hr | en
Mjesto: Zagreb Tema: Odnosi s javnošću
13 - 15 od 15
Viewing results 13 - 15 of 15

polje za pretragu:

Propaganda kulturno-povijesne baštine koja se čuva u muzejsko-galerijskim ustanovama : magistarski rad
Magistarski rad
Rukopis
Knjižnica MDC-a
Spremište
Durbešić, Viktorija (Durbešić, Viktorija)
Vlast. nakl.
Zagreb
rukopis
Knjižnica
1976
Propaganda
Odnosi s javnošću
Osnovna ideja ovog rada je - muzejsko-galerijske ustanove ne smiju čekati korisnika da dođe po kulturnu oslugu, one mu ih moraju ponuditi! Muzejske ustanove moraju se prilagoditi suvremenim potrebama svojih korisnika, koristitu suvremene načine komuniciranja i propagande.
Magistarski rad-muzeologija obranjen na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu, voditelj rada prof. Zdenka Munk.- Literatura.- Summary. Rad inv.br. 12570 sadrži ex libris prof. dr. Antuna Bauera.
nakladnik:
Zagreb :  AGM , 1997 ; Zagreb :  Barbat , 1997
vrsta građe:
zbirka:
Knjižnica - Zbirka monografskih publikacija

polje za pretragu:

Teorija medija
953-181-012-5
Monografija
Knjižnica MDC-a
Inglis, Fred (Inglis, Fred)
AGM
Barbat
Zagreb
knjiga
Knjižnica
1997
Odnosi s javnošću
Komunikologija
Mediji
Knjiga o teoriji komunikaciji i medijima komunikacije (govor, pismo, film, TV, CD-ROM, itd) za prenošenje informacija. Autor naglašava potrebu dobrog odabira medija koji mora biti zajednički komunikatoru i recipijentu kako bi se uspostavila potpuna komunikacija, odnosno razumijevanje informacije. Uz nove medije javljaju se i nove potrebe za njihovim poznavanjem i primjenjivanjem kako u svakodnevnom životu i raznim specifičnim oblicima komunikacije, tako i u komunikaciji muzeja i galerija sa svojim posjetiteljima. Knjiga sadrži poglavlja: Kratka povijest komunikacije; Teorija masovnoga društva i utjecaj tehnologije; Knjige brojeva; Teorije ideologije; Od semiotike do diskursa; Institucije: politička ekonomija medija; Problem slušateljstva; Stvaranje i mišljenje: rad s kamerom; Narativi kulture i obrazovanje građana; Pitanje vremena: kako izvesti teoriju iz prakse (bibliografija popraćena komentarom).
Naslov izvornika: Fred Inglis, Media Theory: an introduction (Basil Blackwell Ltd., 1990.) .- Bibliografija uz tekst.- Indeks

polje za pretragu:

Utjecaj medija i marketinga na muzej : diplomski rad
Diplomski rad
Rukopis
hrvatski
Spremište
Sviličić, Nikša (Sviličić, Nikša)
Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske znanosti (Zagreb)(ustanova)
Vlast. nakl.
Zagreb
rukopis
Knjižnica
1995
Marketing
Odnosi s javnošću
Literatura.
13 - 15 od 15