hr | en
Tema: manifestacija
  • Filter

Zbirka

Vrsta građe

Autor

Suradnik

Godina

Nakladnik

Mjesto

Tema

Tema, osoba/tijelo

Tema, zemljopisna

Tema, vremenska

Materijal

Tehnika

13 - 24 od 48
Viewing results 13 - 24 of 48

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1988.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1988.
International Museum Day
Suvremeni muzej
Mednarodni dan muzejev
Megunaroden den na muzeite
Bućan, Boris (dizajner)
Studio S. (Horvat - Horetzky) (tisak)
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
1988.
sitotisak
papir
cjelina a: š = 97.8cm;v = 68cm
cjelina b: š = 98cm;v = 68cm
cjelina c: š = 97.9cm;v = 67.5cm
cjelina d: š = 98cm;v = 67.6cm
cjelina e: š = 97.9cm;v = 67.5cm
cjelina f: š = 97.8cm;v = 67.3cm
cjelina: š = 195.6cm;v = 203cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
4274
1988
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzejska vitrina
muzeografija
muzeologija
promocija
Muzejska vitrina uobičajeni je inventar u muzejsko-galerijskim institucijama. Međutim, na plakatu, na kojemu je ona osnovni motiv, autor je ne ispunjava predmetima baštine, što bi bilo uobičajeno. Stiliziranu vitrinu, postavljenu na bazu s klasičnom profilacijom, on ispunjava siluetno predočenim likovima u pokretu, oblikovanim u ekspresionističkoj maniri. Na taj način pomiče granicu u prezentaciji muzejskih predmeta - u prvi plan stavlja čovjeka kao vlasnika predstavljenih materijalnih artefakata. On je nositelj memorije, a njegove priče, doživljaji... predstavljaju ono što se dogodilo u nekom trenutku u prošlosti. Plakat je oblikovan u megaformatu (sastavljen je od šest dijelova).

