hr | en
Theme: Marketing
  • Filter

Collection

Type

Author

Cooperator

Year

Publisher

Place

Language

Theme

Theme, person

Theme, place

Genre

13 - 24 from 51
Viewing results 13 - 24 of 51

search field:

953-157-487-1
2006
Pavičić, Jurica, Alfirević, Nikša, Aleksić, Ljiljana (Pavičić, Jurica, Alfirević, Nikša, Aleksić, Ljiljana)
MDC library
Zagreb
(Udžbenici Sveučilišta u Splitu = Manualia Universitatis studiorum Spalatensis)
Masmedia
Bibliograf. bilješke uz tekst.- Kazala.
Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti
Book
Problematika poslovnog upravljanja (management) i marketinga u kulturnim ustanovama prvi je put u hrvatskoj stručnoj literaturi obrađena u knjizi "Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti". Knjiga je ponajprije namijenjena studentima hrvatskih visokih učilišta, zainteresiranima za problematiku upravljanja i marketinga institucija u kulturi i umjetnosti – kazališta, galerija, knjižnica, izdavačkih kuća, arhiva, festivala itd., ali je iznimno korisna i praktičarima u muzejima i drugim kulturno-umjetničkim ustanovama i organizacijama, kojima bi mogla poslužiti kao referentni priručnik u rješavanju svakodnevnih problema. Autori knjige su Jurica Pavičić, izvanredni profesor na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, mr. sc. Ljiljana Aleksić, direktorica marketinške agencije Hera i Nikša Alfirević, docent na Katedri za management Ekonomskog fakulteta u Splitu. Tematika je obrađena unutar pet cjelina: Uvod; Spoznavanje okruženja i organizacije; Vještine za učinkovito upravljanje organizacijom; Marketing: planiranje i primjena; Izdvojene teme u marketingu i menadžmentu institucija kulture i umjetnosti. Uz knjigu je priložen i DVD koji sadržava 24 intervjua sa stručnjacima iz važnijih kulturnih i umjetničkih institucija u Hrvatskoj, među kojima je i intervju s mr. sc. Vesnom Jurić-Bulatović (MUO) i dr. sc. Jadranom Antolovićem (Ministarstvo kulture RH).
Kulturna politika
Marketing
Upravljanje
Priručnik
Udžbenik
Library
numerical data:
33 ,1/2 (2002). Str. 61 - 66
type:
collection:
Library - Analitika

search field:

2002
Šola, Tomislav (Šola, Tomislav)
Izlaganje na međunarodnom skupu "Muzejska publikacija i novi mediji" (Zagreb, Muzej Mimara, 2001.).-Bibliograf. bilješke uz tekst.-Summary
Marketing i muzejsko izdavaštvo
članak
Marketing
Muzejske publikacije
Library

search field:

1996
Đilas, Milica (Đilas, Milica)
Summary
Marketing izložbe Arhitektura secesije u Rijeci 1900. - 1925. : (Moderna galerija Rijeka, 11.12. 1997. - 28.2. 1998.)
članak
Marketing
Moderna galerija (Rijeka)
Rijeka
Library
numerical data:
20 ,3/4 (1989). Str. 80 - 84
type:
collection:
Library - Analitika

search field:

1989
Susovski, Marijan (Susovski, Marijan)
Summary
Marketing izložbe Maljeviča
članak
Tekst izlaganja na godišnjem sastanku ICOM-MPR u Helsinkiju, 1990.
Marketing
Odnosi s javnošću
Maljevič, Kazimir
Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb)
Izlaganje sa skupa
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

