hr | en
Suradnik: Ljubičić, Boris
  • Filter

Zbirka

Vrsta građe

Autor

Suradnik

Godina

Nakladnik

Mjesto

Tema

Tema, osoba/tijelo

Tema, zemljopisna

Tema, vremenska

Materijal

Tehnika

Viewing results 1 - 12 of 12
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner) ; Studio International (autor koncepta, dizajner)
suradnik:
Kerschoffset (tisak) ; Ljubičić, Boris (autor koncepta)
mjesto:
godina:
2002. g.

polje za pretragu:

Europe 2020.
Europe 2020.
Great men of the European culture are supporting pillars of its identity.
Ljubičić, Boris (dizajner)
Studio International (dizajner, autor koncepta)
Kerschoffset (tisak)
Ljubičić, Boris (autor koncepta)
Studio International
Zagreb
2002.
offset
papir
cjelina: š = 98cm;v = 68cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7980
2002
akcija
aktivizam
dizajn
muzejski predmet
slikarstvo
2020.
Europa
Mona Lisa
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner) ; Studio International (autor koncepta, dizajner)
suradnik:
Kerschoffset (tisak) ; Ljubičić, Boris (autor koncepta)
mjesto:
godina:
2002. g.

polje za pretragu:

How will Europe look in the year 2020?
How will Europe look in the year 2020?
Ljubičić, Boris (dizajner)
Studio International (dizajner, autor koncepta)
Kerschoffset (tisak)
Ljubičić, Boris (autor koncepta)
Studio International
Zagreb
2002.
offset
papir
cjelina: š = 98cm;v = 68cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7979
2002
akcija
aktivizam
dizajn
međunarodna izložba
muzejski predmet
2020.
Europa
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner) ; Studio International (autor koncepta, dizajner)
suradnik:
Kerschoffset (tisak) ; Ljubičić, Boris (autor koncepta)
mjesto:
godina:
2002. g.

polje za pretragu:

Integrity / Identity
Integrity / Identity
Integration of their identities into a unique picture which is yet to be designed by the designers.
Ljubičić, Boris (dizajner)
Studio International (dizajner, autor koncepta)
Kerschoffset (tisak)
Ljubičić, Boris (autor koncepta)
Studio International
Zagreb
2002.
offset
papir
cjelina: š = 98cm;v = 68cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7981
2002
akcija
aktivizam
međunarodna izložba
muzejski predmet
2020.
Europa
autor:
Ljubičić, Boris (autor koncepta, dizajner)
suradnik:
mjesto:
godina:
1999. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1999.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 1999.
International Museum Day
Ljepota otkrića
Otkrijte našu baštinu
Pleasures of Discovery
Discover our heritage
Ljubičić, Boris (autor koncepta, dizajner)
Ljubičić, Boris (fotograf)
Studio International (priprema)
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
1999.
offset
papir
cjelina: š = 98cm;v = 68cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
6156
1999
baština
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzejski predmet
muzeologija
promocija
Hrvatska
Jurandvor
Krk
Osnovni motiv plakata je plitki kvadratični reljef u kamenu čiju dekoraciju oblikuju izmjenični kvadrati (viši i niži) organizirani u osam horizontalnih i vertikalnih polja. Taj je reljef u funkciji spolije ugrađene u zidnu strukturu starohrvatske crkve sv. Lucije u Jurandvoru pokraj Baške na otoku Krku. Na plakatu se multucipliraju i preklapaju fotografije različito odabranih kadrova glavnog motiva. One prekrivaju plakat u obliku zemljovida Hrvatske. Tako oblikovan, plakat djeluje nedovršeno, kao da i sam autor još istražuje. Naslovom "Otkrijmo našu baštinu" autor upućuje na važnost razotkrivanja nepoznatoga i neistraženoga. To se ne odnosi samo na prikazani, nedovoljno istraženi kameni spomenik koji se nalazi u crkvi gdje je nađena i "Bašćanska ploča", najvrjedniji kameni spomenik starije hrvatske povijesti, već i na mnoge druge neistražene spomenike kulture te hrvatske baštine uopće.
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner)
suradnik:
AKD d.o.o. (tisak) ; Ljubičić, Boris (fotograf) ; Studio International (priprema)
mjesto:
godina:
2003. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2003.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2003.
International Museum Day
Muzeji i prijatelji muzeja
Museums & Friends
Ljubičić, Boris (dizajner)
AKD d.o.o. (tisak)
Ljubičić, Boris (fotograf)
Studio International (priprema)
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2003.
offset
papir
cjelina: š = 97.8cm;v = 68cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7329
2003
komunikacija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
posjetitelj
promocija
slikarstvo
Ovom temom međunarodna zajednica nastoji upozoriti na to da rast i razvoj muzeja ovise o potpori javnosti. Kako su prijatelji muzeja osobe najrazličitijih dobi i profesija, autor plakata, predočio je situaciju, kojom se razbija iluzija o nedostupnosti muzeja i njegovu elitizmu. Glavni je motiv plakata djevojka koja na pločniku kredom vješto oslikava umjetninu, a oko nje je publika koja je promatra (simbolički predočena parom cipela). Tako popularan način prezentiranja baštine ugodan je onome tko je prima, a zabavan onome tko je stvara.
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner)
suradnik:
AKD d.o.o. (tisak) ; Ljubičić, Boris (fotograf) ; Studio International (priprema)
mjesto:
godina:
2004. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2004.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2004.
International Museum Day
Muzeji i nematerijalna baština
Museums and Intagible Heritage
Ljubičić, Boris (dizajner)
AKD d.o.o. (tisak)
Ljubičić, Boris (fotograf)
Studio International (priprema)
HMD
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2004.
offset
papir
cjelina: š = 68cm;v = 98cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7384
2004
baština
etnologija
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
nematerijalna baština
promet
promocija
Na plakatu su predstavljene fotografije dvaju sličnih predmeta / znakova - alke i automobilske marke mercedes. Alka je dvostruki kružni metalni predmet čije je polje izmedu unutrašnjega i vanjskog kruga razdjeljeno na tri dijela. Služi kao meta na viteškom turniru koji se već gotovo 300 godina tradicionalno organizira u Sinju. Mercedesova "zvijezda" kružni je metalni znak sličan alci. Polazeći od središta, i on je razdijeljen na tri dijela. Ta dva predmeta / znaka prema objašnjenju autora Borisa Ljubičića ilustriraju zadanu temu - nematerijalnu baštinu: alka je izabrana kao motiv koji simbolizira nematerijalnu baštinu Hrvatske, a znak mercedesa, iako simbol automobilske marke i kvalitete, s vremenom je stekao status kvalitete uopće. Izborom tih dvaju sličnih znakova za ilustriranje zadane teme autor je, vodeći se oblikovnim elementima, hrvatsku nematerijalnu baštinu stavio u međunarodni kontekst.
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner)
suradnik:
AKD d.o.o. (tisak) ; Ljubičić, Boris (fotograf) ; Studio International (priprema)
mjesto:
godina:
2008. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2008.
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2008.
minimumaximumuseum
International Museum Day
Muzeji kao pokretači društvenih promjena i razvoja
Museums as agents of social change and development
Ljubičić, Boris (dizajner)
AKD d.o.o. (tisak)
Ljubičić, Boris (fotograf)
Studio International (priprema)
Hrvatsko muzejsko društvo
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2008.
offset
papir
cjelina: š = 68cm;v = 98cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
8171
2008
aktivizam
baština
društvena zajednica
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
promocija
Autor plakata se u oblikovanju teme, koja problematizira muzej kao instituciju u društvu, izražava simbolički. Autor plakata se u oblikovanju teme, koja problematizira muzej kao instituciju u društvu, izražava simbolički. Muzej je predstavljen malim svijetlom (reflektor) smještenim u središtu plakata od kojega se po vertikali u uskom snopu širi svijetlost. Podloga plakata svedena je na ornament načinjen od horizontalnih pravilnih redova slova složeniih u neprekinuti niz riječi "minimumaximumuseum". Autorova je namjera bila da skoro neprimjetnim vezivanjem riječi minimum, maximum, museum uvodi u novi kontekst vrijednosti gdje je "... muzej interpoliran između maksimuma i minimuma kao poseban potencijal društva i mogući pokretač promjena i razvoja".
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner)
suradnik:
mjesto:
godina:
2010. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2010.
30. godina Međunarodnog dana muzeja u Hrvatskoj
Muzeji za društveni sklad
Međunarodni dan muzeja, 18. 05. 2010.
International Museum Day
Museums for social harmony
30 Years of International Museum Day in Croatia
Ljubičić, Boris (dizajner)
Ljubičić, Boris (fotograf)
Studio International (priprema)
Tiskara Meić (tisak)
HMD
ICOM Hrvatska
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2010.
offset
papir
cjelina: š = 70cm;v = 100cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
8714
2010
društvena povijest
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
obljetnica
promocija
Tema "Muzeji za društveni sklad" simbolički je na plakatu predstavljena s dva dorska stupa s Partenona atenske akropole, između kojih je u perspektivi spomenuti natpis. Autor se vodio idejom o ljepoti i skladu te iznimne arhitektonske cjeline, iz koje je za ilustraciju odabrao motiv kanelira s predstavljenih stupova. Vertikalni ritam kanelira istaknut je u naizmjeničnom izmjenjivanju svjetla i sjene na geometrijski oblikovanoj površini stupova. Motiv svjetla i sjene, kao dualistički princip, simbolički je potenciran rukama, koje se javljaju kao „neprirodna“ intervencija između savršenih stupova. Na taj način autor kulturnu baštinu suprotstavlja čovjekovom djelovanju u sadašnjosti. S jedne strane, ruke simboliziraju sveopću kreaciju, pa tako i samog Partenona, kao i zaštitu svega onoga što iziskuje baština. No, one su i simbol destrukcije svega što je stvarano. Ideja društvenog sklada ljudska je težnja prisutna kroz tisuljeća koja je stalno u ekvilibriju s perfekcionizmom čiji dosezi ostaju kao trajne vrijednosti. Tako da uloga muzeja danas, uz tradicionalnu misiju sakupljanja, čuvanja, dokumetiranja i prezentacije materijalnih artefakata, ima i druge aspekte. Organiziranjem različitih muzejskih programa potiče se spoznaja korisnika ovih institucija o kulturnim, znanstvenim te civilizacijskim vrijednostima.
autor:
Ljubičić, Boris (autor koncepta, dizajner)
suradnik:
Fabijanić, Damir (fotograf) ; Laszlo, Želimir (autor teksta) ; Ljubičić, Boris (fotograf) ; Studio International (priprema, realizator)
mjesto:
godina:
2002. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18. 5. 2002.
Međunarodni dan muzeja, 18. 5. 2002.
GLOBALOCAL
Museum International Day
Muzeji i globalizacija
Museums and globalisation
Ljubičić, Boris (autor koncepta, dizajner)
Fabijanić, Damir (fotograf)
Laszlo, Želimir (autor teksta)
Ljubičić, Boris (fotograf)
Studio International (priprema, realizator)
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
2002.
offset
papir
cjelina: š = 98cm;v = 68cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
7144
2002
baština
globalizacija
kravata
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzejski predmet
muzeologija
promocija
Hrvatska
Plakat integrira nekoliko ideja, a njegov je središnji motiv kravata. Izborom tog motiva autor je želio podsjetiti da je taj tipično hrvatski modni detalj postao svjetska općeprihvaćena baština. Gornji dio plakata definiraju dvije vrpce: gornju oblikuju "svjetske zastave" kojima autor upućuje na multikulturalnost motiva, a drugom se vrpcom autor referira na temu obilježavanja ispisivanjem riječi GLOBAL i LOCAL. Vrpca je oblikovana tako da podsjeća na oznaku na suvremenim komercijalnim proizvodima. Autor je na plakatu uputio i poziv hrvatskim muzealcima da realiziraju projekt Muzeja kravate u Kuli Lotršćak u Zagrebu (projekt iz 1991.).
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner)
suradnik:
Ljubičić, Boris (fotograf) ; Studio International (realizator) ; Turistkomerc (tisak)
mjesto:
godina:
1993. g.

