Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2008. Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2008. minimumaximumuseum International Museum Day Muzeji kao pokretači društvenih promjena i razvoja Museums as agents of social change and development Ljubičić, Boris (dizajner) AKD d.o.o. (tisak) Ljubičić, Boris (fotograf) Studio International (priprema) Hrvatsko muzejsko društvo ICOM Hrvatska Muzejski dokumentacijski centar Zagreb 2008. offset papir cjelina: š = 68cm;v = 98cm plakat Zbirka muzejskih plakata 8171 2008 aktivizam baština društvena zajednica manifestacija Međunarodni dan muzeja muzeologija promocija Autor plakata se u oblikovanju teme, koja problematizira muzej kao instituciju u društvu, izražava simbolički.
Autor plakata se u oblikovanju teme, koja problematizira muzej kao instituciju u društvu, izražava simbolički.
Muzej je predstavljen malim svijetlom (reflektor) smještenim u središtu plakata od kojega se po vertikali u uskom snopu širi svijetlost. Podloga plakata svedena je na ornament načinjen od horizontalnih pravilnih redova slova složeniih u neprekinuti niz riječi "minimumaximumuseum". Autorova je namjera bila da skoro neprimjetnim vezivanjem riječi minimum, maximum, museum uvodi u novi kontekst vrijednosti gdje je "... muzej interpoliran između maksimuma i minimuma kao poseban potencijal društva i mogući pokretač promjena i razvoja".
Međunarodni dan muzeja, 18. 5. 2012. Muzeji u svijetu promjena Međunarodni dan muzeja, 18. 5. 2012. Museums and changing world New challenges, new inspirations International Museum Day novi izazovi, nove inspiracije Redesign (dizajner) Redesign (dizajner) Sitotisak Cvirn (tisak) Hrvatsko muzejsko društvo ICOM Hrvatska Muzejski dokumentacijski centar Zagreb 2012. offset papir cjelina: š = 67.6cm;v = 97.6cm plakat Zbirka muzejskih plakata 9340 2012 aktivizam baština globalizacija kultura manifestacija Međunarodni dan muzeja muzeologija promocija Tema obilježavanja Međunarodnog dana muzeja u 2012. godini "Muzeji u svijetu promjena - novi izazovi, nove inspiracije" potaknula je autora plakata da u vizualizaciji poruke iskoristi mogućnosti fraktalne geometrije i oblikuje ga inovativnim matematičkim jezikom. Odabranu “formulu” u vidu objekta – slovo “M” pretvorio je u grafički atraktivno oblikovanu poruku, koja s promatračem komunicira na više razina.
Slovo “M” upisano u kvadrat, čini osnovu zadane “formule”. Zahvaljujući primjeni L-metode u kojoj se multiciplira i skalira zadani motiv u različitim veličinama nastala je apstraktna struktura u čijem središtu dominira slovo “M”. Dobivena struktura zrcalno je postavljena na površinu plakata tvoreći time simetričnu mrežastu kompoziciju. Na taj način nastalo je jedinstvo osnovnog motiva i likovno osmišljene cjeline u kojoj simbolika ima dodanu vrijednost: suvremeni muzej autor je grafički predstavio slovom “M”, njegovu stalno rastuću kompleksnost predstavio je mulipliciranjem znaka, a nastalom mrežastom kompozicijom naglasio je komunikacijsku umreženost ovih institucija u globalnom okruženju. U simboličnoj je ulozi i zlatna boja grafike plakata kojom se ukazuje na vrijednost muzeja i njegove uloge u očuvanju baštine. Uz boju se vezuje još jedan fenomen, a to je njezin sjaj koji se reflektira na svjetlu pa je pod tim efektom postignuta dinamika plohe plakata te prostornost otisnuste grafičke strukture.
Koristimo kolačiće
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više