hr | en
Tema: Digitalna igra Žanr: Stručni članak
Viewing results 1 - 4 of 4

polje za pretragu:

Igrifikacija u umjetničkim muzejima : Muzej suvremene umjetnosti kao studija slučaja
Stručni članak
hrvatski
Jakopić, Dora (Jakopić, Dora)
članak
Knjižnica
Umjetnički muzeji i zbirke
Igrifikacija
Digitalna igra
Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb)
"S pomoću igara koje uključuju metodu naracije ili pričanja priče (engl. storytelling) veoma je jednostavno posjetiteljima prenijeti ključne informacije o izloženim djelima i glavnu misao izložbe." (str. 107)
Bilješke.- Literatura.- Summary

polje za pretragu:

Integritet i autentičnost baštine u komercijalnim videoigrama
Stručni članak
hrvatski
Grimm, Dominik (Grimm, Dominik)
članak
Knjižnica
Kreativna industrija
Digitalna igra
Igrifikacija
Videoigra
"Dominik Grimm promatra komercijalne videoigre kao medij kojim se prenose različite informacije o materijalnoj ili nematerijalnoj baštini. Ta informacijska različitost važna je za istraživače baštine jer će ovisno o igri ona odrediti stupanj vjerodostojnosti prikaza, pa onda i odlučiti medijsku vrijednost videoigre za promidžbu ili edukaciju o baštini. U radu se također naglašava danas iznimno važan aspekt sudioništva u procesu oblikovanja proizvoda kreativne industrije, i širokog spektra istraživača kulture i baštine i posebnih zajednica koje prakticiraju kulturu odabranu za predstavljanje" (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10.)
Bilješke.- Literatura.- Summary

polje za pretragu:

Razvoj videoigara temeljenih na hrvatskoj baštini
Stručni članak
hrvatski
Tominić, Marko (Tominić, Marko)
članak
Knjižnica
Igrifikacija
Digitalna igra
Kreativna industrija
Videoigra
"kako se baštini može pristupiti pri oblikovanju igre daje Marko Tominić, predstavnik kreativne industrije u Hrvatskoj i kreativni direktor jedne od rijetkih tvrtki kod nas koja stvara videoigre u kojima baština ima vrlo važnu ulogu. U svojem tekstu Razvoj videoigara temeljenih na hrvatskoj baštini daje iz osobne, dizajnerske perspektive prikaz procesa nastajanja dviju videoigara i razloge zbog kojih u njih uključuje baštinske elemente različitih dijelova Hrvatske. Ovaj prilog daje vrlo zanimljiv uvid u subjektivnu imaginaciju i motivaciju za korištenje baštinom u digitalnom proizvodu" (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10)
Bilješke.- Literatura.- Summary

polje za pretragu:

Videoigre kao kulturna baština
Stručni članak
hrvatski
Rojko, Marija (Rojko, Marija)
članak
Knjižnica
Digitalna igra
Videoigra
"Rojko (...) upućuje čitatelja na posebne aspekte koje je potrebno uzeti u obzir pri razumijevanju videoigara kao baštine, odnosno muzejskog predmeta, i to iz perspektive muzeoloških funkcija zaštite, istraživanja i komunikacije. Uz tehnološki aspekt koji je materijalan, bilo u fizičkome (engl. hardware) bilo u digitalnome (software) obliku, autorica upućuje na potrebu očuvanja i nematerijalnog aspekta videoigara, odnosno konteksta igranja među zajednicom igrača." (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 9.)
Bilješke.- Literatura.- Summary