hr | en
Theme: Marketing
  • Filter

Collection

Type

Author

Cooperator

Year

Publisher

Place

Language

Theme

Theme, person

Theme, place

Genre

1 - 12 from 51
Viewing results 1 - 12 of 51

search field:

978-1-59139-145-6
2007
Pine, B. Joseph, Gilmore, James H. (Pine, B. Joseph, Gilmore, James H.)
MDC library
Boston
Harvard Business School Press
Notes.- Indeks
Authenticity : what consumers really want
Book
Marketing
Monografija
Library

search field:

0-87474-957-3
1983
Weil, Stephen E. (Weil, Stephen E.)
MDC library
Washington
Smithsonian Institution Press
Beauty and the beasts : on museums, art, the law, and the market
Book
Marketing
Muzejsko zakonodavstvo
Muzeologija
Library

search field:

0-7879-5241-9
2000
Reiss, Alvin H. (Reiss, Alvin H.)
MDC library
San Francisco
Jossey-Bass Publishers
CPR for nonprofits : creative strategies for successful fundraising, marketing, communications and management
Book
Alvin H. Reis, urednik je i izdavač časopisa «Ars Management», direktor Professional Arts Management Institute i autor niza stručnih knjiga i članaka. Knjigu «Izazovi, planovi i rezultati» (C/hallenge, P/lan, R/esult) posvetio je strategiji postizanja uspješnog financiranja, marketingu, komunikaciji i upravljanju neprofitabilnim ustanovama. Knjiga je koncipirana kao praktičan priručnik za spoznavanje realnih izazova s kojima se suočavaju neprofitabilne ustanove, može biti dragocjena pomoć u etapama izrade plana te, konačno, predstavlja i očekivane rezultate. Sadržaj je koncipiran unutar sedam tematskih skupina čiji su naslovi aksiomi uspješnog poslovanja: «Učinite vaše poruke zvučnima», «Učinite vašu djelatnost posebnom», «Tražite novčana sredstva», «Angažirajte tim i dosegnite vašu publiku», «Slijedite «korporativni dolar», «Zauzmite poslovan pristup», «Povećajte vaše cjelokupne potencijalel». Uz svako poglavlje autor navodi niz savjeta, osnovne poučke za uspješno poslovanje kao i pitanja koja si svaki pojedinac mora postaviti. Teoretski dio ilustriran je i primjerima iz prakse američkih neprofitabilnih ustanova.
Financiranje
Marketing
Muzeologija
Upravljanje
Priručnik
Library
cooperator:
publisher:
numerical data:
God. 27, br. 1-2, 3-4 (1996.)
type:
collection:
Library - Zbirka periodike

search field:

0350-2325
1997
hrvatski
MDC library
Zagreb
Muzejski dokumentacijski centar
Br. 1-2 dostupan na: https://hrcak.srce.hr/broj/11661 .-Br. 3-4 dostupan na: https://hrcak.srce.hr/broj/11582
Informatica Museologica
časopis
Dražin-Trbuljak, Lada, Dautbegović, Jozefina (Dražin-Trbuljak, Lada (urednik), Dautbegović, Jozefina (urednik))
Tema broja 1/2: Skupljanje. Tema broja 3/4: Marketing u muzejima.
Marketing
Muzeologija
Sabiranje
Časopis
Library
numerical data:
27 ,3/4 (1996). Str. 24 - 26
type:
collection:
Library - Analitika

search field:

1996
Zgaga, Višnja (Zgaga, Višnja)
Summary
Iskustva iz varaždinske radionice
članak
Marketing
Muzejska prodavaonica
Varaždin
Library

search field:

1996
Spadoni, Vedrana (Spadoni, Vedrana)
Iz perspektive Agencije za marketing
članak
Marketing
Moderna galerija (Rijeka)
Library

search field:

2000
Radovanlija Mileusnić, Snježana (Radovanlija Mileusnić, Snježana)
MDC library
Zagreb
Vlast. nakl.
Seminarski rad na Poslijediplomskom studiju - knjižničarstvo, Filozofski fakultet, Zagreb.- Bibliograf. bilješke ispod teksta.- Prilozi 1-7.
Izdavačka djelatnost muzeja i galerija
rukopis
Marketing
Muzejska izdavačka djelatnost
Muzejske publikacije
Rukopis
Seminarski rad
Library
numerical data:
54 , (2017). Str. 108 - 142
type:
collection:
Library - Analitika

search field:

2017
Matijaš, Ana Pia (Matijaš, Ana Pia)
hrvatski
Literatura.- Mrežni izvori.- Prilozi
Korištenje digitalnim marketinškim alatima u hrvatskim muzejima
članak
Digitalni marketing
Društvena mreža
Marketing
Web
Stručni članak
Library

search field:

1981
Bauer, Antun (Bauer, Antun)
Storage
Zagreb
(Antun Bauer - Scripta manuscripta museologica)
Vlast. nakl.
Kultura u programu Radija i Televizije u planu za 1981. i u službi javnih informacija
rukopis
Marketing
Specijalne aktivnosti muzeja
Rukopis
Library

search field:

2-11-003006-2
1993
Bayart, Denis, Benghozi, Pierre-Jean (Bayart, Denis, Benghozi, Pierre-Jean)
francuski
MDC library
Paris
Documentation Francaise
Bibliographie
Le tournant commercial des musees en France et a l'etranger
Book
Autori u ovoj knjizi s naslovom "Prekretnica u ekonomiji muzeja u Francuskoj i inozemstvu" razmatraju suvremenu problematiku marketinga u muzejima - utjecaj razvoja trgovine na poslovanje muzeja te trgovina unutar njih u kojima se prodaje muzejski propagandni materijal. Knjiga se može smatrati priručnikom za organizaciju museum-shopa u suvremenim muzejima.
Marketing
Muzeologija, teorija
Odnosi s javnošću
Francuska
Monografija
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

0-7506-0822-6
1996
Harrison, Richard (Harrison, Richard (ed.))
engleski
MDC library
Oxford
Butterworth-Heinemann
Tekstovi više autora .- Index
Manual of heritage management
Book
Opsežan prirucnik sadrži 31 esej korisnih savjeta i strucnih uputa za poslovanje i skrb o kulturnoj i prirodnoj baštini. Tekstovi više autora ( J. Griffin, A. Coleman, B. Roberts, D. Fleming, A. Jones, R. Scott, T. Robinson, itd.) grupirani su u pet tematskih poglavlja - 1. Vizija, strategija i združeno planiranje (Vision, strategy and corporate planning), 2. Zaštita prirodne i ljudski stvorene baštine (Conserving the natural and man-made heritage), 3. Fundiranje i djelotvorno upravljanje (Funding and operations management), 4. Interpretacija i prezentacija (Interpretation and presentation), 5. Marketing (Marketing).
Kulturna baština
Marketing
Muzeologija
Zaštita kulturne baštine
Zaštita prirodne baštine
Priručnik
Library

search field:

978-1-5381-4295-0
2021
Mon, Lorri, Koontz, Christie (Mon, Lorri, Koontz, Christie)
engleski
MDC library
Lanham
Rowman & Littlefield Publishers
Bibliography.- Index
Marketing and Social Media : a Guide for Libraries, Archives, and Museums
Book
Društvena mreža
Marketing
Priručnik
Library
1 - 12 from 51