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1989.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1989.
International Museum Day
Mednarodni dan muzejev
Megunaroden den na muzeite
Novi izazovi
Suhadolc, Janez (dizajner)
Tiskarna Tone Tomšić (tisak)
Muzejski dokumentacijski centar
Ljubljana
Zagreb
1989.
offset
papir
cjelina: š = 66.8cm;v = 97cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
4275
1989
animirani film
baština
dizajn
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzejski predmet
muzeologija
novi mediji
promocija
Mickey Mouse
Autor oblikuje plakat postmodernistički - spaja različite stilove, sadržaje i medije. Na ornamentalno dekoriranoj podlozi uz dominantni prikaz hodnika s bačvastim svodom i antičke skulpture glave mlade žene, prikazana je scena u kojoj razgovaraju dva lika iz svijeta crtanog filma - Mickey Mouse i Mini. Motiv hodnika i skulptura simboliziraju poimanje baštine i svijet muzeja karakterističan za početke muzejske struke, dok likovi iz crtanog filma pripadaju suvremenosti i novim medijima, koji u vrijeme objavljivanja plakata postaju sve zastupljnijima i u muzejima. Predočivanjem raznorodnih sadržaja na plakatu autor šalje poruku različitim kategorijama posjetitelja muzeja, osobito mladima.
autor:
Ljubičić, Boris (autor koncepta, dizajner)
suradnik:
Ljubičić, Igor (fotograf)
mjesto:
godina:
1997. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1997.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1997.
International Museum Day
Borba protiv ilegalne trgovine za kulturnu baštinu
The fight against illicit traffic of cultural property
Gdje je slika?
Where is the picture?
Ljubičić, Boris (dizajner, autor koncepta)
Ljubičić, Igor (fotograf)
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
1997.
offset
papir
pojedinačna mjera 1: š = 66cm;š = 95cm
pojedinačna mjera 2: v = 66cm;v = 95cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
5550
1997
ilegalna trgovina
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
promocija
sigurnost
U sklopu teme autor razotkriva crno tržište i potragu za nestalim i otuđenim umjetninama. Koncept je vizualno slojevit i postavljanjem pitanja "Gdje je slika?" upućuje promatrača na otkrivanje. Na plakatu je prikazan prazan pozlaćeni okvir na kojemu je kao profilacija u reljefu izveden tekst navedenog pitanja (engleska i hrvatska varijanta). Na paralelnim stranicama okvira "ispisan" je tekst na istom jeziku, što omogućuje lakše išćitavanje. Likovno rješenje plakata omogućuje njegovo postavljanje i horizontalno i vertikalno.
autor:
Ljubičić, Boris (autor koncepta, dizajner)
suradnik:
mjesto:
godina:
1999. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1999.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1999.
International Museum Day
Ljepota otkrića
Otkrijte našu baštinu
Pleasures of Discovery
Discover our heritage
Ljubičić, Boris (autor koncepta, dizajner)
Ljubičić, Boris (fotograf)
Studio International (priprema)
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
1999.
offset
papir
cjelina: š = 98cm;v = 68cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
6156
1999
baština
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzejski predmet
muzeologija
promocija
Hrvatska
Jurandvor
Krk
Osnovni motiv plakata je plitki kvadratični reljef u kamenu čiju dekoraciju oblikuju izmjenični kvadrati (viši i niži) organizirani u osam horizontalnih i vertikalnih polja. Taj je reljef u funkciji spolije ugrađene u zidnu strukturu starohrvatske crkve sv. Lucije u Jurandvoru pokraj Baške na otoku Krku. Na plakatu se multucipliraju i preklapaju fotografije različito odabranih kadrova glavnog motiva. One prekrivaju plakat u obliku zemljovida Hrvatske. Tako oblikovan, plakat djeluje nedovršeno, kao da i sam autor još istražuje. Naslovom "Otkrijmo našu baštinu" autor upućuje na važnost razotkrivanja nepoznatoga i neistraženoga. To se ne odnosi samo na prikazani, nedovoljno istraženi kameni spomenik koji se nalazi u crkvi gdje je nađena i "Bašćanska ploča", najvrjedniji kameni spomenik starije hrvatske povijesti, već i na mnoge druge neistražene spomenike kulture te hrvatske baštine uopće.
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner)
suradnik:
Studio International (realizator)
mjesto:
godina:
2000. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2000.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2000.
International Museum Day
Volim kvadrat i krug
Love Circle & Square
Muzeji za miran i skladan život
Museums for peaceful and harmonious life
Ljubičić, Boris (dizajner)
Studio International (realizator)
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2000.
sitotisak
sitotisak (c/b)
karton
papir
cjelina 1: š = 136cm;v = 94.5cm
cjelina: d = 8.5cm;š = 70cm;v = 94.5cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
6353
2000
etika
kulturna povijest
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
politika
promocija
sociologija
Ovaj trodimenzionalni plakat (3D) u formalnome i sadržajnom smislu spaja suprotnosti suodnosom geometrijskih oblika - kvadrata i kruga. Kvadrat simbolizira kulturu Zapada, krug kulturu Istoka, a njihova sinteza pomirljivost različitosti. To je prvi plakat u seriji 3D plakata koje je autor izradio. Iako jednostavan u izrazu, njegova je poruka snažna. Plakat je nastao na prijelazu u treće tisućljeće te zbog svoje inovativnosti u oblikovanju, osim što ilustrira temu Međunarodnog dana muzeja, ujedno otvara nove mogućnosti izvan do tada uobičajenih plakatnih formi. "Volim kvadrat i krug", autorov je naziv plakata.
