hr | en
Tehnika: sitotisak
  • Filter

Zbirka

Vrsta građe

Autor

Suradnik

Godina

Nakladnik

Mjesto

Tema

Tema, osoba/tijelo

Tema, zemljopisna

Tema, vremenska

Materijal

Tehnika

97 - 108 od 188
Viewing results 97 - 108 of 188
autor:
Picelj, Ivan (dizajner)
suradnik:
mjesto:
godina:
1964. g.

polje za pretragu:

Medalja u Hrvatskoj
Medalja u Hrvatskoj
18.12. 1964. - 10.1. 1965.
Picelj, Ivan (dizajner)
Studentski centar (tisak)
Muzej za umjetnost i obrt
Zagreb
1964.
sitotisak
papir
cjelina: š = 48cm;v = 68cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
1566
1964
izložba
medaljerstvo
Hrvatska
Plakatno polje artikuliraju vizual u donje dvije trećine plakata i gornje uže informacijsko polje. Na vizualu je reproduciran motiv kružnih medalja istih veličina smještenih u pravilnom rasteru (4 vertikalno, 4 horizontalno). Podloga polja je crne boje dok su medalje zlatne i imaju različite prikaze otisnute u crnoj boji. Gornje informacijsko polje zelene je boje. Tekst je organiziran u dvije kolumne. Desna kolumna u gornjem dijelu sadrži vizualni akcent - naslov ispisan slovima većih dimenzija s poravnanjem na lijevo, a ispod njega naziv organizatora. U lijevoj kolumni su sitnim slovima ispisani ostali podaci (vrijeme trajanja izložbe, mjesto događanja, adresa). Slova su bijele boje.
autor:
Picelj, Ivan (dizajner)
suradnik:
mjesto:
godina:
1980. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja
Međunarodni dan muzeja
Što muzeji skupljaju, čuvaju...
What museums collect, preserve ...
Picelj, Ivan (dizajner)
Horvat, Branko (tisak)
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
1980.
sitotisak
papir
cjelina: š = 66.5cm;v = 96.5cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
3125
1980
fauna
flora
kulturni objekt
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzejski predmet
muzeologija
primijenjena umjetnost
prirodoslovni objekt
promocija
tehnika
umjetnost
S plakatom Ivana Picelja iz 1980. započeta je serija kojom se Muzejski dokumentacijski centar uključio u obilježavanje Međunarodnog dana muzeja. Oblikovanje tog plakata za autora je značilo zadaću predstavljanja muzeja kao kompleksne institucije s raznorodnim sadržajima. Autor gradi strukturu plakata na način da na njegovoj površini stvara mrežu od 12 pravilnih pravokutnih polja u koja stavlja različite crteže muzejskih predmeta (u jednome je informativni tekst). Oni ujedno predstavljaju predmete koje muzeji sakupljaju, čuvaju, obrađuju i izlažu, ali i zbirke, tj. područja specijalizacija muzeja (umjetnost, zoologija, tehnika, povijest, primijenjena umjetnost...). Aktualnost plakata je u samom načinu njegova oblikovanja - dah prošlosti izažen arhaičnim crtežima autor spaja sa suvremenim geometrijskim izričajem karakterističnim za njegov osobni rukopis.
autor:
Brčić, Damir (dizajner)
suradnik:
mjesto:
godina:
1983. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1983.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1983.
International Museum Day
One museum
Brčić, Damir (dizajner)
Marvel Comic Group (dizajner)
SC grafički servis (tisak)
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
1983.
sitotisak
papir
cjelina a: š = 68.4cm;v = 98.2cm
cjelina b: š = 68.3cm;v = 98.3cm
cjelina: š = 137cm;v = 98.3cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
4267
1983
filatelija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
promocija
Oblikovanje plakata kao novčanice koja se naziva "museum", a vrijednost joj je 1 (one) "museum", doprinos je mladog dizajnera Damira Brčića obilježavanju Međunarodnog dana muzeja. To domišljato rješenje obogatilo je domaću i svjetsku muzejsku zajednicu posebnom valutom - strukovnom. Plakat je oblikovan u megaformatu, a čine ga dva plakata standardne veličine.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1984.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1984.
International Museum Day
Bezvremenost simbola
Dragić, Nedeljko (dizajner)
Studio S. (Horvat - Horetzky) (tisak)
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
1984.
sitotisak
papir
cjelina: š = 67.5cm;v = 97.5cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
4270
1984
grafika
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzejski predmet
muzeologija
promocija
Dürer, Albrecht
Na plakatu autor spaja dva motiva koji su po svojoj asocijativnoj retorici vezani za muzej: dio bakroreza "Vitez, đavao i smrt" Albrechta Dürera, i stilski okvir za sliku. Dürerov bakrorez opće je poznata umjetnina ne samo zbog sadržaja već i zbog visoke izvedbene i estetske kvalitete, a stilski okvir za sliku asocira na umjetnost. Intervencija s dijagonalno usmjerenom crvenom strelicom koja je usmjerena na tekst "Međunarodni dan muzeja" autor naglašava povod objavljivanja plakata.
autor:
Bućan, Boris (dizajner)
suradnik:
mjesto:
godina:
1985. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1985.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1985.
International Museum Day
Mednarodni dan muzejev
Megunaroden den na muzeite
Rođenje Venere
Bućan, Boris (dizajner)
SC grafički servis (tisak)
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
1985.
sitotisak
papir
cjelina a: š = 97.6cm;v = 67.7cm
cjelina b: š = 97.3cm;v = 68cm
cjelina c: š = 97.6cm;v = 67.8cm
cjelina d: š = 97.4cm;v = 67.5cm
cjelina e: š = 97.4cm;v = 67.7cm
cjelina f: š = 97.4cm;v = 67.7cm
cjelina: š = 194.6cm;v = 202.5cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
4271
1985
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzejski predmet
muzeologija
promocija
slikarstvo
Botticelli, Sandro
Venera
Slika "Rođenje Venere" renesansnoga umjetnika Sandra Botticellija zbog svog je isticanja ljepote života i ljudskoga tijela postala jedna od kultnih vrijednosti Gallerie degli Uffizi u Firenci, ali i cjelokupne zapadnoeuropske kulture. U tom je kontekstu izabrana za motiv plakata. Posebnost plakata je tehnička izradba umjetnine - reproducirana je kao crtež izraden oblikovanim linijama. Zbog izbora te metode umjetninu je moguće prepoznati samo gledanjem s određene udaljenosti, a to korespondira s megaformatom plakata (plakat je sastavljen od šest dijelova).

