hr | en
Jezik: njemački Tema, zemljopisna: SAD
  • Filter

Zbirka

Vrsta građe

Autor

Ostali autori

Godina

Nakladnik

Mjesto

Jezik

Tema

Tema, osoba/tijelo

Tema, zemljopisna

Žanr

Viewing results 1 - 3 of 3

polje za pretragu:

Moderne Kunst aus USA : Photoausstellung : aus den Sammlungen des Museum of Modern Art New York : veranstaltet von der Neuen Galerie der Stadt Linz in Zusammenarbeit mit dem Amerika-Haus, Linz, Neue Galerie Linz, 5. Mai - 2. Juni 1956
Katalog izložbe
njemački
Spremište
Steichen, Edward(autor uvoda, predgovora)
Neue Galerie der Stadt
Linz
knjiga
Knjižnica
1956
Izložba, likovna
Moderna umjetnost
Umjetnost, američka
SAD

polje za pretragu:

Moderne Kunst aus USA : aus den Sammlungen des Museum of Modern Art New York : veranstaltet von der Wiener Secession, der Zentralvereinigung der Architekten, des United States Information Service : Secession Wien, 5. Mai - 2. Juni 1956
Katalog izložbe
njemački
Spremište
Drimmel, Heinrich(autor uvoda, predgovora)
Thompson, Llewellyn E.(autor uvoda, predgovora)
Brueder Rosenbaum
Wien
knjiga
Knjižnica
1956
Arhitektura
Grafika
Moderna umjetnost
Likovna umjetnost
Izložba, likovna
Umjetnost, američka
SAD
Museum of modern art (New York)

polje za pretragu:

Museumsmarketing in den USA : Neue Tendenzen und Erscheinungsformen
3-8100-2078-8
Berliner Schriften zur Museumskunde
Monografija
njemački
Knjižnica MDC-a
Schuck-Wersig, Petra, Wersig, Gernot (Schuck-Wersig, Petra, Wersig, Gernot)
Leske + Budrich
Opladen
knjiga
Knjižnica
1999
Marketing
SAD
"Muzejski marketing u SAD-u: nove tendencije i načini pojavljivanja" naslov je publikacije autora Petre Schuck-Wersig i Gernota Wersiga objavljene u bibliografskom nizu Berlinski prilozi muzeologiji (Berliner Schriften zur Museumskunde) berlinskog Instituta za muzeologiju. Knjiga je rezultat istraživanja suvremenih oblika financiranja muzeja u SAD-u, a svrha joj je primjena dobrih iskustava u praksi njemačkih muzeja. Sadržaj je strukturiran u četiri osnovne tematske skupine. Nakon prve, uvodne studije, druga tematska skupina - Situacija muzejskog marketinga u SAD 1996. godine, sadržava pregled suvremenih muzeoloških premisa i nove "muzejske filozofije" u čijoj je srži muzejska publika. U sljedećoj tematskoj skupini - Agresivni marketing - posljedice anketnog ispitivanja 1996., izneseni su rezultati ispitivanja marketinških aktivnosti 23 muzeja iz Bostona, Chichaga, Houstona, Los Angelesa, Miamija, St. Louisa, St. Paula, San Francisca i Washingtona. Posebna pozornost pridana je istraživanju uporabe elektroničkih medija (posebice CD-ROM-ova i Interneta) kao marketinških instrumenata. Posljednje tematsko govori o muzejskoj marketinškoj orijentaciji prema publici: koje su ciljne skupine, što očekuju i što im muzeji mogu pružiti u sklopu marketinških aktivnosti. U prilozima je ilustrativna građa s primjerima marketinških djelatnosti promatranih američkih muzeja.
Bibliograf. bilješke ispod teksta