hr | en
Vrsta građe: članak Tema: Igrifikacija
  • Filter

Zbirka

Vrsta građe

Autor

Jezik

Tema

Tema, osoba/tijelo

Žanr

Viewing results 1 - 7 of 7

polje za pretragu:

Igrifikacija u muzejima : prednosti, iskustva i izazovi na primjeru mobilne aplikacije Naratour
Stručni članak
hrvatski
Poljak, Renato (Poljak, Renato)
članak
Knjižnica
Mobilna aplikacija
Igrifikacija
"Suvremena tehnologija donosi nam brojne alate i metode kojima možemo obogatiti tradicionalne prakse. Jedna od metoda je i igrifikacija kojom se, kada se primijeni u muzejskom kontekstu, može koristiti za poticanje posjetitelja na dublje povezivanje sa sadržajem izložaka, istraživanje muzeja na nov i uzbudljiv način, stjecanje većeg uvida i razumijevanje prikazanog sadržaja. Idealna igrifikacija omogućuje posjetiteljima angažiranije i dinamičnije iskustvo muzeja spajanjem obrazovanja i zabave te time čini muzejsko iskustvo nezaboravnim. Iako je koncept zalaganja igrom i interaktivnošću u muzejima postojao puno prije nego što se igrifikacija raširila u mnogim industrijama, ona je s razvojem tehnologije dobila novo značenje i potencijal u kontekstu neformalnog poučavanja i učenja u muzejima." (str. 96)
Summary

polje za pretragu:

Igrifikacija u umjetničkim muzejima : Muzej suvremene umjetnosti kao studija slučaja
Stručni članak
hrvatski
Jakopić, Dora (Jakopić, Dora)
članak
Knjižnica
Umjetnički muzeji i zbirke
Igrifikacija
Digitalna igra
Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb)
"S pomoću igara koje uključuju metodu naracije ili pričanja priče (engl. storytelling) veoma je jednostavno posjetiteljima prenijeti ključne informacije o izloženim djelima i glavnu misao izložbe." (str. 107)
Bilješke.- Literatura.- Summary

polje za pretragu:

Integritet i autentičnost baštine u komercijalnim videoigrama
Stručni članak
hrvatski
Grimm, Dominik (Grimm, Dominik)
članak
Knjižnica
Kreativna industrija
Digitalna igra
Igrifikacija
Videoigra
"Dominik Grimm promatra komercijalne videoigre kao medij kojim se prenose različite informacije o materijalnoj ili nematerijalnoj baštini. Ta informacijska različitost važna je za istraživače baštine jer će ovisno o igri ona odrediti stupanj vjerodostojnosti prikaza, pa onda i odlučiti medijsku vrijednost videoigre za promidžbu ili edukaciju o baštini. U radu se također naglašava danas iznimno važan aspekt sudioništva u procesu oblikovanja proizvoda kreativne industrije, i širokog spektra istraživača kulture i baštine i posebnih zajednica koje prakticiraju kulturu odabranu za predstavljanje" (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10.)
Bilješke.- Literatura.- Summary

polje za pretragu:

Rad mnoštva i igrifikacija u baštinskom okruženju
Stručni članak
hrvatski
Ivanjko, Tomislav (Ivanjko, Tomislav)
članak
Knjižnica
Muzeji
Igrifikacija
Rad mnoštva
"Dio časopisa koji je posvećen primjeni elemenata igre, točnije igrifikacije, u baštinskom kontekstu započinje radom Tomislava Ivanjka Rad mnoštva i igrifikacija u baštinskom okružju. U radu se daje pregled literature o igrifikaciji i brojnih njezinih aspekata čija je primjena u području baštine ilustrirana s nekoliko praktičnih primjera." /Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10)
Bilješke.- Literatura.- Summary

polje za pretragu:

Razvoj videoigara temeljenih na hrvatskoj baštini
Stručni članak
hrvatski
Tominić, Marko (Tominić, Marko)
članak
Knjižnica
Igrifikacija
Digitalna igra
Kreativna industrija
Videoigra
"kako se baštini može pristupiti pri oblikovanju igre daje Marko Tominić, predstavnik kreativne industrije u Hrvatskoj i kreativni direktor jedne od rijetkih tvrtki kod nas koja stvara videoigre u kojima baština ima vrlo važnu ulogu. U svojem tekstu Razvoj videoigara temeljenih na hrvatskoj baštini daje iz osobne, dizajnerske perspektive prikaz procesa nastajanja dviju videoigara i razloge zbog kojih u njih uključuje baštinske elemente različitih dijelova Hrvatske. Ovaj prilog daje vrlo zanimljiv uvid u subjektivnu imaginaciju i motivaciju za korištenje baštinom u digitalnom proizvodu" (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10)
Bilješke.- Literatura.- Summary

polje za pretragu:

Uvodnik : Muzeji i baština u kontekstu videoigara i igrifikacije
Uvodnik
hrvatski
Miklošević, Željka (Miklošević, Željka)
članak
Knjižnica
Videoigra
Igrifikacija
Digitalna igra
Kreativna industrija
Uvodni tekst u tematski broj "Baština i igra" (Muzeologija, 60.). "s ovom publikacijom namjera je učiniti korak prema promatranju, istraživanju i propitivanju složenijih poveznica koje nastaju između muzeja i baštine s jedne strane te digitalnih igara s druge. Ovdje se promatraju videoigre i igrifikacija kao sve rašireniji kreativni načini prenošenja baštinskih informacija, i to zasnivajući poglede autora na pozitivnim učincima takvih proizvoda kao i na kritičkom promišljanju u pristupima njihova oblikovanja. Praćenjem, propitivanjem, testiranjem i evaluacijom sadržaja moguće je utvrditi stupnjeve odnosa između baštine i igre, načine na koje se baštinom koristi u kontekstu digitalnih igara te ostvaruje li se, i na koje načine, pozitivan utjecaj na korisnike. Bit praktičnih rješenja je pronaći ravnotežu između komercijalnoga, zabavnoga, te obrazovnoga, ozbiljnoga aspekta." (str. 6.)
Bilješke.- Literatura.- Summary
autor:
vrsta građe:
zbirka:
Knjižnica   - Analitika

polje za pretragu:

Videoigre kao posrednici kulture
Stručni članak
hrvatski
Drvar, Rea (Drvar, Rea)
članak
Knjižnica
Igrifikacija
Videoigra
"... rad Ree Drvar Videoigre kao posrednici kulture u kojemu se videoigre promatra kao alat kojim se baština čuva i promiče." (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10)
Bilješke.- Literatura.- Summary