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1986.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1986.
International Museum Day
Vremeplov
Bućan, Boris (dizajner)
Studio S. (Horvat - Horetzky) (tisak)
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
1986.
sitotisak
papir
cjelina a: š = 93.2cm;v = 61cm
cjelina b: š = 93.2cm;v = 60.7cm
cjelina c: š = 93.5cm;v = 67.3cm
cjelina d: š = 93.2cm;v = 67.7cm
cjelina e: š = 93.5cm;v = 67.3cm
cjelina f: š = 93.5cm;v = 67.3cm
cjelina: š = 186.4cm;v = 196.9cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
4272
1986
baština
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
promocija
Čovjek je neumorni tragač u prostoru i vremenu, a to se obično odnosi na nemogućnost povratka u prošlost i želju za putovanjem u budućnost. Traganje se simbolički predočuje konstrukcijom koju svatko može napraviti prema svom viđenju, a naziva se vremeplov. Načinom interpretiranja prošlosti i omogučivanjem putovanja kroz vrijeme i prostor muzej je neka vrsta vremeplova pa je on stoga postao njegovim simbolom. Autor je ovaj prigodni vremeplov prikazao kao neobični svemirski brod sastavljen od različitih predmeta iz svakidašnjeg života, dok s lijeve strane na stolici sjedi izvanzemaljac i nešto istražuje u muzeju. Plakat je oblikovan u megaformatu (sastavljen je od šest dijelova).
autor:
Falout, Nada (dizajner)
suradnik:
Studio Rix (tisak)
mjesto:
godina:
1987. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1987.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1987.
International Museum Day
Ruke Mona Lise
Falout, Nada (dizajner)
Studio Rix (tisak)
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
1987.
sitotisak
papir
cjelina a: š = 68.5cm;v = 98.6cm
cjelina b: š = 69.6cm;v = 98.6cm
cjelina: š = 137cm;v = 98.8cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
4273
1987
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzejski predmet
muzeologija
promocija
slikarstvo
Leonardo da Vinci
Mona Lisa
Odabirom detalja slike Leonarda da Vincija - ruku Mona Lise - kao osnovnog motiva plakata, autorica provocira i testira javno mnijenje ispitujući koliko je ta umjetnina, ikona klasičnog slikarstava, prepoznatljiva. Istodobno se nužno nameće konotacija o mjestu u kojemu se ona nalazi – Musée du Louvre u Parizu. Dihotomiju u ideji, koja se odnosi na umjetninu i mjesto njezina smještaja - muzej, autorica naglašava i vizualno – podlogu oblikuje u dvije boje. One su izabrane zbog estetskog razloga i zbog same simbolike boja: zlatna je boja simbol kvalitete i duha, a zajedno sa zelenom univerzalni je simbol obnove i besmrtnosti. Plakat je oblikovan u megaformatu (sastavljen je od dva dijela).

