitor-centered museum
Book
Visitors
Odnosi s javnošću
Monografija
Library

search field:

1964
Deutschen UNESCO-Kommission (Deutschen UNESCO-Kommission)
njemački
Storage
Koeln
Deutsche UNESCO Kommission
Tekst više autora.- Str. 128-135: Bibliographie
Die Oeffentlichkeitsarebit der Museen
Book
Odnosi s javnošću
Zbornik radova
Library

search field:

1964
Deutschen UNESCO-Kommission (Deutschen UNESCO-Kommission)
MDC library
Koeln
Deutsche UNESCO Kommission
Tekst više autora .- Str. 128-135: Bibliographie
Die Oeffentlichkeitsarebit der Museen
Book
Odnosi s javnošću
Library
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

0-7185-1466-1
1992
Belcher, Michael (Belcher, Michael)
MDC library
Leicester; London
(Leicester Museum Studies Series)
Leicester University Press
Bibliography .- Index
Exhibitions in museums
Book
Knjiga sadrži 13 eseja grupiranih u pet tematskih cjelina: Prvi dio - Odnosi muzeja i njihove publike (The interface between museum and public); drugi dio - Muzejske izložbe (Museum exhibitions: comunication function, modes and types); treci dio - Izložbena politika, planiranje i upute (Exhibition policy, planning and brief); cetvrti dio - Izložbena oprema (The exhibition environment); peti dio - Muzejski posjetioci i izložbeni ucinak (The museum visitor and exhibition effectiveness).
Izlaganje
Odnosi s javnošću
Visitors
Muzeologija
Izložbena oprema
Monografija
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

978-0-674-97104-2
2017
Lubar, Steven (Lubar, Steven)
engleski
MDC library
Cambridge
Harvard University Press
Notes.- Index.
Inside the lost museum : curating, past and present
Book
Introduction: Explore Part I: Collect 1. Why Collect? 2. Collectable 3. Acquisitions 4. In the Field 5. Who Collects? Part II: Preserve 6. Into the Storeroom 7. Paperwork 8. The Ethics of Objects Part III: Display 9. Objects, Stories, and Visitors 10. Objects on Display 11. Organ izations and Juxtapositions 12. Explanations and Encounters 13. Setting the Scene 14. Turned Inside Out Part IV: Use 15. What Use Is a Museum? 16. Museums Make Communities 17. Learning from Things 18. Teaching with Things 19. The Promise of Museums Coda: Critique Notes Acknowledgments Illustration Credits Index
Odnosi s javnošću
Muzejska pedagogija
Zaštita muzejskih predmeta
Izlaganje
Sabiranje
Library

search field:

2-11-003006-2
1993
Bayart, Denis, Benghozi, Pierre-Jean (Bayart, Denis, Benghozi, Pierre-Jean)
francuski
MDC library
Paris
Documentation Francaise
Bibliographie
Le tournant commercial des musees en France et a l'etranger
Book
Autori u ovoj knjizi s naslovom "Prekretnica u ekonomiji muzeja u Francuskoj i inozemstvu" razmatraju suvremenu problematiku marketinga u muzejima - utjecaj razvoja trgovine na poslovanje muzeja te trgovina unutar njih u kojima se prodaje muzejski propagandni materijal. Knjiga se može smatrati priručnikom za organizaciju museum-shopa u suvremenim muzejima.
Marketing
Odnosi s javnošću
Muzeologija, teorija
Francuska
Monografija
Library
cooperator:
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

0-415-11672-4
1995
MDC library
London ; New York
Routledge
Tekstovi više autora .- Bibliografske bilješke ispod teksta.- Index
Museum, media, message
Book
Hooper-Greenhill, Eilean (Hooper-Greenhill, Eilean (ed.))
Knjiga sadržava tekstove izlaganja sudionika na Trecoj medunarodnoj konferenciji Museum studies na University of Leicester, održanoj u travnju 1993. godine. Izmedu 120 sudionika iz cijelog svijeta, jedan od sudionika bio je i prof. Ivo Maroevic iz Hrvatske. Tekstovi objedinjeni u ovoj knjizi problematiziraju muzej kao jedan od komunikacijskih medija u suvremenom društvu koje svojim evolutivnim procesima neminovno uvjetuju i promjene u nacinu i principu komuniciranja muzeja sa svojom publikom i društvom opcenito.
Odnosi s javnošću
Muzeologija, teorija
Monografija
Library
cooperator:
publisher:
London :  Routledge , 1994 ; London :  Museum Association , 1994
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

