Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2001. Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2001. (Ovo) je plakat za Međunarodni dan muzeja This (ovo) is the poster for International Museum Day Muzeji: izgradnja zajednice ili Muzeji: stvaranje zajednice Museums: building community Ljubičić, Boris (autor koncepta, dizajner) Ljubičić, Igor (fotograf) Studio International (realizator) Muzejski dokumentacijski centar Zagreb 2001. offset papir cjelina: š = 100.3cm;v = 70.2cm plakat Zbirka muzejskih plakata 6648 2001 aktivizam društvena zajednica kultura manifestacija Međunarodni dan muzeja muzeologija promocija upravljanje Plakat svojom slikom nereda, uz konceptualne i "ready made" elemente, provocira na komunikaciju! Na njemu je ispisana riječ OVO, koja djelomično prekriva zgužvanu ambalažu (papirnatu i plastičnu). Osim toga, ispisivanjem rečenice "(ovo) je plakat za Međunarodni dan muzeja" autor je onemogućio da plakat bude namijenjen bilo čemu drugome. Takav način izravnog izričaja dio je nove umjetničke pragmatike, kojom se vrlo često tumači nerazumljivo djelo. Sloboda perceptivnoga semantičkog poimanja djela ne pripada više samo estetici nego i etici, a rješenje plakata bliže je ovom drugome.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2008. Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2008. minimumaximumuseum International Museum Day Muzeji kao pokretači društvenih promjena i razvoja Museums as agents of social change and development Ljubičić, Boris (dizajner) AKD d.o.o. (tisak) Ljubičić, Boris (fotograf) Studio International (priprema) Hrvatsko muzejsko društvo ICOM Hrvatska Muzejski dokumentacijski centar Zagreb 2008. offset papir cjelina: š = 68cm;v = 98cm plakat Zbirka muzejskih plakata 8171 2008 aktivizam baština društvena zajednica manifestacija Međunarodni dan muzeja muzeologija promocija Autor plakata se u oblikovanju teme, koja problematizira muzej kao instituciju u društvu, izražava simbolički.
Autor plakata se u oblikovanju teme, koja problematizira muzej kao instituciju u društvu, izražava simbolički.
Muzej je predstavljen malim svijetlom (reflektor) smještenim u središtu plakata od kojega se po vertikali u uskom snopu širi svijetlost. Podloga plakata svedena je na ornament načinjen od horizontalnih pravilnih redova slova složeniih u neprekinuti niz riječi "minimumaximumuseum". Autorova je namjera bila da skoro neprimjetnim vezivanjem riječi minimum, maximum, museum uvodi u novi kontekst vrijednosti gdje je "... muzej interpoliran između maksimuma i minimuma kao poseban potencijal društva i mogući pokretač promjena i razvoja".
Koristimo kolačiće
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više