0-415-15293-3
1998
McLean, Fiona (McLean, Fiona)
engleski
MDC library
London ; New York
Routledge
Notes .- References.- Index
Marketing the museum
Book
Marketing je proces koji međusobno povezuje organizaciju i ljude zbog profita, zadovoljavanja njihovih različitih potreba i želja, i slično. Autorica u ovoj knjizi nastoji odgovoriti na pitanje da li je moguće definirati "proizvod" koji moderni muzej može ponuditi svojoj publici. Da li su teorije o marketinškom razvoju za proizvodnju dobara u bilo kojem smislu relevantne kao iskustvo za posjet muzejima? Ili, kako anti-marketinški lobi vjeruje, da li marketing igra samo neznatnu ulogu u muzejskoj djelatnosti? U ovoj knjizi, marketing muzeja nije promatran u smislu "prozvoda" već kao proces kojim se gradi relacija između publike i muzeja. Ova studija je idealan vodič za muzeje koji su na putu da savladaju brojne prepreke sa ciljem ostvarenja marketinške orjentacije. Pružena su praktična rješenja i opisani specifični načini kojima marketing može biti dobro skrojen za potrebe muzeja te postati koristan kao prihvatljiv dio današnjih muzeja u ostvarenju njihovog ultimativnog cilja a to je usluga zajednice. Deset eseja grupirano je u dva poglavlja. Prvo - Pitanja i osporavanja (definiranje muzejskog i marketinškog konteksta, muzejskog okruženja, odnosa muzeja i publike). Drugo - Praksa (muzejske prodavaonice, muzejski proizvodi, komunikacija muzejskim proizvodima, atraktivnost ponude, implementacija marketinških nastojanja, budući razvoj marketinga u muzejima).
Marketing
Muzeologija
Priručnik
Library

search field:

1996
Jurić Bulatović, Vesna (Jurić Bulatović, Vesna)
Bilješke.-Summary
Marketing u kulturi i muzeju : marketing projekta "Bidermajer u Hrvatskoj"
članak
Bidermajer u Hrvatskoj (izložba)
Marketing
Muzej za umjetnost i obrt (Zagreb)
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

953-98225-1-3
2001
Šola, Tomislav (Šola, Tomislav)
hrvatski
MDC library
MDC library
Zagreb
Hrvatsko muzejsko društvo
Bibliograf. bilješke ispod teksta .- Bibliografija: str. 313-322
Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti
Book
Prof. dr. Tomislav Šola priredio je priručnik za studente muzeologije i muzealce iz područja marketinga u muzejima. Kako autor u svome predgovoru napominje, cilj je knjige u razumijevanju ideje muzeja, muzejskog proizvoda i njegove kvalitete kao i u razumijevanju poslanja institucije, vrline i etike koja iz nje proizlazi. U uvodnim poglavljima, autor je nastojao uspostaviti odnose između globalizacije i muzeja, istaknuti nove pomake i trendove u svjetskoj muzeologiji u odnosu na povijesne "muzejske grijehove" te naglasiti nužnost uspostave suvremenih odrednica o poslanja muzeja. U poglavlju "Uloga i ciljevi muzejskog marketinga", autor je opisao početke marketinga u muzejima, njegove osobitosti i osnovnu svrhu. Posebnim poglavljem obrađena je problematika proizvoda muzeja - što je to i koje su njegove kvalitete, kako se one mogu vrednovati. Osnove marketinškog istraživanja tržišta, autor je primijenio na istraživanju potreba muzejske publike i korisnika. U poglavlju "Novac, partneri i prijatelji" razmotrio je uloga i mjesto muzeja u poslovnom svijetu, načine pribavljanja materijalnih sredstava, ulogu muzejskih partnera (sponzora, pokrovitelja, mecena, donatora, prijatelja, dobrovoljaca) kao i pomoćnih djelatnosti (kafeterija, restauracija, prodavaonica). Što je to marketinški plan i strategija, kakva promidžba za i u muzejima, tko su stručnjaci za marketing, osnovna su pitanja razmatrana u poglavlju "Sredstva i načini marketinga". U zaključnim poglavljima, autor je sažeo osnovne misli, savjete i upute za uspješan marketinški rad u muzejima.
Marketing
Muzeologija, teorija
Monografija
Library
cooperator:
Pisk, Tomislav (prevoditelj)
numerical data:
19 ,1/2 (1988). Str. 23 - 25
type:
collection:
Library - Analitika

search field:

1988
Burgers, Marieke (Burgers, Marieke)
hrvatski
engleski
Tekst usporedno na hrv. i engleskom jeziku
Marketing za nizozemske muzeje : zanimljiva inicijativa u Nizozemskoj
članak
Pisk, Tomislav (Pisk, Tomislav (prevoditelj))
Marketing
Odnosi s javnošću
MPR
Nizozemska
Library

search field:

2002
Projić, Ivica (Projić, Ivica)
MDC library
Zagreb
Vlast. nakl.
Diplomski rad.- Bibliografija: str. 70.- Ustanova: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb.
Marketinški aspekti turizma baštine u Hrvatskoj
rukopis
Poglavlja: Uloga kulture u razvoju destinacije; Kulturna baština u funkciji razvoja hrvatskog turizma; Marketinsški aspekti turizma baštine u Hrvatskoj.
Kulturna baština
Kulturna politika
Kulturni turizam
Marketing
Muzeji i turizam
Hrvatska
Rukopis
Diplomski rad
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

978-953-222-754-3
2016
Blažević, Leonardo (Blažević, Leonardo)
hrvatski
MDC library
Zagreb
Naklada Jesenski i Turk
Bibl. bilj. ispod teksta.- Literatura i izvori.- Kazalo.- Dodatak: upitnik
Moć marketinga u knjižnom nakladništvu
Book
Moć marketinga u knjižnom nakladništvu pionirski je rad u kojem je prvi puta predstavljen detaljan i iscrpan prikaz stanja u hrvatskom knjižnom nakladništvu. Knjiga daje potpuno nov, kritički i znanstveno utemeljen i relevantan te na hrvatskom tržištu primjenjiv model upravljanja marketingom kao ključnim čimbenikom održivosti i razvoja nakladništva bez obzira radi li se o kulturno značajnim, trajnim, znanstvenim, stručnim ili efemernim komercijalnim naslovima. (Sažetak preuzet s https://www.vbz.hr/book/moc-marketinga-u-knjiznom-nakladnistvu/)
Marketing
Nakladništvo
Library

search field:

0-7879-0912-2
1998
Kotler, Philip, Kotler, Neil (Kotler, Philip, Kotler, Neil)
engleski
MDC library
San Francisco
Jossey-Bass Publishers
Spiralno uvezana fotokopija .- Bibliografija: str. 369-378.- Index
Museum strategy and marketing : designing missions, building audiences, generating revenue and resources
Book
Dvanaest poglavlja unutar tri tematska bloka: 1. Museums face the twenty-first century, 2. Strategic planning for museums, 3. Strategies and tools for museum development.
Marketing
Library
cooperator:
publisher:
London :  Routledge , 1994 ; London :  Museum Association , 1994
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

0-415-071291
1994
engleski
MDC library
London
Routledge
Museum Association
Tekstovi više autora.- Index.
Museums 2000 : politics, people, professionals and profit
Book
Boylan, Patrick J. (Boylan, Patrick J. (urednik))
Urednik Patrick Boylan sabrao je tekstove referata i diskusija s medunarodne konferencije "Muzeji 2000." održane u svibnju 1989. u Londonu. Autori (L. S. Roman, E. Moody, D. Horne, S. Ghose, T. Šola, N. Cossons, P. Perrot, F. Verbaas) nastojali su definirati muzej buducnosti problematizirajuci ulogu muzeja na pragu 21. stoljeca. Cetiri osnovne teme konferencije bile su - buducnost muzeja u odnosu na njihovu politiku, ljude/publiku, profesiju/profesionalizam i profit.
Marketing
Muzeologija
Odnosi s javnošću
Zbornik stručnih i znanstvenih skupova
Library
13 - 24 from 51