autor:
Ljubičić, Boris (autor koncepta, dizajner)
suradnik:
Ljubičić, Igor (fotograf) ; Studio International (realizator)
mjesto:
godina:
2001. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2001.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2001.
(Ovo) je plakat za Međunarodni dan muzeja
This (ovo) is the poster for International Museum Day
Muzeji: izgradnja zajednice ili Muzeji: stvaranje zajednice
Museums: building community
Ljubičić, Boris (autor koncepta, dizajner)
Ljubičić, Igor (fotograf)
Studio International (realizator)
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2001.
offset
papir
cjelina: š = 100.3cm;v = 70.2cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
6648
2001
aktivizam
društvena zajednica
kultura
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
promocija
upravljanje
Plakat svojom slikom nereda, uz konceptualne i "ready made" elemente, provocira na komunikaciju! Na njemu je ispisana riječ OVO, koja djelomično prekriva zgužvanu ambalažu (papirnatu i plastičnu). Osim toga, ispisivanjem rečenice "(ovo) je plakat za Međunarodni dan muzeja" autor je onemogućio da plakat bude namijenjen bilo čemu drugome. Takav način izravnog izričaja dio je nove umjetničke pragmatike, kojom se vrlo često tumači nerazumljivo djelo. Sloboda perceptivnoga semantičkog poimanja djela ne pripada više samo estetici nego i etici, a rješenje plakata bliže je ovom drugome.
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner)
suradnik:
AKD d.o.o. (tisak) ; Ljubičić, Boris (fotograf) ; Studio International (priprema)
mjesto:
godina:
2003. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2003.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2003.
International Museum Day
Muzeji i prijatelji muzeja
Museums & Friends
Ljubičić, Boris (dizajner)
AKD d.o.o. (tisak)
Ljubičić, Boris (fotograf)
Studio International (priprema)
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2003.
offset
papir
cjelina: š = 97.8cm;v = 68cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7329
2003
komunikacija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
posjetitelj
promocija
slikarstvo
Ovom temom međunarodna zajednica nastoji upozoriti na to da rast i razvoj muzeja ovise o potpori javnosti. Kako su prijatelji muzeja osobe najrazličitijih dobi i profesija, autor plakata, predočio je situaciju, kojom se razbija iluzija o nedostupnosti muzeja i njegovu elitizmu. Glavni je motiv plakata djevojka koja na pločniku kredom vješto oslikava umjetninu, a oko nje je publika koja je promatra (simbolički predočena parom cipela). Tako popularan način prezentiranja baštine ugodan je onome tko je prima, a zabavan onome tko je stvara.
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner)
suradnik:
AKD d.o.o. (tisak) ; Ljubičić, Boris (fotograf) ; Studio International (priprema)
mjesto:
godina:
2004. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2004.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2004.
International Museum Day
Muzeji i nematerijalna baština
Museums and Intagible Heritage
Ljubičić, Boris (dizajner)
AKD d.o.o. (tisak)
Ljubičić, Boris (fotograf)
Studio International (priprema)
HMD
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2004.
offset
papir
cjelina: š = 68cm;v = 98cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7384
2004
baština
etnologija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
nematerijalna baština
promet
promocija
Na plakatu su predstavljene fotografije dvaju sličnih predmeta / znakova - alke i automobilske marke mercedes. Alka je dvostruki kružni metalni predmet čije je polje izmedu unutrašnjega i vanjskog kruga razdjeljeno na tri dijela. Služi kao meta na viteškom turniru koji se već gotovo 300 godina tradicionalno organizira u Sinju. Mercedesova "zvijezda" kružni je metalni znak sličan alci. Polazeći od središta, i on je razdijeljen na tri dijela. Ta dva predmeta / znaka prema objašnjenju autora Borisa Ljubičića ilustriraju zadanu temu - nematerijalnu baštinu: alka je izabrana kao motiv koji simbolizira nematerijalnu baštinu Hrvatske, a znak mercedesa, iako simbol automobilske marke i kvalitete, s vremenom je stekao status kvalitete uopće. Izborom tih dvaju sličnih znakova za ilustriranje zadane teme autor je, vodeći se oblikovnim elementima, hrvatsku nematerijalnu baštinu stavio u međunarodni kontekst.
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner)
suradnik:
Sitopapir (tisak) ; Studio International (priprema)
mjesto:
godina:
2005. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2005.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2005.
International Museum Day
Muzeji spone kultura
Museum bridging cultures
Museum
Ljubičić, Boris (dizajner)
Sitopapir (tisak)
Studio International (priprema)
HMD
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2005.
sitotisak
papir
cjelina: š = 67cm;v = 97cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7591
2005
baština
komunikacija
kultura
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
promocija
Poruku teme obilježavanja Međunarodnog dana muzeja 2005. "Muzeji spone kultura" autor plakata grafički je predočio oblikovanjem riječi MUSEUM. Odabrana tipografija oblikovana je tako da je plakat postao sofisticirana suvremena grafika, ali i vizualni kôd muzeja. Pozicioniranjem slova po osi okomice i njihovim spajanjem, posebno slova M, grafički je ilustriran most, koji u kontekstu teme predočuje ideju spajanja. Podloga plakata vizualno ilustrira sinergijski učinak. Ona je zrcalna, tako da omogućuje odražavanje okoline. Mijene koje se događaju ovisno o prilikama i mjestu gdje je plakat postavljen oslikavaju suživot s okolinom, ali i, kada je riječ o muzeju, s različitim kulturama.
