Boris Ljubičić : Samo plakati 978-953-7615-68-0 Katalog izložbe hrvatski engleski Knjižnica MDC-a Ljubičić, Boris (Ljubičić, Boris) Bonjeković-Stojković, Kristina(autor uvoda, predgovora) Muzej suvremene umjetnosti Studio international Zagreb knjiga Knjižnica 2014 Dizajn Plakat 20. st. Ljubičić, Boris Knjiga SAMO PLAKATI / ONLY POSTERS na više od 400 stranica predstavlja pozamašan opus plakata Borisa Ljubičića, od ranih radova s početka 70-ih koje karakterizira eksperimentiranje s medijem plakata, preko kompleksnih identitetskih projekata kojima je plakat dao snažan pečat, do vizualno-verbalnih zagonetki koje traže mentalni angažman prolaznika, te dizajnerskih iskaza u službi društvenog komentara. Knjiga je izravno proizašla iz istoimene izložbe koja je 2013. održana u zagrebačkom Muzeju suvremene umjetnosti, a svojom strukturom slijedi i osnovnu logiku izložbe te su plakati popraćeni kratkim tekstovima samog autora koji pojašnjavaju radove, kontekst u kojem su nastajali, inovativne metode korištene u njihovoj realizaciji ili anegdote vezane uz njihovu sudbinu i javnu recepciju. Riječ je o važnom izdanju koje, iako pokriva samo jedan segment Ljubičićevog rada, čini dostupnima informacije o jednoj od najvažnijih i najproduktivnijih ličnosti Hrvatskog dizajna čiji su rad i javno djelovanje obilježili naše vrijeme. Autori eseja u knjizi su Boris Ljubičić i Kristina Bonjeković, kustosica MSU. Nakladnici knjige su MSU i STUDIO INTERNATIONAL, tiskana je u 600 primjeraka i tri varijante korica (bijela, siva i crna), format 16 x 16 cm, tvrdi uvez, 619 ilustracija na 416 stranica. Autor je knjigu posvetio studentima „koje nije imao“. (tekst preuzet sa http://stari.dizajn.hr/#1738-promocija-knjige-samo-plakati-only-posters-borisa-ljubicica; 12.3.2015.) Tekst usporedno na hrv. i eng. jez.- Knjiga je tiskana u tri varijante korica (bijela, siva i crna)
Branded? : Products and their Personalities 1851773258 Monografija engleski Knjižnica MDC-a Williams, Garet (Williams, Garet) V&A Publications London knjiga Knjižnica 2000 Dizajn Povijest umjetnosti 20. st. Zaštitni znak ("brand") je kombinacija imena, slogana, loga, dizajna, ambalaže, reklame i marketinga koji zajedno stvaraju pojedinačni proizvod odnosno njegovu fizičku prepoznatljivu formu. No, autor smatra da zaštitni znak ima i duhovnu, misaonu dimenziju koja određuje potrošače pojedinih proizvoda koji ih nose. Potrošnja proizvoda određenih proizvođačkih kompanija koji nose određeni zaštitni znak je stil života, osjećaj i izražavanje pripadnosti određenoj grupaciji ljudi povezanoj upravo tim zaštitnim znakom. Autor navodi i opisuje zaštitne znakove koji su obilježili 20. stoljeće kao što su "Levi Staruss", "Coca-Cola", "Gucci", "Chanel", "Nokia", "Benetton", "Swatch", "Pampers" itd.
Nationalism and Internationalism 1- 85177-121-2 Design in the 20th Century Knjižnica MDC-a Aynsley, Jeremy (Aynsley, Jeremy) Victoria and Albert Museum London knjiga Knjižnica 1993 Dizajn 20. st. Velika Britanija Notes .- Index
The Modernist Home 1-85177-476-9 Monografija Knjižnica MDC-a Benton, Tim (Benton, Tim) V&A Publications London knjiga Knjižnica 2006 Arhitektura Dizajn 20. st. Postavljajući ovu kontradikciju umjetnost i život - kuća i dom kao osnovnu premisu, Tim Benton, profesor povijesti umjetnosti na Otvorenom sveučilištu u Londonu i autor brojnih izložaba o arhitekturi, napisao je knjigu "Modernistički dom". Autor na brojnim primjerima opisuje arhitektonska rješenja koja su izuzetno artificijelna, ali nehumana te ih naziva "kućama", razlikujući ih od "domova", uz koje vezuje pojam humanosti i života. Autor upozorava i na razliku i između pojmova "Modernism" i "Modernity", opisuje novosti koje se događaju nakon 1920-ih i 1930-ih godina i odražavaju se na arhitektonska rješenja kuća za život. Knjiga je objavljena uz izložbu "Modernizam: dizajn novoga svijeta", održanu u Victoria and Albert Museum (6. travnja - 23. lipnja 2006.). Ilustrirana je brojnim reprodukcijama u boji, s primjerima arhitektonskih rješenja koja su bila temom autorovih razmatranja. U prilogu je i kazalo te izbor iz bibliografije. Index.- Bibliography
Koristimo kolačiće
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više