hr | en
Tehnika: offset Tema: obljetnica
  • Filter

Zbirka

Vrsta građe

Autor

Suradnik

Godina

Nakladnik

Mjesto

Tema

Tema, osoba/tijelo

Tema, zemljopisna

Materijal

Tehnika

Viewing results 1 - 3 of 3
autor:
Bućan, Boris (dizajner)
suradnik:
Skaner Studio (priprema)
godina:
2008. g.

polje za pretragu:

Marin Držić, 1508. - 2008.
Marin Držić, 1508. - 2008.
Skup
Bućan, Boris (dizajner)
Skaner Studio (priprema)
Dubrovački muzeji - Dom Marina Držića
Dubrovnik
Zagreb
2008.
offset
papir
cjelina: š = 47.6cm;v = 69cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
8974
2008
kazalište
knjiga
obljetnica
priredba
Držić, Marin
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner)
suradnik:
mjesto:
godina:
2010. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2010.
30. godina Međunarodnog dana muzeja u Hrvatskoj
Muzeji za društveni sklad
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2010.
International Museum Day
Museums for social harmony
30 Years of International Museum Day in Croatia
Ljubičić, Boris (dizajner)
Ljubičić, Boris (fotograf)
Studio International (priprema)
Tiskara Meić (tisak)
HMD
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2010.
offset
papir
cjelina: š = 70cm;v = 100cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
8714
2010
društvena povijest
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
obljetnica
promocija
Tema "Muzeji za društveni sklad" simbolički je na plakatu predstavljena s dva dorska stupa s Partenona atenske akropole, između kojih je u perspektivi spomenuti natpis. Autor se vodio idejom o ljepoti i skladu te iznimne arhitektonske cjeline, iz koje je za ilustraciju odabrao motiv kanelira s predstavljenih stupova. Vertikalni ritam kanelira istaknut je u naizmjeničnom izmjenjivanju svjetla i sjene na geometrijski oblikovanoj površini stupova. Motiv svjetla i sjene, kao dualistički princip, simbolički je potenciran rukama, koje se javljaju kao „neprirodna“ intervencija između savršenih stupova. Na taj način autor kulturnu baštinu suprotstavlja čovjekovom djelovanju u sadašnjosti. S jedne strane, ruke simboliziraju sveopću kreaciju, pa tako i samog Partenona, kao i zaštitu svega onoga što iziskuje baština. No, one su i simbol destrukcije svega što je stvarano. Ideja društvenog sklada ljudska je težnja prisutna kroz tisuljeća koja je stalno u ekvilibriju s perfekcionizmom čiji dosezi ostaju kao trajne vrijednosti. Tako da uloga muzeja danas, uz tradicionalnu misiju sakupljanja, čuvanja, dokumetiranja i prezentacije materijalnih artefakata, ima i druge aspekte. Organiziranjem različitih muzejskih programa potiče se spoznaja korisnika ovih institucija o kulturnim, znanstvenim te civilizacijskim vrijednostima.
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner)
suradnik:
Turistkomerc (tisak)
mjesto:
godina:
1992. g.

polje za pretragu:

Zlatna bula, 1242. - 1992.
Zlatna bula, 1242. - 1992.
izložba
Ljubičić, Boris (dizajner)
Turistkomerc (tisak)
Muzej grada Zagreba
Zagreb
1992.
offset
papir
cjelina: š = 68cm;v = 98cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
4833
1992
muzejski predmet
obljetnica
povijest
promocija
Zagreb
Zlatna bula