0-415-071291
1994
engleski
MDC library
London
Routledge
Museum Association
Tekstovi više autora.- Index.
Museums 2000 : politics, people, professionals and profit
Book
Boylan, Patrick J. (Boylan, Patrick J. (urednik))
Urednik Patrick Boylan sabrao je tekstove referata i diskusija s medunarodne konferencije "Muzeji 2000." održane u svibnju 1989. u Londonu. Autori (L. S. Roman, E. Moody, D. Horne, S. Ghose, T. Šola, N. Cossons, P. Perrot, F. Verbaas) nastojali su definirati muzej buducnosti problematizirajuci ulogu muzeja na pragu 21. stoljeca. Cetiri osnovne teme konferencije bile su - buducnost muzeja u odnosu na njihovu politiku, ljude/publiku, profesiju/profesionalizam i profit.
Odnosi s javnošću
Marketing
Muzeologija
Zbornik stručnih i znanstvenih skupova
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

978-0-367-75671-0
2022
Cull, Rose, Cull, Daniel (Cull, Rose, Cull, Daniel)
engleski
MDC library
London ; New York
Routledge
Index
Museums and Well-being
Book
Ovogodišnji Međunarodni dan muzeja održan uz temu Muzeji, održivost i dobrobit naglašava značajan doprinos muzeja dobrobiti i održivom razvoju naših zajednica. Koliko je ta tema aktualna potvrđuje i najnovija knjiga iz respektabilne muzeološke edicije Routledge Guides to Practice in Museums, Galleries and Heritage. Njezini autori, Rose Cull i Daniel Cull, profesori sa Sveučilišta Johns Hopkins, započeli su ju pisati prije pandemije COVID-19, a objavili ju u post-pandemijskoj 2023. godini. Upravo u vrijeme kada se cijeli svijet bavi očuvanjem globalnoga zdravlja, a muzeji se pitaju da li dovoljno rade za dobrobit svih? Ako ne, što mogu napraviti i kako pomoći u izlasku iz kolektivne traume. Njihova knjiga Muzeji i dobrobit (Museums and Well-being) u fokus stavlja aktivnosti i programe koje muzeji provode za dobrobit ljudi i to: potičući inkluziju i empatiju, smanjujući stres i razvijajući unutrašnji mir, ublažavajući posljedice društvene izolacije koja je rezultat svjetske pandemije, promičući mentalno zdravlje, ublažavajući narušene demokratske procese u suvremenim društvima. Knjiga je sadržajno podijeljena u dva dijela, unutar jedanaest poglavlja. U prvom se dijelu nastojalo odgovoriti zašto je tema utjecaja muzeja na dobrobit ljudi važna upravo sada, zašto ovdje i za koga (poglavlja 2-4). Dana je i definicija pojma „dobrobit“, koji se u hrvatskom jeziku tumači kao stanje dobra zdravlja, sigurnosti, sreće i prosperiteta pojedinaca ili grupe; boljitak, dobro. Autori ističu da se pojam dobrobit odnosi na proširenu definiciju ljudskoga zdravlja uključujući aspekte njihovog psihičkog, mentalnog i sveukupnog zadovoljstva životom. Nadalje iznose osnovnu tezu knjige kako je dobrobit pojedinca rezultat kolektivnog djelovanja. Dobrobit zajednice utječe na dobrobit pojedinca, i obratno – zadovoljni ljudi čine zajednicu sretnih ljudi. Drugi dio knjige (poglavlja 5-10) posvećen je modelu za dobrobit koji se ostvaruje unutar pet načina. To su: Poveži se (Connect) – muzejske zbirke povezane su s poviješću i raznim kulturama; posjetitelji muzeja povezani su međusobno istim ili sličnim interesima i potrebama te s muzejskim zbirkama i predmetima na različite načine; Budi aktivan (Be Active) – dobrobit se gradi na temelju akcija i aktivnosti. Uobičajeno kretanje kroz muzej može se upotpuniti npr. i s vrlo popularnim „aktivnim razgledavanjem“ muzejskih izložaba; Nastavi učiti (Keep Learning) – samo tako će se uvijek otkrivati nešto novo ili drugačije, a stvaranje i prenošenje znanja temeljna je uloga muzeja; Pružaj (Give) – altruizam je bit djelovanja muzeja pri čemu utječu i na razvoj altruizma kod posjetitelja što se ogleda u užitku pružanju pomoći, svojega vremena i pažnje drugima, prijenosa vještina, njegovanja ljubaznosti, ali i opraštanja sebi i drugima; Primijeti (Take Notice) – budi pozoran, gledaj, uoči – uvijek ćeš pronaći nešto novo. Svaki od navedenih pet načina protumačen je analizom određenoga muzejskog predmeta ilustrirajući važnu ulogu koju zbirke mogu imati u muzejskom utjecaju na dobrobiti posjetitelja. Pri tome, autori naglašavaju kako se muzejski predmeti mogu interpretirati na različite načine te nude kritički odnos prema trenutnim muzejskim praksama. Iscrpne bibliografske bilješke uz svako poglavlje, nude pak čitačima smjernice za daljnje istraživanje teme. Knjiga je vrlo inspirativna za sve muzeje koji svojim postojećim programima žele dodati komponentu dobrobiti, ili pak preispitati postojeće programe iz perspektive dobrobiti, a završava porukom: We hope this is just a beginning. / We belive in a museology of collective well-being. / We hope you find your own personal approach to well-being in the museum, and we support and wish you well on your jurney. / We encurage you now to... / Connect. Be active. Keep Learning. Give. Take Notice. (Snježana Radovanlija Mileusnić)
Društvena uloga muzeja
Odnosi s javnošću
Priručnik
Library