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1988.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1988.
International Museum Day
Suvremeni muzej
Mednarodni dan muzejev
Megunaroden den na muzeite
Bućan, Boris (dizajner)
Studio S. (Horvat - Horetzky) (tisak)
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
1988.
sitotisak
papir
cjelina a: š = 97.8cm;v = 68cm
cjelina b: š = 98cm;v = 68cm
cjelina c: š = 97.9cm;v = 67.5cm
cjelina d: š = 98cm;v = 67.6cm
cjelina e: š = 97.9cm;v = 67.5cm
cjelina f: š = 97.8cm;v = 67.3cm
cjelina: š = 195.6cm;v = 203cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
4274
1988
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzejska vitrina
muzeografija
muzeologija
promocija
Muzejska vitrina uobičajeni je inventar u muzejsko-galerijskim institucijama. Međutim, na plakatu, na kojemu je ona osnovni motiv, autor je ne ispunjava predmetima baštine, što bi bilo uobičajeno. Stiliziranu vitrinu, postavljenu na bazu s klasičnom profilacijom, on ispunjava siluetno predočenim likovima u pokretu, oblikovanim u ekspresionističkoj maniri. Na taj način pomiče granicu u prezentaciji muzejskih predmeta - u prvi plan stavlja čovjeka kao vlasnika predstavljenih materijalnih artefakata. On je nositelj memorije, a njegove priče, doživljaji... predstavljaju ono što se dogodilo u nekom trenutku u prošlosti. Plakat je oblikovan u megaformatu (sastavljen je od šest dijelova).
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner)
suradnik:
Studio International (realizator)
mjesto:
godina:
2000. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2000.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2000.
International Museum Day
Volim kvadrat i krug
Love Circle & Square
Muzeji za miran i skladan život
Museums for peaceful and harmonious life
Ljubičić, Boris (dizajner)
Studio International (realizator)
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2000.
sitotisak
sitotisak (c/b)
karton
papir
cjelina 1: š = 136cm;v = 94.5cm
cjelina: d = 8.5cm;š = 70cm;v = 94.5cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
6353
2000
etika
kulturna povijest
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
politika
promocija
sociologija
Ovaj trodimenzionalni plakat (3D) u formalnome i sadržajnom smislu spaja suprotnosti suodnosom geometrijskih oblika - kvadrata i kruga. Kvadrat simbolizira kulturu Zapada, krug kulturu Istoka, a njihova sinteza pomirljivost različitosti. To je prvi plakat u seriji 3D plakata koje je autor izradio. Iako jednostavan u izrazu, njegova je poruka snažna. Plakat je nastao na prijelazu u treće tisućljeće te zbog svoje inovativnosti u oblikovanju, osim što ilustrira temu Međunarodnog dana muzeja, ujedno otvara nove mogućnosti izvan do tada uobičajenih plakatnih formi. "Volim kvadrat i krug", autorov je naziv plakata.
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner)
suradnik:
Sitopapir (tisak) ; Studio International (priprema)
mjesto:
godina:
2005. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2005.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2005.
International Museum Day
Muzeji spone kultura
Museum bridging cultures
Museum
Ljubičić, Boris (dizajner)
Sitopapir (tisak)
Studio International (priprema)
HMD
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2005.
sitotisak
papir
cjelina: š = 67cm;v = 97cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7591
