Moderne Kunst aus USA : Photoausstellung : aus den Sammlungen des Museum of Modern Art New York : veranstaltet von der Neuen Galerie der Stadt Linz in Zusammenarbeit mit dem Amerika-Haus, Linz, Neue Galerie Linz, 5. Mai - 2. Juni 1956 Katalog izložbe njemački Spremište Steichen, Edward(autor uvoda, predgovora) Neue Galerie der Stadt Linz knjiga Knjižnica 1956 Izložba, likovna Moderna umjetnost Umjetnost, američka SAD
Moderne Kunst aus USA : aus den Sammlungen des Museum of Modern Art New York : veranstaltet von der Wiener Secession, der Zentralvereinigung der Architekten, des United States Information Service : Secession Wien, 5. Mai - 2. Juni 1956 Katalog izložbe njemački Spremište Drimmel, Heinrich(autor uvoda, predgovora) Thompson, Llewellyn E.(autor uvoda, predgovora) Brueder Rosenbaum Wien knjiga Knjižnica 1956 Arhitektura Grafika Moderna umjetnost Likovna umjetnost Izložba, likovna Umjetnost, američka SAD Museum of modern art (New York)
Museumsmarketing in den USA : Neue Tendenzen und Erscheinungsformen 3-8100-2078-8 Berliner Schriften zur Museumskunde Monografija njemački Knjižnica MDC-a Schuck-Wersig, Petra, Wersig, Gernot (Schuck-Wersig, Petra, Wersig, Gernot) Leske + Budrich Opladen knjiga Knjižnica 1999 Marketing SAD "Muzejski marketing u SAD-u: nove tendencije i načini pojavljivanja" naslov je publikacije autora Petre Schuck-Wersig i Gernota Wersiga objavljene u bibliografskom nizu Berlinski prilozi muzeologiji (Berliner Schriften zur Museumskunde) berlinskog Instituta za muzeologiju. Knjiga je rezultat istraživanja suvremenih oblika financiranja muzeja u SAD-u, a svrha joj je primjena dobrih iskustava u praksi njemačkih muzeja. Sadržaj je strukturiran u četiri osnovne tematske skupine. Nakon prve, uvodne studije, druga tematska skupina - Situacija muzejskog marketinga u SAD 1996. godine, sadržava pregled suvremenih muzeoloških premisa i nove "muzejske filozofije" u čijoj je srži muzejska publika. U sljedećoj tematskoj skupini - Agresivni marketing - posljedice anketnog ispitivanja 1996., izneseni su rezultati ispitivanja marketinških aktivnosti 23 muzeja iz Bostona, Chichaga, Houstona, Los Angelesa, Miamija, St. Louisa, St. Paula, San Francisca i Washingtona. Posebna pozornost pridana je istraživanju uporabe elektroničkih medija (posebice CD-ROM-ova i Interneta) kao marketinških instrumenata. Posljednje tematsko govori o muzejskoj marketinškoj orijentaciji prema publici: koje su ciljne skupine, što očekuju i što im muzeji mogu pružiti u sklopu marketinških aktivnosti. U prilozima je ilustrativna građa s primjerima marketinških djelatnosti promatranih američkih muzeja. Bibliograf. bilješke ispod teksta
Koristimo kolačiće
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više