search field:

90-71465-30-6
1994
Leeuw, Riet de (Leeuw, Riet de (ed.))
MDC library
Hague
Rijksdienst Beeldende Kunst
Bibliography
Museums and public participation : report of a debate on 20 April 1994. at the Koninklijk Instituut voor de Tropen, Amsterdam
Book
Knjiga donosi zakljucne ideje i stavove diskusije održane (20.IV. 1994., Amsterdam) o ulozi muzeja u suvremenom društvu i sudjelovanju njihove publike u oblikovanju muzejskog suvremenog djelovanja. Diskusija je sažeta u tri teme: I. Vrijednosti i uzori (Values and standards) - da li su uzori i vrijednosti koje muzeji prezentiraju svojoj publici zaista i njihovi; II. Koji muzeji/koje ciljane grupe (Which museums/Which target groups?) - koji muzeji za kakve interesne, starosne, socijalne (itd.) grupe posjetilaca; III. Pristup - unutrašnji i vanjski pogled (The Approach.An inside view/an outside view) - utjecaj i važnost marketinga na relaciji muzej-publika.
Marketing
Odnosi s javnošću
Visitors
Muzeologija
Zbornik stručnih i znanstvenih skupova
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

0-415-06857-6
1996
Hooper-Greenhill, Eilean (Hooper-Greenhill, Eilean)
engleski
MDC library
London ; New York
Routledge
Glossary .- Bibliography.- Index
Museums and their visitors
Book
Autorica mnogih muzeoloških studija, ovaj put predstavlja odnos muzeja i njihovih posjetitelja koji se mijenja usporedo s promjenama koje dolaze s krajem našeg stoljeca. Obrada ove složene teme tematizirana je u devet poglavlja: 1.Ubrzane promjene (Forces for change) - suvremeno doba te ubrzani razvoj znanosti i tehnologije namece i promjene u odnosu muzeja prema svojoj publici koji se odražava i novim odnosom muzeja i odgojno-obrazovnih ustanova; 2. Komunikacija u teoriji i praksi (Communication in theory and practice) - odnos teorije komunikacije i prakse u suvremenim muzejima; 3.Tko posjecuje muzeje (Who goes to museums?) - analiza posjetitelja i njihovih kulturnih potreba; 4. Istraživanje i razvoj (Research and evaluation) - upitnici, intervjui, analize ciljanih grupa neophodni za istraživanje i unapredivanje odnosa; 5. Dobrodošli (Welcoming visitors) - kako privuci posjetitelje i kojim sadržajima; 6. Reagiranje na potrebe posjetitelja (Responding to visitor needs); 7. Jezik i tekst (Language and texts) - katalozi, plakati, legende, reklame; 8.Muzeji-idealno okružje za ucenje (Museums: ideal learning environments); 9. Organiziranje muzeja za posjetitelje (Managing museums for visitors).
Visitors
Muzejska pedagogija
Odnosi s javnošću
Muzeologija
Monografija
Library
1 - 12 from 21