978-1-59139-145-6 2007 Pine, B. Joseph, Gilmore, James H. (Pine, B. Joseph, Gilmore, James H.) MDC library Boston Harvard Business School Press Notes.- Indeks Authenticity : what consumers really want Book Marketing Monografija Library
0-87474-957-3 1983 Weil, Stephen E. (Weil, Stephen E.) MDC library Washington Smithsonian Institution Press Beauty and the beasts : on museums, art, the law, and the market Book Marketing Muzejsko zakonodavstvo Muzeologija Library
0-7879-5241-9 2000 Reiss, Alvin H. (Reiss, Alvin H.) MDC library San Francisco Jossey-Bass Publishers CPR for nonprofits : creative strategies for successful fundraising, marketing, communications and management Book Alvin H. Reis, urednik je i izdavač časopisa «Ars Management», direktor Professional Arts Management Institute i autor niza stručnih knjiga i članaka. Knjigu «Izazovi, planovi i rezultati» (C/hallenge, P/lan, R/esult) posvetio je strategiji postizanja uspješnog financiranja, marketingu, komunikaciji i upravljanju neprofitabilnim ustanovama. Knjiga je koncipirana kao praktičan priručnik za spoznavanje realnih izazova s kojima se suočavaju neprofitabilne ustanove, može biti dragocjena pomoć u etapama izrade plana te, konačno, predstavlja i očekivane rezultate. Sadržaj je koncipiran unutar sedam tematskih skupina čiji su naslovi aksiomi uspješnog poslovanja: «Učinite vaše poruke zvučnima», «Učinite vašu djelatnost posebnom», «Tražite novčana sredstva», «Angažirajte tim i dosegnite vašu publiku», «Slijedite «korporativni dolar», «Zauzmite poslovan pristup», «Povećajte vaše cjelokupne potencijalel». Uz svako poglavlje autor navodi niz savjeta, osnovne poučke za uspješno poslovanje kao i pitanja koja si svaki pojedinac mora postaviti. Teoretski dio ilustriran je i primjerima iz prakse američkih neprofitabilnih ustanova. Financiranje Marketing Muzeologija Upravljanje Priručnik Library
0350-2325 1997 hrvatski MDC library Zagreb Muzejski dokumentacijski centar Br. 1-2 dostupan na: https://hrcak.srce.hr/broj/11661 .-Br. 3-4 dostupan na: https://hrcak.srce.hr/broj/11582 Informatica Museologica časopis Dražin-Trbuljak, Lada, Dautbegović, Jozefina (Dražin-Trbuljak, Lada (urednik), Dautbegović, Jozefina (urednik)) Tema broja 1/2: Skupljanje.
Tema broja 3/4: Marketing u muzejima. Marketing Muzeologija Sabiranje Časopis Library
2000 Radovanlija Mileusnić, Snježana (Radovanlija Mileusnić, Snježana) MDC library Zagreb Vlast. nakl. Seminarski rad na Poslijediplomskom studiju - knjižničarstvo, Filozofski fakultet, Zagreb.- Bibliograf. bilješke ispod teksta.- Prilozi 1-7. Izdavačka djelatnost muzeja i galerija rukopis Marketing Muzejska izdavačka djelatnost Muzejske publikacije Rukopis Seminarski rad Library
2017 Matijaš, Ana Pia (Matijaš, Ana Pia) hrvatski Literatura.- Mrežni izvori.- Prilozi Korištenje digitalnim marketinškim alatima u hrvatskim muzejima članak Digitalni marketing Društvena mreža Marketing Web Stručni članak Library
1981 Bauer, Antun (Bauer, Antun) Storage Zagreb (Antun Bauer - Scripta manuscripta museologica) Vlast. nakl. Kultura u programu Radija i Televizije u planu za 1981. i u službi javnih informacija rukopis Marketing Specijalne aktivnosti muzeja Rukopis Library
2-11-003006-2 1993 Bayart, Denis, Benghozi, Pierre-Jean (Bayart, Denis, Benghozi, Pierre-Jean) francuski MDC library Paris Documentation Francaise Bibliographie Le tournant commercial des musees en France et a l'etranger Book Autori u ovoj knjizi s naslovom "Prekretnica u ekonomiji muzeja u Francuskoj i inozemstvu" razmatraju suvremenu problematiku marketinga u muzejima - utjecaj razvoja trgovine na poslovanje muzeja te trgovina unutar njih u kojima se prodaje muzejski propagandni materijal. Knjiga se može smatrati priručnikom za organizaciju museum-shopa u suvremenim muzejima. Marketing Muzeologija, teorija Odnosi s javnošću Francuska Monografija Library
0-7506-0822-6 1996 Harrison, Richard (Harrison, Richard (ed.)) engleski MDC library Oxford Butterworth-Heinemann Tekstovi više autora .- Index Manual of heritage management Book Opsežan prirucnik sadrži 31 esej korisnih savjeta i strucnih uputa za poslovanje i skrb o kulturnoj i prirodnoj baštini. Tekstovi više autora ( J. Griffin, A. Coleman, B. Roberts, D. Fleming, A. Jones, R. Scott, T. Robinson, itd.) grupirani su u pet tematskih poglavlja - 1. Vizija, strategija i združeno planiranje (Vision, strategy and corporate planning), 2. Zaštita prirodne i ljudski stvorene baštine (Conserving the natural and man-made heritage), 3. Fundiranje i djelotvorno upravljanje (Funding and operations management), 4. Interpretacija i prezentacija (Interpretation and presentation), 5. Marketing (Marketing). Kulturna baština Marketing Muzeologija Zaštita kulturne baštine Zaštita prirodne baštine Priručnik Library
978-1-5381-4295-0 2021 Mon, Lorri, Koontz, Christie (Mon, Lorri, Koontz, Christie) engleski MDC library Lanham Rowman & Littlefield Publishers Bibliography.- Index Marketing and Social Media : a Guide for Libraries, Archives, and Museums Book Društvena mreža Marketing Priručnik Library
1 - 12 from 51
Choose page:
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more