hr | en
Tema: Igrifikacija
  • Filter

Zbirka

Vrsta građe

Autor

Ostali autori

Godina

Nakladnik

Mjesto

Jezik

Tema

Tema, osoba/tijelo

Žanr

Viewing results 1 - 9 of 9

polje za pretragu:

Igrifikacija u muzejima : prednosti, iskustva i izazovi na primjeru mobilne aplikacije Naratour
Stručni članak
hrvatski
Poljak, Renato (Poljak, Renato)
članak
Knjižnica
Mobilna aplikacija
Igrifikacija
"Suvremena tehnologija donosi nam brojne alate i metode kojima možemo obogatiti tradicionalne prakse. Jedna od metoda je i igrifikacija kojom se, kada se primijeni u muzejskom kontekstu, može koristiti za poticanje posjetitelja na dublje povezivanje sa sadržajem izložaka, istraživanje muzeja na nov i uzbudljiv način, stjecanje većeg uvida i razumijevanje prikazanog sadržaja. Idealna igrifikacija omogućuje posjetiteljima angažiranije i dinamičnije iskustvo muzeja spajanjem obrazovanja i zabave te time čini muzejsko iskustvo nezaboravnim. Iako je koncept zalaganja igrom i interaktivnošću u muzejima postojao puno prije nego što se igrifikacija raširila u mnogim industrijama, ona je s razvojem tehnologije dobila novo značenje i potencijal u kontekstu neformalnog poučavanja i učenja u muzejima." (str. 96)
Summary

polje za pretragu:

Igrifikacija u umjetničkim muzejima : Muzej suvremene umjetnosti kao studija slučaja
Stručni članak
hrvatski
Jakopić, Dora (Jakopić, Dora)
članak
Knjižnica
Umjetnički muzeji i zbirke
Igrifikacija
Digitalna igra
Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb)
"S pomoću igara koje uključuju metodu naracije ili pričanja priče (engl. storytelling) veoma je jednostavno posjetiteljima prenijeti ključne informacije o izloženim djelima i glavnu misao izložbe." (str. 107)
Bilješke.- Literatura.- Summary

polje za pretragu:

Integritet i autentičnost baštine u komercijalnim videoigrama
Stručni članak
hrvatski
Grimm, Dominik (Grimm, Dominik)
članak
Knjižnica
Kreativna industrija
Digitalna igra
Igrifikacija
Videoigra
"Dominik Grimm promatra komercijalne videoigre kao medij kojim se prenose različite informacije o materijalnoj ili nematerijalnoj baštini. Ta informacijska različitost važna je za istraživače baštine jer će ovisno o igri ona odrediti stupanj vjerodostojnosti prikaza, pa onda i odlučiti medijsku vrijednost videoigre za promidžbu ili edukaciju o baštini. U radu se također naglašava danas iznimno važan aspekt sudioništva u procesu oblikovanja proizvoda kreativne industrije, i širokog spektra istraživača kulture i baštine i posebnih zajednica koje prakticiraju kulturu odabranu za predstavljanje" (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10.)
Bilješke.- Literatura.- Summary
ostali autori:
nakladnik:
numerički podaci:
Sv. 60 (2023.)
vrsta građe:
zbirka:
Knjižnica - Zbirka periodike

polje za pretragu:

Muzeologija
0353-7552
Časopis
hrvatski
Knjižnica MDC-a
Kocijan, Maja(urednik)
Miklošević, Željka(urednik)
Muzejski dokumentacijski centar
Zagreb
časopis
Knjižnica
2023
Igrifikacija
Tema broja: Baština i igra. Budući da je igrifikacija danas rastući trend u baštinskom sektoru kako u praktičnoj primjeni tako i u stručno-znanstvenim istraživanjima novi broj časopisa Muzeologija posvetili smo upravo temi „Baštine i igre“ jer se u dobu kada se naglasak stavlja na razvoj publike, elementi igre u baštinskom sektoru prepoznaju ne samo u kontekstu edukacije nego i zabave. Najnovije godišnje izvješće Entertainment Software Association (ESA) o navikama igranja video igara u Americi navodi kako danas 66 % Amerikanaca – više od 215 milijuna ljudi svih dobi i podrijetla – redovito igra video igre. Digitalne igre ili njihovi specifični aspekti su zbog privlačnosti među i mlađim i srednjim generacijama prožele ne samo slobodno vrijeme nego i profesionalna područja – korporativno poslovanje, obrazovanje, umjetnost i kreativnu industriju, a muzeji i druge baštinske ustanove nisu iznimka. Implementacija elemenata videoigara danas je u praksi sve raširenija jer se njima uvode novi načini prenošenja znanja o kulturi, promociji shvaćanja o potrebi zašite i uvažavanja različitih kulturnih objekata i/ili praksi iz prošlosti te učenja o svojoj ili tuđoj baštini. Pozitivan utjecaj videoigara i igraćih elemenata na korisnike odlučujući je čimbenik za spoj igara i baštine u digitalnom okružju pa se i u muzejskim okvirima, elementi igara sve više koriste kao alat za održavanje, povećavanje i diversifikaciju zajednica korisnika. Ovim brojem Muzeologije namjera nam je bila, kako kaže naša gostujuća urednica dr. sc. Željka Miklošević s Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, učiniti korak prema promatranju, istraživanju i propitivanju kompleksnijih poveznica koje nastaju između muzeja i baštine s jedne te digitalnih igara s druge strane. Ovdje se promatraju videoigre i igrifikacija kao sve rašireniji kreativni načini komunikacije baštinskih informacija i to zasnivajući poglede autora kako na pozitivnim učincima takvih proizvoda, tako i na kritičkom promišljanju u pristupima njihovog oblikovanja. Praćenjem, propitivanjem, testiranjem i evaluacijom sadržaja moguće je utvrditi stupnjeve odnosa između baštine i igre, načine na koje se baština koristi u kontekstu digitalnih igara i ostvaruje li se, i na koje načine, pozitivan utjecaj na korisnike. Bit praktičnih rješenja je pronaći balans između komercijalnog, zabavnog i edukativnog, ozbiljnog aspekta. (Maja Kocijan)
Časopis dostupan i u digitalnom obliku na portalu Hrčak: https://hrcak.srce.hr/broj/24679 (pristupljeno 12.7.2024.)