autor:
suradnik:
Studio International (realizator)
mjesto:
godina:
2006. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2006.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2006.
International Museum Day
Museum
Muzeji i mladi posjetitelji
Museums and young people
Ljubičić, Boris (dizajner)
Studio International (dizajner)
Studio International (realizator)
HMD
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2006.
offset
papir
cjelina: š = 97.8cm;v = 67.8cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7777
2006
baština
komunikacija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
mladi
muzeologija
posjetitelj
promocija
Plakat je oblikovan kao kompjutorski crtež složen od potpuno ravnih crta u tri osnovne boje. Linije gustoćom razmještaja na površini oblikuju riječ MUSEUM. Pri ilustriranju teme autor Boris Ljubičić objašnjava da je želio naglasiti specifična obilježja muzeja i mladih. Kako mladi najbolje poznaju nove tehnologije i suvereno se koriste njima, kao sredstvo za izradu crteža plakata odabran je kompjutor. Drugi kriterij koji je bio važan, objašnjava autor, jest vrijeme rada / aktivnosti. Muzeji se upravo s mladima - tom posebnom skupinom posjetitelja, dotiču / razilaze glede pitanja vremena "rada". Za posjetitelje su otvoreni tijekom dana (samo se posebna događanja organiziraju do kasno u noć). Suprotno tome, u kulturi življenja mladih bitan je "noćni život", stoga odlazak u muzej jedan dio te populacije zamišlja upravo u to vrijeme. Stoga autor, poštujući različitosti između muzeja i mladih, konceptualno oblikuje plakat u dvije boje podloge: crnoj (Inv. br. 7777), koja simbolizira noć / noćni život, i bijeloj (Inv. br. 7778), koja obilježava dan / dnevni rad. Dio koncepta bila je i zamisao da muzeji dobiju plakate slučajnim odabirom, neovisno o boji podloge.
autor:
suradnik:
mjesto:
godina:
2006. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2006.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2006.
International Museum Day
Museum
Muzeji i mladi posjetitelji
Museums and young people
Ljubičić, Boris (dizajner)
Studio International (dizajner)
Studio International (priprema)
HMD
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2006.
offset
papir
cjelina: š = 97.8cm;v = 67.8cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7778
2006
baština
komunikacija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
mladi
muzeologija
posjetitelj
promocija
Plakat je oblikovan kao kompjutorski crtež složen od potpuno ravnih crta u tri osnovne boje. Linije gustoćom razmještaja na površini oblikuju riječ MUSEUM. Pri ilustriranju teme autor Boris Ljubičić objašnjava da je želio naglasiti specifična obilježja muzeja i mladih. Kako mladi najbolje poznaju nove tehnologije i suvereno se koriste njima, kao sredstvo za izradu crteža plakata odabran je kompjutor. Drugi kriterij koji je bio važan, objašnjava autor, jest vrijeme rada / aktivnosti. Muzeji se upravo s mladima - tom posebnom skupinom posjetitelja, dotiču / razilaze glede pitanja vremena "rada". Za posjetitelje su otvoreni tijekom dana (samo se posebna događanja organiziraju do kasno u noć). Suprotno tome, u kulturi življenja mladih bitan je "noćni život", stoga odlazak u muzej jedan dio te populacije zamišlja upravo u to vrijeme. Stoga autor, poštujući različitosti između muzeja i mladih, konceptualno oblikuje plakat u dvije boje podloge: crnoj (Inv. br. 7777), koja simbolizira noć / noćni život, i bijeloj (Inv. br. 7778), koja obilježava dan / dnevni rad. Dio koncepta bila je i zamisao da muzeji dobiju plakate slučajnim odabirom, neovisno o boji podloge.
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner)
suradnik:
AKD d.o.o. (tisak) ; Ljubičić, Boris (fotograf) ; Studio International (priprema)
mjesto:
godina:
2008. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2008.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2008.
minimumaximumuseum
International Museum Day
Muzeji kao pokretači društvenih promjena i razvoja
Museums as agents of social change and development
Ljubičić, Boris (dizajner)
AKD d.o.o. (tisak)
Ljubičić, Boris (fotograf)
Studio International (priprema)
Hrvatsko muzejsko društvo
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2008.
offset
papir
cjelina: š = 68cm;v = 98cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
8171
2008
aktivizam
baština
društvena zajednica
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
promocija
Autor plakata se u oblikovanju teme, koja problematizira muzej kao instituciju u društvu, izražava simbolički. Autor plakata se u oblikovanju teme, koja problematizira muzej kao instituciju u društvu, izražava simbolički. Muzej je predstavljen malim svijetlom (reflektor) smještenim u središtu plakata od kojega se po vertikali u uskom snopu širi svijetlost. Podloga plakata svedena je na ornament načinjen od horizontalnih pravilnih redova slova složeniih u neprekinuti niz riječi "minimumaximumuseum". Autorova je namjera bila da skoro neprimjetnim vezivanjem riječi minimum, maximum, museum uvodi u novi kontekst vrijednosti gdje je "... muzej interpoliran između maksimuma i minimuma kao poseban potencijal društva i mogući pokretač promjena i razvoja".
13 - 24 od 48