2005
baština
komunikacija
kultura
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
promocija
Poruku teme obilježavanja Međunarodnog dana muzeja 2005. "Muzeji spone kultura" autor plakata grafički je predočio oblikovanjem riječi MUSEUM. Odabrana tipografija oblikovana je tako da je plakat postao sofisticirana suvremena grafika, ali i vizualni kôd muzeja. Pozicioniranjem slova po osi okomice i njihovim spajanjem, posebno slova M, grafički je ilustriran most, koji u kontekstu teme predočuje ideju spajanja. Podloga plakata vizualno ilustrira sinergijski učinak. Ona je zrcalna, tako da omogućuje odražavanje okoline. Mijene koje se događaju ovisno o prilikama i mjestu gdje je plakat postavljen oslikavaju suživot s okolinom, ali i, kada je riječ o muzeju, s različitim kulturama.
autor:
Bućan, Boris (dizajner)
suradnik:
mjesto:
godina:
1982. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18.05. 1982.
Međunarodni dan muzeja, 18.05. 1982.
International Museum Day
Na temeljima starih civilizacija
Bućan, Boris (dizajner)
Sitotisak Studio S (tisak)
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
1982.
sitotisak
papir
cjelina a: š = 69cm;v = 98.2cm
cjelina b: š = 68.5cm;v = 98.2cm
cjelina c: š = 68.6cm;v = 98.2cm
cjelina d: š = 68.6cm;v = 98.2cm
cjelina: š = 137cm;v = 196cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
3635
1982
egipatska civilizacija
grčka civilizacija
kršćanska civilizacija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
promocija
Plakat Borisa Bućana objavljen 1982. jedan je od prvih primjera plakata koji se dimenzijama izdvojio od svih dotadašnjih. Njegov megaformat četiri je puta veći od prijašnjeg standarda, što je inovativnost u oblikovanju. To je karakteristika osobnog stila autora, koji je kasnije uspostavio kvadratni format plakata. Plakat ima vertikalno položenu kompoziciju i pritom zadržava svoju formalnu primjenu - namijenjen je zidnom plakatiranju. Na plakatu su prikazana tri stilizirana lika reduciranog volumena koji simboliziraju različite civilizacije na ovim prostorima (egipatsku, kršćansku i grčku). Izborom tih materijalnih i duhovnih simbola autor je ukazao na baštinu koju muzeji čuvaju, proučavaju i prenose javnosti.
autor:
Dogan, Nenad (dizajner)
suradnik:
Hotetzky (tisak)
mjesto:
godina:
1990. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18.5. 1990.
Međunarodni dan muzeja, 18.5. 1990.
Mednarodni dan muzejev
Megunaroden den na muzeite
International Museum Day
Lenta vremena
Dogan, Nenad (dizajner)
Hotetzky (tisak)
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
1990.
sitotisak
papir
cjelina: š = 66cm;v = 96cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
4555
1990
baština
lenta vremena
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
promocija
Autor je ilustriranje teme plakata uz Međunarodni dan muzeja reducirao na dva motiva - Zemlju i čovjeka. Središnjim dijelom dominira grafički prikazan zemljovid Zemlje (dvije elipse), a multiciplirani je lik muškarca u hodu smješten uz njegov donji rub. Prvi motiv apostrofira sve zemlje svijeta, čime se naglašava medunarodno značenje manifestacije. Drugi motiv - motiv muškarca u hodu - zbog multipliciranosti lika stvara dojam većeg broja ljudi. Traka po kojoj lik hoda može se shvatiti kao lenta vremena. Ona simbolizira vrijeme i čovjeka u tom vremenu, što je jedna od temeljnih pretpostavki muzeja.
97 - 108 od 188