hr | en
Jezik: engleski Tema: Muzejska pedagogija
13 - 24 od 32
Viewing results 13 - 24 of 32
autor:
ostali autori:
Holloway, Jonathan Scott (autor uvoda, predgovora)
nakladnik:
vrsta građe:
zbirka:
Knjižnica - Zbirka monografskih publikacija

polje za pretragu:

Interpreting difficult history at museums and historic sites
978-0-7591-2437-0
Interpreting history
engleski
Knjižnica MDC-a
Rose, Julia (Rose, Julia)
Holloway, Jonathan Scott(autor uvoda, predgovora)
Rowman & Littlefield Publishers
Lanham
knjiga
Knjižnica
2016
Muzejska pedagogija
Teško naslijeđe
Uz obilježavanje Međunarodnoga dana muzeja kojim se muzeje ove godine želi potaknuti na prezentaciju neželjene, teške baštine, iz fundusa knjižnice MDC-a preporučamo novi naslov, knjigu „Interpreting Difficult History at Museums and Historic Sites“ koja može pružiti inspiraciju, nova znanja, ali i ohrabrenje za muzejsku komunikaciju sadržaja koje bi njihova publika najviše voljela da ne postoje ili veći dio nje uopće i ne zna za njihovo postojanje. Riječ je o djelu Julie Rose, ravnateljice West Baton Rouge Museum, knjizi objavljenoj u ediciji „Interpretacija povijesti“ (Interpreting History) American Association for State and Local History. Autorica je s pogledom na raskošne plantažne kuće uz koje je radilo i umiralo roblje kupljeno i prodavano kao imovina, izrekla tezu kako ljudi često imaju prirodnu averziju prema bolnim povijesnim temama te ih nastoje u potpunosti potisnuti iz svojih sjećanja. Muzeji stoga radije govore o životu plantažera nego o porobljenim obiteljima koje su ga omogućavale. No, autorica svojom knjigom naglašava kako je upravo uloga muzeja izuzetno važna u tumačenju teškoga naslijeđa i pružanju pomoći posjetiteljima da ju shvate i prihvate. Čak štoviše, imparativ muzejske djelatnosti je sudjelovanje u stvaranju socijalne jednakosti. Na stranicama svoje knjige Julia Rose je predstavila svoju edukativnu psihoanalitičku teoriju koja nudi načine kako se može prevladati otpor teškim temama na prirodan i informativan način, nazivajući svoju metodologiju “komemorativnom muzejskom pedagogijom“. Naime, upravo je otpor prema teškim temama poput rata, ropstva, genocida, masovnih uništenja ili nekih drugih traumatičnih povijesnih događaja, ključ za njegovo otklanjanje. Muzeji moraju uspostaviti ravnotežu između emocija svojih posjetitelja (tuge, zabrinutosti..) i svoje odgovornosti za podučavanje o ljudskoj patnji! Uz pomoć muzejskih interpretatora, kustosa, vodiča, pedagoga, posjetitelji se motiviraju i potiču na razgovor, nova pitanja, višestruko sagledavanje muzejskih izložaka što će dovesti do njihova razmišljanja, promišljanja, preispitivanja i u konačnici razumijevanja i prihvaćanja prezentiranih tema. Kako bi se kod ljudi postigao učinak aktivne empatije i razumijevanja, muzej treba potaknuti njihov interes, a zatomiti odbijanje. Autorica čak smatra da će ovakav pristup muzeja teškim temama pomoći u društvenim, političkim i osobnim promjena posjetitelja. Svoju teoriju potkrijepljenu brojnim primjerima iz muzejske prakse, autorica je izložila u šest poglavlja poprativši ju opsežnom bibliografijom. Više informacija o radu autorice, njezinoj knjizi, ali i nizu dobrih muzejskih primjera te pristupnica na relevantne izvore dostupno je na http://interpretingdifficulthistory.com/ (pristupljeno 5.5.2017).
Bibliography.- Index.

polje za pretragu:

Let me see : a guide on guided tours
978-615-5304-45-3
Monografija
engleski
Knjižnica MDC-a
Deme, Edina, Kovács, Anna Zsófia, Tettemanti, Zsófia (Deme, Edina, Kovács, Anna Zsófia, Tettemanti, Zsófia)
Museum of Fine Arts
Budapest
knjiga
Knjižnica
2015
Umjetnički muzeji i zbirke
Muzejska pedagogija
Szépművészeti Múzeum (Budapest)
Bibliography.- Index.

polje za pretragu:

Museum - a place in the focus of children and adults
978-3-659-83478-3
Monografija
engleski
Knjižnica MDC-a
Brezinščak, Renata (Brezinščak, Renata)
Lap Lambert Academic Publishing
Saarbruecken
knjiga
Knjižnica
2016
Muzejska pedagogija
Bibliografija.
nakladnik:
vrsta građe:
zbirka:
Knjižnica - Zbirka monografskih publikacija

polje za pretragu:

Museum and Gallery Education
0-7185-1761-x
engleski
Knjižnica MDC-a
Hooper-Greenhill, Eilean (Hooper-Greenhill, Eilean)
Leicester University Press
London
knjiga
Knjižnica
1994
Muzeologija, teorija
Muzejska pedagogija
Autorica razmatra problematiku muzejske pedagogije, njezinu teoriju i praksu, kroz povijest do današnjih dana. Eseji interesantni za muzejske pedagoge i djelatnike koji se bave teorijskom i prakticnom problematikom muzejske pedagogije, odnosno obrazovnom funkcijom muzeja i galerija.
Bibliography .- Index
nakladnik:
vrsta građe:
zbirka:
Knjižnica - Zbirka monografskih publikacija

polje za pretragu:

Museum education for retarded adults : reaching out to a neglected audience
engleski
Knjižnica MDC-a
Metropolitan Museum of Art
New York
knjiga
Knjižnica
1983
Posjetitelji s posebnim potrebama
Muzejska pedagogija
Specijalne aktivnosti muzeja
Bibliography

polje za pretragu:

Museums and adalt education perspective in Europe : Croatian expereiances
Rukopis
engleski
Spremište
Maroević, Ivo, Cukrov, Tončika (Maroević, Ivo, Cukrov, Tončika)
Vlast. nakl.
Zagreb
rukopis
Knjižnica
1998
Muzejska pedagogija
Hrvatska
Bibliograf. bilješke ispod teksta.- Bibliography.

polje za pretragu:

Museums and our Children : a Handbook and Guide for Teachers in Museums and Schools and For All Who Are Interested in Programs of Activity for Children
Priručnik
engleski
Knjižnica MDC-a
Russell, Charles (Russell, Charles)
Central Book Company
New York
knjiga
Knjižnica
1956
Muzeji i škole
Muzejska pedagogija
Index
nakladnik:
vrsta građe:
zbirka:
Knjižnica - Zbirka monografskih publikacija

polje za pretragu:

Museums and their visitors
0-415-06857-6
Monografija
engleski
Knjižnica MDC-a
Hooper-Greenhill, Eilean (Hooper-Greenhill, Eilean)
Routledge
London ; New York
knjiga
Knjižnica
1996
Posjetitelji
Muzejska pedagogija
Odnosi s javnošću
Muzeologija
Autorica mnogih muzeoloških studija, ovaj put predstavlja odnos muzeja i njihovih posjetitelja koji se mijenja usporedo s promjenama koje dolaze s krajem našeg stoljeca. Obrada ove složene teme tematizirana je u devet poglavlja: 1.Ubrzane promjene (Forces for change) - suvremeno doba te ubrzani razvoj znanosti i tehnologije namece i promjene u odnosu muzeja prema svojoj publici koji se odražava i novim odnosom muzeja i odgojno-obrazovnih ustanova; 2. Komunikacija u teoriji i praksi (Communication in theory and practice) - odnos teorije komunikacije i prakse u suvremenim muzejima; 3.Tko posjecuje muzeje (Who goes to museums?) - analiza posjetitelja i njihovih kulturnih potreba; 4. Istraživanje i razvoj (Research and evaluation) - upitnici, intervjui, analize ciljanih grupa neophodni za istraživanje i unapredivanje odnosa; 5. Dobrodošli (Welcoming visitors) - kako privuci posjetitelje i kojim sadržajima; 6. Reagiranje na potrebe posjetitelja (Responding to visitor needs); 7. Jezik i tekst (Language and texts) - katalozi, plakati, legende, reklame; 8.Muzeji-idealno okružje za ucenje (Museums: ideal learning environments); 9. Organiziranje muzeja za posjetitelje (Managing museums for visitors).
Glossary .- Bibliography.- Index
nakladnik:
London :  University Musems , 1982 ; London :  British Council , 1982
vrsta građe:
zbirka:
Knjižnica - Zbirka monografskih publikacija

polje za pretragu:

Museums in education
engleski
Knjižnica MDC-a
Davis, Gordon A. (Davis, Gordon A.)
University Musems
British Council
Illinois
London
knjiga
Knjižnica
1982
Muzejska pedagogija
Tekstovi više autora

polje za pretragu:

Museums, Adults and the Humanities : A Guide for Educational Programming
Priručnik
engleski
Knjižnica MDC-a
Collins, Zipporah W.(urednik)
American Association of Museums
Washington
knjiga
Knjižnica
1981
Muzejska pedagogija
Tekstovi više autora.- Bibliograf. bilješke ispod teksta

polje za pretragu:

New strategies for comunication in museums : Proceedings of ICOM/CECA '96
3-85114-304-3
Zbornik radova
Zbornik stručnih i znanstvenih skupova
engleski
Knjižnica MDC-a
Kraeutler, Hadwig(urednik)
ICOM Austrian National Committee
Wien
knjiga
Knjižnica
1997
Muzejska pedagogija
Odnosi s publikom
Muzeologija
ICOM-CECA
Zbornik radova s konferencije ICOM-CECA (Education & Cultural Action) održane 1996. godine u Beču (Austrija) s temom "Novi oblici komunikacije u muzejima" (New strategies for communication in museums). Izlaganje sudionika i organizatora objedinjena su u četiri cjeline. Prvi dio sadrži izlaganja s plenarne sesije s temom virtualnog i originalnog u muzejima te novih vizija i perspektiva nastalih korištenjem kompjutorske tehnologije i Interneta u muzejima. Tematska izlaganja iz druge cjeline problematiziraju ulogu muzeja u informacijskom društvu; R. Jackons - Nove prilike za muzejsku pedagogiju korištenjem digitalne mreže (Opportunities for museum education throgh digital networks); F. Levievre - Virtualno i interaktivno za početnike (Virtuality and interactivity for beginers: What are the educational implications of this new technology); D. Dennert - Novi mediji za nove posjetitelje (New media for new visitors). U tematskoj cjelini Sajam ideja (Market of ideas) sadržano je 27 izlaganja iz prakse muzejske pedagogije u kojoj je primijenjivana kompjutorska tehnologija kao novi medij komunikacije posjetitelja i muzeja. Zbornik sadrži i izvješća radnih grupa (Study groups) - Globalni muzej (Global museum); Prirodna realnost (Natural reality); CD kao medij komunikacije (CDi as a medium of communication); Video kao medij komunikacije (Video as a medium of communication); Muzejske pedagoške publikacije (Museum education publication); Multimedija i komunikacija sa hendikepiranim ljudima (Multimedia and communication with disabled people); Muzejski laboratorij (Museum laboratory), i druge. U prilogu su i izvještaji sa radionica i stručne ekskurzije te fotografije sa konferencije.
Tekstovi više autora

polje za pretragu:

Old questions, new answers : quality criteria for museum education : proceedings of the ICOM CECA `11 Conference, Zagreb, September 16 - 21, 2011
978-953-99476-1-1
Zbornik radova
engleski
Knjižnica MDC-a
ICOM-CECA (ICOM-CECA)
Jelavić, Željka(urednik)
ICOM Hrvatska
Zagreb
knjiga
Knjižnica
2012
Muzejska pedagogija
Zbornik s godišnje konferencije ICOM-ova komiteta CECA (Komitet za edukaciju i kulturnu akciju) održane u Zagrebu od 16. – 21. 9. 2011. pod nazivom Stara pitanja, novi odgovori (Old questions, new answers: quality criteria for museum education) donosi na temu muzejske pedagogije četrdeset izlaganja znanstvenika i stručnjaka iz različitih krajeva svijeta – od Norveške do Novog Zelanda te od Brazila do Kine i Japana. U njima je predstavljena recentna scena ove muzejske djelatnosti s pozicije trenutnog stanja struke i naznakama mogućnosti njenog razvoja u budućnosti. Autori pišu o problemima kvalitete i fundiranosti muzejske pedagogije te o mogućnostima stručnoga obrazovanja i usavršavanja. U ovom segmentu ističu se kolege iz Španjolske, koji su prilozima ukazali na uspon ove struke kod njih, te su s nizom primjera predstavili različite načine djelovanja u cilju održavanja visoke kvalitete muzejske pedagogije. Određen broj tekstova prezentirao je dobre primjere iz suvremene prakse među kojima su brojniji oni koji govore o načinima interpretacije baštine i unapređenju rada s različitim skupinama posjetitelja. Osuvremenjivanje struke zahtjeva prilagođavanje novim standardima, a ona uključuje drugačije oblike suradnje muzejskih pedagoga sa stručnjacima unutar muzeja, zatim muzeja s drugim institucijama i s lokalnom zajednicom. U zborniku je i niz tekstova hrvatskih stručnjaka, koji su dali svoj doprinos na području teorije i prakse muzejske pedagogije. Zahvaljujući tome pruža se uvid u dostignuća hrvatske muzejske prakse u međunarodnom kontekstu. U grafičkom oblikovanju ovitka kataloga Zbornika implementiran je na suvremen način kolorit šestinskoga kišobrana, zaštitni znak konferencije. Zbornik je vrijedan dokument ICOM CECA-ine konferencije čiji su tekstovi tiskani na engleskom jeziku sa sažecima na francuskomE i španjolskom. (Tončika Cukrov)
Bibliograf. bilješke uz tekstove.
13 - 24 od 32