Igrifikacija u muzejima : prednosti, iskustva i izazovi na primjeru mobilne aplikacije Naratour Stručni članak hrvatski Poljak, Renato (Poljak, Renato) članak Knjižnica Mobilna aplikacija Igrifikacija "Suvremena tehnologija donosi nam brojne alate i metode kojima možemo obogatiti tradicionalne prakse. Jedna od metoda je i igrifikacija kojom se, kada se primijeni u muzejskom kontekstu, može koristiti za poticanje posjetitelja na dublje povezivanje sa sadržajem izložaka, istraživanje muzeja na nov i uzbudljiv način, stjecanje većeg uvida i razumijevanje prikazanog sadržaja. Idealna igrifikacija omogućuje posjetiteljima angažiranije i dinamičnije iskustvo muzeja spajanjem obrazovanja i zabave te time čini muzejsko iskustvo nezaboravnim.
Iako je koncept zalaganja igrom i interaktivnošću u muzejima postojao puno prije nego što se igrifikacija raširila u mnogim industrijama, ona je s razvojem tehnologije dobila novo značenje i potencijal u kontekstu neformalnog poučavanja i učenja u muzejima." (str. 96) Summary
Igrifikacija u umjetničkim muzejima : Muzej suvremene umjetnosti kao studija slučaja Stručni članak hrvatski Jakopić, Dora (Jakopić, Dora) članak Knjižnica Umjetnički muzeji i zbirke Igrifikacija Digitalna igra Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb) "S pomoću igara koje uključuju metodu naracije ili pričanja priče (engl. storytelling) veoma je jednostavno posjetiteljima prenijeti ključne informacije o izloženim djelima i glavnu misao izložbe." (str. 107) Bilješke.- Literatura.- Summary
Integritet i autentičnost baštine u komercijalnim videoigrama Stručni članak hrvatski Grimm, Dominik (Grimm, Dominik) članak Knjižnica Kreativna industrija Digitalna igra Igrifikacija Videoigra "Dominik Grimm promatra komercijalne videoigre kao medij kojim se prenose različite informacije o materijalnoj ili nematerijalnoj baštini. Ta informacijska različitost važna je za istraživače baštine jer će ovisno o igri ona odrediti stupanj vjerodostojnosti prikaza, pa onda i odlučiti medijsku vrijednost videoigre za promidžbu ili edukaciju o baštini. U radu se također naglašava danas iznimno važan aspekt sudioništva u procesu oblikovanja proizvoda kreativne industrije, i širokog spektra istraživača kulture i baštine i posebnih zajednica koje prakticiraju kulturu odabranu za predstavljanje" (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10.) Bilješke.- Literatura.- Summary
Rad mnoštva i igrifikacija u baštinskom okruženju Stručni članak hrvatski Ivanjko, Tomislav (Ivanjko, Tomislav) članak Knjižnica Muzeji Igrifikacija Rad mnoštva "Dio časopisa koji je posvećen primjeni elemenata igre, točnije igrifikacije, u baštinskom kontekstu započinje radom Tomislava Ivanjka Rad mnoštva i igrifikacija u baštinskom okružju. U radu se daje pregled literature o igrifikaciji i brojnih njezinih aspekata čija je primjena u području baštine ilustrirana s nekoliko praktičnih primjera." /Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10) Bilješke.- Literatura.- Summary
Razvoj videoigara temeljenih na hrvatskoj baštini Stručni članak hrvatski Tominić, Marko (Tominić, Marko) članak Knjižnica Igrifikacija Digitalna igra Kreativna industrija Videoigra "kako se baštini može pristupiti pri oblikovanju igre daje Marko Tominić, predstavnik kreativne industrije u Hrvatskoj i kreativni direktor jedne od rijetkih tvrtki kod nas koja stvara videoigre u kojima baština ima vrlo važnu ulogu. U svojem tekstu Razvoj videoigara temeljenih na hrvatskoj baštini daje iz osobne, dizajnerske perspektive prikaz procesa nastajanja dviju videoigara i razloge zbog kojih u njih uključuje baštinske elemente različitih dijelova Hrvatske. Ovaj prilog daje vrlo zanimljiv uvid u subjektivnu imaginaciju i motivaciju za korištenje baštinom u digitalnom proizvodu" (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10) Bilješke.- Literatura.- Summary
Uvodnik : Muzeji i baština u kontekstu videoigara i igrifikacije Uvodnik hrvatski Miklošević, Željka (Miklošević, Željka) članak Knjižnica Videoigra Igrifikacija Digitalna igra Kreativna industrija Uvodni tekst u tematski broj "Baština i igra" (Muzeologija, 60.). "s ovom publikacijom namjera je učiniti korak prema promatranju, istraživanju i propitivanju složenijih poveznica koje nastaju između muzeja i baštine s jedne strane te digitalnih igara s druge. Ovdje se promatraju videoigre i igrifikacija kao sve rašireniji kreativni načini prenošenja baštinskih informacija, i to zasnivajući poglede autora na pozitivnim učincima takvih proizvoda kao i na kritičkom promišljanju u pristupima njihova oblikovanja. Praćenjem, propitivanjem, testiranjem i evaluacijom sadržaja moguće je utvrditi stupnjeve odnosa između baštine i igre, načine na koje se baštinom koristi u kontekstu digitalnih igara te ostvaruje li se, i na koje načine, pozitivan utjecaj na korisnike. Bit praktičnih rješenja je pronaći ravnotežu između komercijalnoga, zabavnoga, te obrazovnoga, ozbiljnoga aspekta." (str. 6.) Bilješke.- Literatura.- Summary
Videoigre kao posrednici kulture Stručni članak hrvatski Drvar, Rea (Drvar, Rea) članak Knjižnica Igrifikacija Videoigra "... rad Ree Drvar Videoigre kao posrednici kulture u kojemu se videoigre promatra kao alat kojim se baština čuva i promiče." (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10) Bilješke.- Literatura.- Summary
Koristimo kolačiće
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više