polje za pretragu:

Međunarodni dan muzeja, 18.05. 1993.
Međunarodni dan muzeja, 18.05. 1993.
International Museum Day
Muzeji i autohtono stanovništvo
Museums and indigenous peoples
Ljubičić, Boris (dizajner)
Ljubičić, Boris (fotograf)
Studio International (realizator)
Turistkomerc (tisak)
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
1993.
offset
papir
cjelina: š = 98.5cm;v = 68cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
4837
1993
baština
Domovinski rat
manifestacija
Međunarodni dan muzeja
muzeologija
promocija
zaštita
Ghose, dr.
Na plakatu je uz ilustrativni dio otisnuta poruka koju je predsjednik ICOM-a dr. Ghose poslao u povodu obilježavanja Međunarodnog dana muzeja. U poruci dr. Ghose poziva na uzajamno pomaganje. On ističe da se samo zajedničkim naporima može pridonijeti poticanju društvene svijesti, što je jedan od preduvjeta zaštite baštine i u muzejima. Upravo je u to vrijeme Hrvatska proživljavala iskustvo rata, uništavanja ljudskih života i baštine, pa je u tom smislu i njoj bila bitna potpora međunarodne stručne zajednice. Autor je temu plakata predočio motivom dviju ruku koje se dodiruju. Riječ je o ljudskoj ruci s jedne strane i drvenoj oštećenoj skulpturi Krista s ranom na dlanu s druge strane. Taj sugestivni dodir, osim što predočuje dodir žive i "mrtve" ruke, u kontekstu ratnih zbivanja ujedno znači dodir pomirenja, oprosta...
autor:
suradnik:
Ljubičić, Boris (fotograf)
mjesto:
godina:
1995. g.

polje za pretragu:

Muzej za umjetnost i obrt, 1880 - 1995.
Muzej za umjetnost i obrt, 1880 - 1995.
Museum of Arts and Crafts, 1880-1995.
Ljubičić, Boris (dizajner)
Studio International (dizajner)
Ljubičić, Boris (fotograf)
Muzej za umjetnost i obrt
Zagreb
1995.
offset
papir
cjelina: š = 98cm;v = 68cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
5239
1995
primijenjena umjetnost
promocija
stalni postav
Muzej za umjetnost i obrt, Zagreb
autor:
Ljubičić, Boris (dizajner)
suradnik:
Ljubičić, Boris (autor koncepta) ; Studio International (realizator, priprema)
mjesto:
godina:
2013. g.

polje za pretragu:

Snaga baštine
Snaga baštine
otvorenje stalnog postava I. faza
25.1. 2013.
Ljubičić, Boris (dizajner)
Ljubičić, Boris (autor koncepta)
Studio International (realizator, priprema)
Gradski muzej Vukovar
Vukovar
2013.
offset
papir
cjelina: š = 70.3cm;v = 100cm
plakat
Zbirka muzejskih plakata
10097
2013
izložba
konzervatorstvo
manifestacija
muzeografija
Noć muzeja
stalni postav
Gradski muzej Vukovar