hr | en
Tema, vremenska: 20. st. Tema: Dizajn
  • Filter

Zbirka

Vrsta građe

Autor

Ostali autori

Godina

Nakladnik

Mjesto

Jezik

Tema

Tema, osoba/tijelo

Tema, zemljopisna

Tema, vremenska

Žanr

Viewing results 1 - 4 of 4

polje za pretragu:

Boris Ljubičić : Samo plakati
978-953-7615-68-0
Katalog izložbe
hrvatski
engleski
Knjižnica MDC-a
Ljubičić, Boris (Ljubičić, Boris)
Bonjeković-Stojković, Kristina(autor uvoda, predgovora)
Muzej suvremene umjetnosti
Studio international
Zagreb
knjiga
Knjižnica
2014
Dizajn
Plakat
20. st.
Ljubičić, Boris
Knjiga SAMO PLAKATI / ONLY POSTERS na više od 400 stranica predstavlja pozamašan opus plakata Borisa Ljubičića, od ranih radova s početka 70-ih koje karakterizira eksperimentiranje s medijem plakata, preko kompleksnih identitetskih projekata kojima je plakat dao snažan pečat, do vizualno-verbalnih zagonetki koje traže mentalni angažman prolaznika, te dizajnerskih iskaza u službi društvenog komentara. Knjiga je izravno proizašla iz istoimene izložbe koja je 2013. održana u zagrebačkom Muzeju suvremene umjetnosti, a svojom strukturom slijedi i osnovnu logiku izložbe te su plakati popraćeni kratkim tekstovima samog autora koji pojašnjavaju radove, kontekst u kojem su nastajali, inovativne metode korištene u njihovoj realizaciji ili anegdote vezane uz njihovu sudbinu i javnu recepciju. Riječ je o važnom izdanju koje, iako pokriva samo jedan segment Ljubičićevog rada, čini dostupnima informacije o jednoj od najvažnijih i najproduktivnijih ličnosti Hrvatskog dizajna čiji su rad i javno djelovanje obilježili naše vrijeme. Autori eseja u knjizi su Boris Ljubičić i Kristina Bonjeković, kustosica MSU. Nakladnici knjige su MSU i STUDIO INTERNATIONAL, tiskana je u 600 primjeraka i tri varijante korica (bijela, siva i crna), format 16 x 16 cm, tvrdi uvez, 619 ilustracija na 416 stranica. Autor je knjigu posvetio studentima „koje nije imao“. (tekst preuzet sa http://stari.dizajn.hr/#1738-promocija-knjige-samo-plakati-only-posters-borisa-ljubicica; 12.3.2015.)
Tekst usporedno na hrv. i eng. jez.- Knjiga je tiskana u tri varijante korica (bijela, siva i crna)
nakladnik:
vrsta građe:
zbirka:
Knjižnica - Zbirka monografskih publikacija

polje za pretragu:

Branded? : Products and their Personalities
1851773258
Monografija
engleski
Knjižnica MDC-a
Williams, Garet (Williams, Garet)
V&A Publications
London
knjiga
Knjižnica
2000
Dizajn
Povijest umjetnosti
20. st.
Zaštitni znak ("brand") je kombinacija imena, slogana, loga, dizajna, ambalaže, reklame i marketinga koji zajedno stvaraju pojedinačni proizvod odnosno njegovu fizičku prepoznatljivu formu. No, autor smatra da zaštitni znak ima i duhovnu, misaonu dimenziju koja određuje potrošače pojedinih proizvoda koji ih nose. Potrošnja proizvoda određenih proizvođačkih kompanija koji nose određeni zaštitni znak je stil života, osjećaj i izražavanje pripadnosti određenoj grupaciji ljudi povezanoj upravo tim zaštitnim znakom. Autor navodi i opisuje zaštitne znakove koji su obilježili 20. stoljeće kao što su "Levi Staruss", "Coca-Cola", "Gucci", "Chanel", "Nokia", "Benetton", "Swatch", "Pampers" itd.
nakladnik:
vrsta građe:
zbirka:
Knjižnica - Zbirka monografskih publikacija

polje za pretragu:

Nationalism and Internationalism
1- 85177-121-2
Design in the 20th Century
Knjižnica MDC-a
Aynsley, Jeremy (Aynsley, Jeremy)
Victoria and Albert Museum
London
knjiga
Knjižnica
1993
Dizajn
20. st.
Velika Britanija
Notes .- Index
autor:
nakladnik:
vrsta građe:
zbirka:
Knjižnica - Zbirka monografskih publikacija

polje za pretragu:

The Modernist Home
1-85177-476-9
Monografija
Knjižnica MDC-a
Benton, Tim (Benton, Tim)
V&A Publications
London
knjiga
Knjižnica
2006
Arhitektura
Dizajn
20. st.
Postavljajući ovu kontradikciju umjetnost i život - kuća i dom kao osnovnu premisu, Tim Benton, profesor povijesti umjetnosti na Otvorenom sveučilištu u Londonu i autor brojnih izložaba o arhitekturi, napisao je knjigu "Modernistički dom". Autor na brojnim primjerima opisuje arhitektonska rješenja koja su izuzetno artificijelna, ali nehumana te ih naziva "kućama", razlikujući ih od "domova", uz koje vezuje pojam humanosti i života. Autor upozorava i na razliku i između pojmova "Modernism" i "Modernity", opisuje novosti koje se događaju nakon 1920-ih i 1930-ih godina i odražavaju se na arhitektonska rješenja kuća za život. Knjiga je objavljena uz izložbu "Modernizam: dizajn novoga svijeta", održanu u Victoria and Albert Museum (6. travnja - 23. lipnja 2006.). Ilustrirana je brojnim reprodukcijama u boji, s primjerima arhitektonskih rješenja koja su bila temom autorovih razmatranja. U prilogu je i kazalo te izbor iz bibliografije.
Index.- Bibliography