Igrifikacija u umjetničkim muzejima : Muzej suvremene umjetnosti kao studija slučaja Stručni članak hrvatski Jakopić, Dora (Jakopić, Dora) članak Knjižnica Umjetnički muzeji i zbirke Igrifikacija Digitalna igra Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb) "S pomoću igara koje uključuju metodu naracije ili pričanja priče (engl. storytelling) veoma je jednostavno posjetiteljima prenijeti ključne informacije o izloženim djelima i glavnu misao izložbe." (str. 107) Bilješke.- Literatura.- Summary
Integritet i autentičnost baštine u komercijalnim videoigrama Stručni članak hrvatski Grimm, Dominik (Grimm, Dominik) članak Knjižnica Kreativna industrija Digitalna igra Igrifikacija Videoigra "Dominik Grimm promatra komercijalne videoigre kao medij kojim se prenose različite informacije o materijalnoj ili nematerijalnoj baštini. Ta informacijska različitost važna je za istraživače baštine jer će ovisno o igri ona odrediti stupanj vjerodostojnosti prikaza, pa onda i odlučiti medijsku vrijednost videoigre za promidžbu ili edukaciju o baštini. U radu se također naglašava danas iznimno važan aspekt sudioništva u procesu oblikovanja proizvoda kreativne industrije, i širokog spektra istraživača kulture i baštine i posebnih zajednica koje prakticiraju kulturu odabranu za predstavljanje" (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10.) Bilješke.- Literatura.- Summary
Razvoj videoigara temeljenih na hrvatskoj baštini Stručni članak hrvatski Tominić, Marko (Tominić, Marko) članak Knjižnica Igrifikacija Digitalna igra Kreativna industrija Videoigra "kako se baštini može pristupiti pri oblikovanju igre daje Marko Tominić, predstavnik kreativne industrije u Hrvatskoj i kreativni direktor jedne od rijetkih tvrtki kod nas koja stvara videoigre u kojima baština ima vrlo važnu ulogu. U svojem tekstu Razvoj videoigara temeljenih na hrvatskoj baštini daje iz osobne, dizajnerske perspektive prikaz procesa nastajanja dviju videoigara i razloge zbog kojih u njih uključuje baštinske elemente različitih dijelova Hrvatske. Ovaj prilog daje vrlo zanimljiv uvid u subjektivnu imaginaciju i motivaciju za korištenje baštinom u digitalnom proizvodu" (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10) Bilješke.- Literatura.- Summary
Uvodnik : Muzeji i baština u kontekstu videoigara i igrifikacije Uvodnik hrvatski Miklošević, Željka (Miklošević, Željka) članak Knjižnica Videoigra Igrifikacija Digitalna igra Kreativna industrija Uvodni tekst u tematski broj "Baština i igra" (Muzeologija, 60.). "s ovom publikacijom namjera je učiniti korak prema promatranju, istraživanju i propitivanju složenijih poveznica koje nastaju između muzeja i baštine s jedne strane te digitalnih igara s druge. Ovdje se promatraju videoigre i igrifikacija kao sve rašireniji kreativni načini prenošenja baštinskih informacija, i to zasnivajući poglede autora na pozitivnim učincima takvih proizvoda kao i na kritičkom promišljanju u pristupima njihova oblikovanja. Praćenjem, propitivanjem, testiranjem i evaluacijom sadržaja moguće je utvrditi stupnjeve odnosa između baštine i igre, načine na koje se baštinom koristi u kontekstu digitalnih igara te ostvaruje li se, i na koje načine, pozitivan utjecaj na korisnike. Bit praktičnih rješenja je pronaći ravnotežu između komercijalnoga, zabavnoga, te obrazovnoga, ozbiljnoga aspekta." (str. 6.) Bilješke.- Literatura.- Summary
Videoigre kao kulturna baština Stručni članak hrvatski Rojko, Marija (Rojko, Marija) članak Knjižnica Digitalna igra Videoigra "Rojko (...) upućuje čitatelja na posebne aspekte koje je potrebno uzeti u obzir pri razumijevanju videoigara kao baštine, odnosno muzejskog predmeta, i to iz perspektive muzeoloških funkcija zaštite, istraživanja i komunikacije. Uz tehnološki aspekt koji je materijalan, bilo u fizičkome (engl. hardware) bilo u digitalnome (software) obliku, autorica upućuje na potrebu očuvanja i nematerijalnog aspekta videoigara, odnosno konteksta igranja među zajednicom igrača." (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 9.) Bilješke.- Literatura.- Summary
Koristimo kolačiće
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više