polje za pretragu:

Organizational Gamification : Theories and Practices of Ludified Work in Late Modernity
978-0-367-71237-2
Routledge Studies in Management, Organizations and Society
engleski
Knjižnica MDC-a
Vesa, Mikko(urednik)
Routledge
London ; New York
knjiga
Knjižnica
2022
Igrifikacija
Gemifikacija
Index

polje za pretragu:

Rad mnoštva i igrifikacija u baštinskom okruženju
Stručni članak
hrvatski
Ivanjko, Tomislav (Ivanjko, Tomislav)
članak
Knjižnica
Muzeji
Igrifikacija
Rad mnoštva
"Dio časopisa koji je posvećen primjeni elemenata igre, točnije igrifikacije, u baštinskom kontekstu započinje radom Tomislava Ivanjka Rad mnoštva i igrifikacija u baštinskom okružju. U radu se daje pregled literature o igrifikaciji i brojnih njezinih aspekata čija je primjena u području baštine ilustrirana s nekoliko praktičnih primjera." /Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10)
Bilješke.- Literatura.- Summary

polje za pretragu:

Razvoj videoigara temeljenih na hrvatskoj baštini
Stručni članak
hrvatski
Tominić, Marko (Tominić, Marko)
članak
Knjižnica
Igrifikacija
Digitalna igra
Kreativna industrija
Videoigra
"kako se baštini može pristupiti pri oblikovanju igre daje Marko Tominić, predstavnik kreativne industrije u Hrvatskoj i kreativni direktor jedne od rijetkih tvrtki kod nas koja stvara videoigre u kojima baština ima vrlo važnu ulogu. U svojem tekstu Razvoj videoigara temeljenih na hrvatskoj baštini daje iz osobne, dizajnerske perspektive prikaz procesa nastajanja dviju videoigara i razloge zbog kojih u njih uključuje baštinske elemente različitih dijelova Hrvatske. Ovaj prilog daje vrlo zanimljiv uvid u subjektivnu imaginaciju i motivaciju za korištenje baštinom u digitalnom proizvodu" (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10)
Bilješke.- Literatura.- Summary

polje za pretragu:

Uvodnik : Muzeji i baština u kontekstu videoigara i igrifikacije
Uvodnik
hrvatski
Miklošević, Željka (Miklošević, Željka)
članak
Knjižnica
Videoigra
Igrifikacija
Digitalna igra
Kreativna industrija
Uvodni tekst u tematski broj "Baština i igra" (Muzeologija, 60.). "s ovom publikacijom namjera je učiniti korak prema promatranju, istraživanju i propitivanju složenijih poveznica koje nastaju između muzeja i baštine s jedne strane te digitalnih igara s druge. Ovdje se promatraju videoigre i igrifikacija kao sve rašireniji kreativni načini prenošenja baštinskih informacija, i to zasnivajući poglede autora na pozitivnim učincima takvih proizvoda kao i na kritičkom promišljanju u pristupima njihova oblikovanja. Praćenjem, propitivanjem, testiranjem i evaluacijom sadržaja moguće je utvrditi stupnjeve odnosa između baštine i igre, načine na koje se baštinom koristi u kontekstu digitalnih igara te ostvaruje li se, i na koje načine, pozitivan utjecaj na korisnike. Bit praktičnih rješenja je pronaći ravnotežu između komercijalnoga, zabavnoga, te obrazovnoga, ozbiljnoga aspekta." (str. 6.)
Bilješke.- Literatura.- Summary
autor:
vrsta građe:
zbirka:
Knjižnica   - Analitika

polje za pretragu:

Videoigre kao posrednici kulture
Stručni članak
hrvatski
Drvar, Rea (Drvar, Rea)
članak
Knjižnica
Igrifikacija
Videoigra
"... rad Ree Drvar Videoigre kao posrednici kulture u kojemu se videoigre promatra kao alat kojim se baština čuva i promiče." (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10)
Bilješke.- Literatura.- Summary